9

1.2K 95 2
                                    

Kun si Ten si-au petrecut dupa-amiaza intr-un mod foarte dragut. Ten i-a cumparat lui Kun o inghetata si s-au dat in leagane si in tobogane. Erau precum doi copii mici.

Jungwoo era in acelasi parc. I-a vazut pe Kun si pe Ten cum se distrau. Stia ca era in plus daca venea, asa ca a plecat. Se simtea prost. Nu a putut sa isi ceara scuze prietenului sau.

"-Buna pisoias" se auzi o voce din spate.

Jungwoo incremeni. Stia cine era. A decis sa il ignore si sa isi continue drumul. Poate era mai bine.

"-Nu imi place sa fiu ignorat" spuse Lucas prinzandu-i incheietura strans.

"-S-Scuze..." spuse Jungwoo simtind cum frica ii patrunde in trup.

"-Puiule, nu asa iti ceri scuze de la daddy" apoi Lucas afisa in ranjet pe fata.

Jungwoo se gandi la ce i-a spus Jungwoo apoi incepu sa strige prin parc. Lucas ii astupa imediat gura.

*

Kun tresari. I se parea ca auzi vocea colegului sau de camera.

"-T-Ten ai auzit cumva un strigat?" spuse Kun ingrijorat. "Cred ca e Jungwoo aici"

"-Cred ca ti s-a parut. Eu nu am auzit nimic" spuse Ten mangaindu-i obrazul. "Oricum, eu trebuie sa plec"

"-Pa, Ten" apoi Kun ofta.

Ten s-a indreptat in directia zgomotului. Chiar era Jungwoo, si bineinteles, Lucas.

sunt in tabara am net si semnal
imi e somn frate

Innocent Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum