16

1.1K 84 9
                                    

Dupa terminarea cursurilor, Kun a fugit direct in camera, la prietenul lui. Cand a deschis usa, l-a vazut pe Jungwoo in pat, inca dezbracat.

Micutul, nici nu a avut puterea sa se mai imbrace macar. Respira greu si nici nu se misca. Nu a avut nicio reactie cand Kun a intrat in camera speriat. Se uita in gol cu ochii rosii si umflati de la cat a plans.

Kun a sunat imediat la un medic. Era foarte ingrijorat in legatura cu prietenul sau. Jungwoo a fost dus la spital. Toti din facultate s-au adunat in curte pentru a vedea ce s-a intamplat. Acolo, Kun i-a vazut pe Ten si Lucas impreuna. Atunci si-a dat seama.

"Nu pot sa cred ca am fost pacalit..."
"Jungwoo sigur ma uraste..." gandi el.

Kun a alergat imediat spre cei doi, incepand sa tipe.

"-Sunteti multumiti de faptul ca acum Jungwoo e in spital?!"

"-Kun, noi doar ne distram" raspunse Lucas calm.

"-Va distrati doar? Uitati unde s-a ajuns! Iar tu, Ten, chiar te credeam prietenul meu!"

"-Sunt prietenul tau"

"-Pe naiba! M-ai pacalit si m-ai futut!"

"-Da, am facut-o, dar stiu ca ti-a placut"

"-Mi-a placut, dar Jungwoo acum e distrus si multumita voua. L-ati violat, asa-i?!"

"-Da" raspunsera cei doi simultan.

"-Nu e vina noastra ca e o curva" spuse Lucas.

"-Pe tine chiar te placea, iar acum, sigur te uraste!"

"-Sa o faca. Sa nu uitam ca l-ai lasat pe Jungwoo ca sa te futi cu Ten"

"-Da, ma uraste si pe mine, sunt sigur de asta. Si ma urasc si eu. Oricum, stati departe de Jungwoo!"

Kun pleca nervos spre spital. Jungwoo avea nevoie de el, iar el de Jungwoo. Trebuia sa isi ceara scuze neaparat pentru ceea ce facuse. Kun se ura atat de tare pentru ca si-a lasat cel mai bun prieten pentru unul ca Ten.

Ajuns la spital, Kun a intrat in camera de spital a lui Jungwoo. Dormea. S-a asezat langa el si i-a strans mana. "Imi pare atat de rau, Jungwoo..." apoi cateva lacrimi se scursesera pe obrajii lui Kun.

"-Regret ce ti-am facut...E doar vina mea..Nici nu te-am putut apara si m-am lasat pacalit de Ten.."

"-Nu sunt suparat.." sopti Jungwoo.

"-J-Jungwoo.." apoi il stranse in brate. "D-Dar ma urasti.."

"-Nu te urasc.." mormai Jungwoo.

"-Ma poti ierta..?" . Kun incepu sa planga. Nu credea ca isi putea rani prietenul atat de rau.

"-Normal.." zambi Jungwoo. Kun ii saruta bland fruntea.

Kun a stat cu Jungwoo pana i-a fost data permisiunea de a parasi spitalul. A promis ca nu il va mai lasa singur niciodata.

capitolul asta e asa shitty
oricum, e finalul pentru ca nu mai am idei. sper ca v-a placut
urmeaza o noua carte

Innocent Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum