💙-2

3.4K 281 26
                                    

ကြၽန္​​ေတာ္​..အတန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့..လူအမ်ားဝိုင္​းၾကည္​့မႈကိုခံရၿမဲ​ေပ...
ဘာလို႔ဆို..ကြၽန္​​ေတာ္​ကတစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေနတတ္​တာမို႔..
မာနႀကီးတယ္​တို႔..ဘဝင္​​ေလဟိုက္​​ေနတယ္​တို႔..ဘာတို႔ကို..
အခ်ိန္​တိုင္​းၾကားရၿမဲပင္​~~~
မမႈ​ေတာ့ပါ..ခုခ်ိန္​မွာသိခ်င္​​ေနတာက...
Kim Jonginဆိုတဲ့တစ္​​ေယာက္​ဘာလို႔..
​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​းသြားျခင္​းဆိုလည္​းပဲ..

ၾကားရသ​ေလာက္​က​ေတာ့...​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​းရတာ..
အ​ေၾကာင္​းတစ္​ခု​ေၾကာင္​့လ့ိုပဲ..​ေျပာ​ေနၾက​ေပမဲ့လည္​း..
ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့..ဒီထက္​ပိုၿပီးသိခ်င္​မိတယ္​...

💙ခင္​ဗ်ား..ဘာျဖစ္​လို..မ​ေျပာမဆို​ေပ်ာက္​သြားရတာလဲဗ်ာ~~💙

အဲ့လို​ေလး​ေမးခ်င္​​ေပမဲ့လည္​း..ခင္​ဗ်ားက....
ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေဘးကထြက္​သြား​ေတာ့..မ​ေမးလိုက္​ရတာ​ေလးတစ္​ခုကို​နွ​ေမ်ာ.
ဝမ္းနည္​မိတယ္​...

တစ္​​ေနကုန္​..​ေဆြး​ေဆြး​ေျမ႕​ေျမ႕နဲ႔ပဲ..​ေက်ာင္​းတတ္​ခ်ိန္​ၿပီးခဲ့ရျပနျ္​ပီ..
အရင္​ကလည္​း..​ေအး​ေဆးခဲ့​ေပမဲ့....ခုတစ္​ခါက​ေတာ့..
​ေခါင္​းထဲခင္​ဗ်ားအ​ေၾကာင္​းႀကီး​ေတြး​ေနမိတာကို​ေတာ့...
ဘယ္​လို​ေျပာရမလဲမသိ​ေအာင္​ပင္​~~~

ကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​..ခင္​ဗ်ားစကားအသံ~~ခင္​ဗ်ားအၿပံဳး..
ခင္​ဗ်ားဂရုစိုက္​မႈတစ္​ခု​ေလးနဲ႔တင္​...
ခင္​ဗ်ားႀကီး...ကြၽန္​​ေတာ္​့​အ​ေပၚလႊမ္​းမိုးသြားတယ္​ထင္​ပါ့....

အခုလာမယ္​့..​ေႏြရာသီ​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​.....
အျပာ​ေရာင္​ဆန္​ဆန္​​ေႏြဦးအခါ​​ေလးကို..အရင္​ကတစ္​​ေယာက္​တည္​းျဖတ္​သန္​းခဲ့ရ​ေပမဲ့..
ဒီနွစ္​​ေႏြဦးမွာ​ေတာ့..ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေတြးထဲမွာ..ခင္​ဗ်ားပါဝင္​မွာအ​ေသအခ်ာမို႔...
အရင္​လိုအထီးက်န္​မဆန္​​ေလာက္​​ေတာ့ဘူးထင္​ပါရဲ႕....

💙ဘယ္​ခ်ိန္​ခင္​ဗ်ားကို..ျပန္​​ေတြရမလဲမသိ​ေပမဲ့...တစ္​ခါ​ေလာက္​​ေတာ့ျပန္​​ေတြ႕ခ်င္​မိတယ္​..ခင္​ဗ်ားရယ္​💙

💙အျပာ​ေရာင္​ ​ေႏြဦး💙

​ေႏြရာသီ​ေက်ာင္​းပိတ္​ၿပီး​ေတာ့..အထက္​တန္​းပထမနွစ္​ကို...​ေရာက္​လာခဲ့ၿပီ..
အသက္​တစ္​နွစ္​ႀကီးလာသလို..အတန္​းတစ္​တန္​းတတ္​လွမ္​းလာ​ေပမဲ့..
ခင္​ဗ်ားကို​ေတာ့.....ကြၽန္​​ေတာ္​မ​ေမ့ခဲ့ပါဘူး​ေနာ္​...
ယံုမယ္​လို႔​ေတာ့မထင္​​ေပမဲ့..​ေႏြရာသီ​ေလးကို..ခင္​ဗ်ားမပါဝင္​​ေပမဲ့..
အ​ေတြး​ေလးတစ္​ခုနဲ႔တင္​..အထီးမက်န္​ပဲ..ကြၽန္​​ေတာ္​​ေကာင္​း​ေကာင္​းျဖတ္​သန္​းနိုင္​ခဲ့တာမို႔..
​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​..ခင္​ဗ်ားႀကီးရယ္​.......

💙အပြာ​ရောင်​နွေဦး💙 {Completed }Where stories live. Discover now