13

1K 86 11
                                    

Ten: Kun, cum te simti?

Kun: Nu prea bine...

Ten: Ce s-a intamplat?

Kun: Jungwoo cred ca ma uraste.

Ten: Si de ce spui asta?

Kun: Am fost dur si l-am lasat singur, iar acum e singur in camera si ii este rau. Nu stiu ce sa fac...

Ten: Va fi bine, crede-ma.

Kun: Mai bine ma duc la el. Are nevoie de mine.

*

Ten: Lucas, Kun se duce la Jungwoo in camera.

Lucas: Hm? De ce?

Ten: Jungwoo e foarte slabit din cate mi-a spus. E mult mai vulnerabil decat de obicei.

Lucas: Asta suna bine. Ma voi duce eu la Jungwoo, dar tu trebuie sa ai grija de Kun sa nu intre.

Ten: S-a facut.

*

Kun iesi rapid din clasa, cu scuza ca se duce la toaleta. Pe hol, acesta dadu de Ten.

"-Ce faci aici?" sopti Kun.

"-Chiar am vrut sa te vad. M-am gandit ca ai nevoie sa te descarci, asa ca, iata-ma" zambi Ten mangaindu-i obrazul lui Kun.

"-M-Multumesc.." zambi Kun privindu-l pe Ten. "Dar, Jungwoo e-.." apoi Kun fu intrerupt de buzele lui Ten care s-au unit cu ale lui.

"-T-Ten..." se balbai Kun rosind puternic. Nu stia ce se intampla.

"-Lasa-ma sa ma bucur de moment" zambi Ten sarutandu-l inca o data, lipindu-i corpul de al lui. Lui Kun chiar ii placea. Era un sentiment ciudat. Nu sarutase niciodata un baiat pana acum.

"-N-Nu e bine ce facem" spuse Kun incepand sa geama la atingerile lui Ten. "Iar Jungwoo e singur si-.."

"-Fi serios, Kun! Lasa-l putin pe Jungwoo si bucura-te de momentele acestea! Ce spui?"

Kun se gandi cateva secunde, apoi dadu din cap afirmativ.

"Sunt un prieten oribil" gandi el.

scrieti in comm-uri ship-uri boy×girl pentru noua carte

Innocent Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum