JUN
Amikor reggel felébredtem, Yoongi már nem volt sehol, cserébe viszont egy kamilla virággal lezárt kék boríték éktelenkedett a gyógyszeres dobozom mellett. Halványan dereng, hogy körülbelül ötkor beadta nekem a gyógyszert, majd a karjaiban aludtam tovább.
És most? Szokása szerint nem volt sehol. Persze ezúttal meg tudtam érteni, hat másik ember és több millió rajongó múlott a tettein – ha beteg voltam, ha nem.
A borítékot az ölembe ejtettem és kihúztam a tartalmát.
Egy repjegy Szöülba.
Egy A4-es papírra vetett kotta az ő írásával.
Szerezte: Min Yoongi;
Cím: LullabyVégül pedig egy levél, nekem szánva.
❝Jun Mi.
Amikor ezt olvasod, nem leszek melletted, a legkorábbi géppel utazunk haza, holnaptól kezdődnek a promóciók. De ez nem azt jelenti, hogy feladtalak téged. Minden egyes nap zaklatni foglak, amíg egy egészséges Jun Mi fog az oldalalom állni és büszkén jelenthetem be a rajongóknak, hogy igen, barátnőm van és szerelmes vagyok belé.
Minden egyes percben hiányzol.
A következő dalomat is neked írjam?
Mit szólsz ehhez a sorhoz?
❝It was a good start
I must say
Before I knew it, we were full of each other
In all of these deep emotions❞ *Y. ❞
JUN
Amerika. Ahogy leszálltam és az utcára húztam a bőröndömet, a zajongó tömeggel mit sem törődve, felhívtam Emmát, a pszichiáteremet és persze a legjobb barátnőmet estére. A lányra mindig jellemző volt a szigorú pontosság, így a félkész sajtos tésztával a kezemben nyitottam neki ajtót, ő pedig mintha otthon érezte volna magát, kinyitott egy üveg porosodó whiskyt, töltött magának és lehúzta az egészet.
- Mesélj - közölte és rámutatott, miközben a serpenyőt tuszkoltam vissza a helyére.
- Tudod, hogy találkoztam a szerelmemmel - Emma bólintott, de nagyon csúnyán nézett rám. -Egymás mellett lakunk, mit tehettem volna. Aztán nem tudtam megállítani a dolgokat. Feltörtek a régi érzések. És Emma...szeretetném magam kezeltetni.
- Nocsak - Emma sóhajtott. - A Te esetedben a műtét túlélési átlaga 3%, a gyógyulási ráta nagyjából 22%.
- Vállalom - biccentettem határozottan. Megígértem Yoonginak, nem igaz? Megígértem, hogy még ha alig van esélyem is mindent beleadok.
- A hétre megszervezem a műtétet.
- Köszönöm, Emma, nálad nincs jobb a világon - hosszasan öleltem át a vállát, majd miután kész lett a vacsora meg se említettük a betegségemet. Csak két csajszi voltunk, akik élvezték egymás társaságát.
EMMA
Megígértem neki. De hazudtam. Ahogy drótokkal a kezére kötve mosolyogva tolták be a műtőbe ezt az aprócska lányt, tudtam, hogy soha többé nem látjuk egymást. Leroskadtam egy rozsdás kórházi székbe.
Hazudtam.
Ezt senki nem éli túl, mégis reménykedtem valami csodában, ami meggyógyítja őt. Annyira sok ilyen esetet láttam már, miért ne lehetne ő az egyikük?
5 órán át ültem ugyanazon a széken, összekulcsolt ujjakkal, fohászkodva, hogy jó hírekkel szolgálnak, amikor a műtétben felirat lekapcsolt a zöldes neon táblán és egy fáradt tekintetű orvos vette le a kesztyűjét, majd az arcát takaró maszkot.
أنت تقرأ
LULLABY » SUGA ff. ✓ ʙᴇꜰᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
أدب الهواةSoo Jun Mi, 23 éves, valaha daegui lakos lány, aki kiemelkedő intelligenciája miatt 14 éves korában Amerikába küldtek tanulni, zseniális matematikai tudásának és kiemelkedő logikájának köszönhetően. A lány rendkívüli IQ-val rendelkezett, szinte min...