14

1.1K 86 1
                                    

Ten il duse in camera sa. Erau doar ei. In acest mod, Lucas se putea duce la Jungwoo.

Ten ii saruta gatul lui Kun, muscandu-l din cand in cand. Ten i-a indepartat tricoul incepand sa ii sarute abdomenul din loc in loc. Kun isi musca puternic buza. Il lasa pe Ten sa il domine. Se simtea asa bine.

Ten a ajuns sa ii dea jos pantalonii si boxerii. "O sa iti placa" spuse Ten dezbracandu-se la randul lui. Il lipi pe Kun cu fata de perete si il penetra lent. Kun a inceput sa geama fara a-si dori asta. Era atat de placut. Nu credea ca poate fi satisfacut de un baiat.

Ten incepu sa ii sarute umarul baiatului, marind usor usor viteza. Kun isi lasa capul pe spate cuprins de placere. Ten ii apuca membrul incepand sa il frece. "T-Ten..." gemuse Kun. Acesta ranji si grabise din ce in ce mai mult ritmul, penetrandu-l mai adanc, facandu-l pe Kun sa tipe de placere.

Ten gemea si el. L-a dominat pe Kun cu usurinta, iar acestuia ii placea. Ii saruta gatul si ii lasa semne vinetii care ieseau la iveala. A inceput sa ii plesneasca fiecare fesa in parte cu putere. Pe Kun il dure orice miscare facuta de Ten, dar nu dorea ca acesta sa se opreasca.

Ten simti un lichid alb si lipicios pe mana. Ranji, apoi iesise din interiorul lui Kun, intorcandu-l cu fata spre el. Ii prinse fata in maini sarutandu-l lung. Ii musca buza de mai multe ori, ranjind fara incetare.

"-Ti-a placut, asa-i, Kun?" spuse Ten apucandu-i puternic bazinul facandu-l pe baiat sa geama iar infundat.

"-D-Da.." mormai Kun rusinat din cauza ipostazei in care se aflau cei doi.

prima parte de smut terminata
doamne chiar imi e lene sa scriu, jur

Innocent Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum