>>Kim<<
•••••••••••-Köszi!-vettem ki a kezéből a gőzölgő melegszendvicset.
-Igazán nincs mit-ült le velem szembe.
-Szóval-kezdtem előről-Hány éves vagy?
-Mennyinek nézel?-nevette el magát.
-Ömm hát..mondjuk 21-22?
-Ne öregíts ennyire!-ráncolta össze a homlokát szórakozottan.
-Jó jó...De akkor?-tártam szét a karom.
-20 vagyok-sóhajtott egyet.
Azta..Akkor csak 3 év van köztünk.Pedig többnek néz ki de biztos a hatalmas izmai miatt.
-És ez baj?-komolyodtam meg.
-Nem az,hogy baj,csak már minden rám hárul..felnőtt vagyok vagymi..és ez szar.Nemmintha felnőttként viselkednék persze-magyarázta egy kis mosollyal.
-Értem-haraptam bele a szenyóba
-Amúgy miért is vagy itt?
-Sok rosszullét..orrvérzés..depresszió..stb-hajtottam le a fejem,amikor egy kezet éreztem rajta.
Furcsa érzés fogott el.Mintha éreztem volna korábban is ilyet.
-Minden rendben lesz-nézett mélyen a szemembe.
-Hogyne...bocsáss meg de nekem most vissza kell mennem..köszönöm a melegszendvicset és,hogy beszélgettünk-álltam fel az asztaltól,mire:
-Várj!-kapta el a kezem.
-Igen?
-Én már ismerlek.
-Mi?Honnan?-Értetlenkedtem.
-Ömm..mindegy butaság biztos összekevertelek valakivel-engedte szabadjára a kezem.
-Hát oké-bólintottam,és már siettem is vissza a kórtermembe.
Igazából azért jöttem el mert nagyon kínos volt ez a helyzet..és furcsán viselkedett Mark.>>Theo<<
••••••••••••Talán életemben elősször éreztem valamit Amanda iránt szex közben.Teljesen lenyugtatott a jelenléte,és elfelejtettem a rossz dolgokat az életemben.Lehet ha jobban megismerném talán szeretném is.
-Jó volt?-csókolgatta a nyakam.
-Igen-lihegtem boldogan.
-Szóvaal-rajzolt köröket a mellkasomon-Arra gondoltam mi lenne ha Jack is ideköltözne
-Mi?-csillantak fel a szemeim.
Ebben a pillanatban megszólalt a csengő.
-Na ne!-nevettem el magam izgalmamba-Ilyen nincs-futottam le a lépcsőn egy szál boxerbe.
-Tesóóóó-ugrott a nyakamba.
-Még téged is látni?-veregettem meg a hátát.
-Gondolom Amanda már itt van a szegényes öltözködésedről megítélve-nézett perverzül.
-Itt bizony-kacsintottam,majd felkísértem a szobámba.>>Kim<<
•••••••••••Ezt nem hiszem el..Theo meg mindíg nem keresett...Biztos rájött,hogy egy senki vagyok...és ugyan úgy mint a többi ember ő is csak elhagy,és hagy meghalni.Már hajnali 3,de én még a csillagos égboltot bámulom az ablakon keresztül.Úgy szeretnék repülni.Minden vágyan,és mielőtt meghalok ezt véghez szeretném vinni.De akkor,amikor megy le a nap.Hogy lássan,milyen színekben pompázik az ég,hogy azt érezzem,szabad vagyok ott fent a levegőben,minden gondtól és bajtól távol...majd hogy egyszer csak sötétté váljon ez a nagy világosság.Mert úgy akarok én is eltűnni,meghalni,mint ahogy a nap lemegy.Gyorsan mégis gyönyörűen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az utolsó elsőm.(befejezett)
RomansaÚgy éreztem, sírni tudnék, de nem jött ki. Ez egyfajta szomorú betegség, beteg szomorúság, amikor nem is érezhetnéd rosszabbul magad. Szerintem tudod, milyen az. Szerintem mindenki tudja.