00.

3.1K 226 19
                                    

▬▬▬▬▬

❝ Don't worry even if I leave

You'll do well on your own

I remember when I first met you

Before I knew it you grew up ❞

▬▬▬▬▬

- Édes hazám, Korea - szívtam be mélyen a levegőt és ahogy kiléptem a magánrepülőből, az arcomba húztam fekete kapucnimat. Régen voltam itt, pontosan 13 éve nem léptem át a határokat. Igazából a kaján kívül nem hiányzott semmi, mindenem megvolt Amerikában amire csak szükségem volt. Csak csettintenem kellett és szinte lesték minden kívánságomat, kivételes tehetségnek kezeltek és az is voltam. Bármilyen biztonsági rendszert játszi könnyedséggel fel tudok törni, 10 nyelven beszélek folyékonyan.

Csak egyetlen egy dolog fogott ki mindig is rajtam.

A szerelem.

Gyerek voltam még, de azóta se tudtam elfelejteni őt, 10 évesek se lehettünk amikor a házuk öreg zongoráján órákat adott nekem. Ahogy az udvaron megvédett a piszkálódó felsőbb évesektől, pedig nem volt náluk sokkal erősebb. Meleg barna szeme örökre beleivódott a szívembe és soha senki nem tudta kitörölni onnan. Képes voltam órákat eltölteni azzal, hogy megfejtsem mi az a szerelem.

De magyarázatot nem találtam rá.

23 éves vagyok. Ideje, hogy megfejtsem.

Ezért kérettem vissza magam Koreába, egy hétre. Tudni akartam ki az a Min Yoongi és mitől olyan különleges, hogy azóta se engedte el a szívem egy darabját.

LULLABY   »   SUGA ff. ✓ ʙᴇꜰᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ