11

1.5K 93 12
                                    

Ten si Lucas il dezbracara pe Jungwoo. Micutul, era neajutorat si nu putea nici sa strige dupa ajutor. Mai avea putin si plangea. Avea nevoie de Kun sa il salveze.

Ten il trantise pe pat pe Jungwoo, dandu-si jos pantalonii si boxerii.

"-O sa iti placa asta, pisoi" ranji Ten incepand sa isi frece membrul.

Lucas se puse in spatele lui Jungwoo, plesnindu-i una din fese. Jungwoo scanci. Il durea. Ten ii prinse parul in maini, apoi ii apropie capul facandu-l pe cel mic sa ii suga membrul, cu o viteza lenta.

Lucas se urca peste el, penetrandu-l brusc. Jungwoo gemea infundat, avand lacrimi in ochi. Simtea o durere puternica.

Ten isi misca bazinul din ce in ce mai repede. Membrul acestuia intra adanc in gura micului Jungwoo. Lucas ii plesnea de mai multe ori fiecare fesa, Jungwoo scancind de durere.

Membrul lui Lucas il penetra adanc si brutal fundul. Cei 3 gemeau fara incetare, iar Jungwoo plangea.

"-O-Opriti-va..." spuse Jungwoo printre lacrimile care ii alunecau pe obraji.

"-Taci, pisoi!" spuse Ten tragandu-l puternic de par. Acesta isi dadu drumul in gura lui Jungwoo, cel mic inghitind tot fara sa vrea. Lucas facu la fel. Inca se misca lent in interiorul lui Jungwoo, imprastiind tot lichidul alb.

Lucas si Ten il lasara pe Jungwoo in pat, plangand. Era mic si slab. Nu avea nicio putere. Doar dorea sa dispara.

"-Ce spui, babyboy? Ti-a placut, nu-i asa?" spuse Lucas apucandu-i barbia. Jungwoo tacu. "Stii ca nu imi place sa ma ignori!" se rasti Lucas.

"-M-Mi-a placut..." spuse cel mic aproape fara glas.

"-Poftim, pisoias" zambi Ten dandu-i un dildo. Jungwoo il prinse.

"-C-Ce sa fac eu cu asta..?"

"-Trebuie sa il folosesti" spuse Lucas razand.

"-D-Dar nu am mai facut asa ceva..."

"-Doar incearca. O sa te descurci" spuse Ten apucandu-i talia lui Lucas.

Jungwoo se uita confuz la dildo-ul din mana sa. Stia ca daca nu facea ce spun cei doi, situatia se va inrautati.

A dus dildo-ul la intrarea sa incepand sa il frece lent.

"-Mhm.." gemu Jungwoo.

"-Iti place, nu, puisor?" ranji Lucas.

"-D-Da..." spuse Jungwoo continuand sa geama.

"-Acum il introduci in tine" spuse Ten cu un ranjet pe fata. Jungwoo incremeni. Trebuia sa o faca singur?

"-D-De ce..." ii privi cu lacrimi in ochi.

"-Inca nu ti ai dat drumul, pisoi" spuse Lucas.

Jungwoo ofta, apoi introduse dildo-ul in interiorul lui. A inceput sa geama infundat. Ten se apropie de el punandu-si mana peste cea a lui Jungwoo. A inceput sa miste dildo-ul mai repede.

Lucas s-a apropiat de fata lui Jungwoo, apoi i-a penetrat gura. Se misca cu o viteza destul de mare ca sa il faca pe cel mic sa ejaculeze tot, iar Ten ii freca membrul.

Jungwoo simtea placere, dar si durere. Era atat de confuz. Ritmul a devenit mai alert, apoi Jungwoo a ejaculat tot pe asternuturile lui Ten. Gemea puternic, acoperindu-si membrul, fiind rusinat.

"-I-Imi pare rau..E-eu.." se balbai Jungwoo abtinandu-si lacrimile. Ten aduna o parte din lichid cu degetele sale, bagandu-le in gura, ranjind.

"-Lucas a avut dreptate spunand ca esti dulce" rase acesta.

"-Ce ar fi sa gusti si tu?" spuse Lucas adunand si el la randul lui lichidul, bagandu-si degetele in gura celui mic.

Jungwoo sugea degetele lui Lucas gemand. Le musca usor, si lingea cu grija fiecare parte.

"-I-Imi place..." sopti Jungwoo.

imi e lene sa postez;(

Innocent Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum