>>Kim<<
•••••••••••A csókja szinte perzselt.Többet és többet akartam érezni.Még sosem éreztem ezt a fajta vágyakozást.Olyan volt mintha millió törpe ugrálna a hasamban és ki akartak törni onnan.
-Várj-húzódott el-Ez nem helyes...
-Mi?-töröltem meg a szám
-Amit most tettem.Sajnálom.Nem szabadott volna-nézett maga elé szomorúan.
-Tudod mit?...Takarodj!-tört ki belőlem,amitől a szemei rögtön az enyémre tapadtak.
-Sajnálom..
-Igen ezt már mondtad-lábadt könnybe a szemem
Az ajtóban még visszanézett,majd óvatosan becsukta maga után.
Én már nem értem ezt az egészet...Ezt most hogy gondolta?!Most őszintén..Ez mi a faszra volt jó?!Odafutottam a szekrényhez,és idegességemben a pengémet kerestem.Meg akarom vágni magam.A könnyek ellepték az arcom...végigfolyt megviselt bőrömön.Miért nem szeret senki?Ennyire rossz ember lennék?Egyedül anya szeretett úgy érzem...annyira hiányzik.Már a hangjára is alig emlékszem.Megragadtam a pengét,és teljes erőmből magamba véstem.A vérem spriccelni kezdett,én pedig lerogytam a földre,és csak sírtam.
-Meghoztam a vérvételi eredmé....-akadt el a doki szava mikor meglátott-Nővér!!-ordította,majd lépteit felém irányította.
Kezével mutatta a levegő beszívását és kifújását,mintha nem tudnék magamtól lélegezni...
-Maradjon velünk-küldött felém egy bíztató mosolyt a nővér miközbe próbálta elállítani a vérzést.
-Theo...-motyogtam,s hirtelen minden sötétté vált.>>Theo<<
••••••••••••
Tudom..Egy fasz vagyok,de nekem ez sok.Mármint Kim beteg és én nem akarom,hogy meghaljon...félek ettől az egésztől..lehet,hogy csak bemesélem magamnak,de úgy érzem Amandával egész jól megtaláltam a közös hangot.Talán tényleg hozzám illik.Hiszen ő megadja azt amire szükségem van..vagymi..
-Baj van kicsim?-kérdezte a kezemet cirógatva Amanda.
-Nem nincs-válaszoltam kicsit túl határozottan,mire elkapta a kezét-Bocs..csak ahj..
-Megint Kimen jár az eszed?-feküdt el az ágyon
-Mi?!Te honnan tudsz erről?
-Tudom és kész..szóval?..szereted?
-Te vagy a barátnőm-jelentettem ki mintha magától értendő lenne,hogy akkor őt szeretem.
-És szeretsz?-ingott meg a hangja.
-Nem tudom Amanda-vallottam be.
-Én szeretlek-húzott oda magához.
Szánk lassan összeért,és puha ajkai teljesen elvarázsolták az enyémet.Kezemet lejjebb csúsztattam,majd lassan felfelé kezdte húzni a pólómat.
-Vedd le-súgta az ajkaimra>>Kim<<
•••••••••••Felültem,körülnéztem,és már nem a korház falait véltem feldedezni.Otthon vagyok.A szobámba.Végre...
-Felébredtél?-nyitott be apa
-Mint látod..-válaszoltam flegmán.
-Nem teheted ezt magaddal-ült le az ágyamra.
-Hol érdekel az téged hogy én mit teszek magammal?-húztam fel a szemöldököm.
-Érdekel mi van veled...-lágyult meg a hangja...egy perc néma csend és..-Most mennem kell.Este jövök.
-Ok
Miután kiment az ajtón,a telefonomhoz nyúltam,és Theo telefonszámát nézegettem.Felhívjam?Vagy ne hívjam?Áh úgysem érdeklem...
Ekkor megszólalt a csengő,és nagynehezen kimásztam az ágyból.
Lesiettem a lépcsőn,majd kinyitottam az ajtót,és a vérem is megfagyott egy pillanatra.
-Mark?-néztem értetlenül az elöttem álló srácra.
-Beszélnünk kell.Bejöhetek?
A hangja ijedt volt,és egyben meggyötört.
-Baj van?
-Ami azt illeti..igen.Vagyis..szóval izé én az apukád testvére vagyok.
-Micsoda?!
-Már találkoztunk korábban,ezért lehettem neked ismerős-vakarta meg a tarkóját.
-Fúj!Te megcsókoltál!-akadtam ki.
-Ne mondd hogy nem tetszett-jött közelebb kaján vigyorral az arcán.
-Hagyj már!-vetettem pár csúnya pillantást rá.
-Tudom nem lenne szabad..De kedvellek.ÚGY..
Már vészesen közel voltunk egymástól.Le voltam sokkolva.Ideges voltam,dühös voltam és még sorolhatnám..de ennek ellenére..akartam.Nagyon akartam.
És megtörtént.Ajkaink egybeforrtak
-Kim?!!?-szólt közbe egy ismerős hang.
-Theo...szakadtam el Marktól.
YOU ARE READING
Az utolsó elsőm.(befejezett)
RomanceÚgy éreztem, sírni tudnék, de nem jött ki. Ez egyfajta szomorú betegség, beteg szomorúság, amikor nem is érezhetnéd rosszabbul magad. Szerintem tudod, milyen az. Szerintem mindenki tudja.