💙အျပာ​ေရာင္​​ေႏြဦး💙 _ 7

1.8K 210 39
                                    

"​ေကာင္​​ေလး...မင္​းငါ့ကိုခ်စ္​​ေနတာလား?? "

​ေမးတတ္​လိုက္​တာခင္​ဗ်ားရယ္​...​ေရရာ​ေသခ်ာ​ေနတဲ့အ​ေျဖကိုဘယ္​လိုျပန္​​ေျဖရမလဲ....

"ကြၽန္​​ေတာ္​က..jonginကိုခ်စ္​​ေနတယ္​ဆိုရင္​​ေရာ..."

အံ့ၾသမႈတစ္​စံုတစ္​ရာမရိွ!! ခံစားခ်က္​မရိွသလို..ျဖစ္​​ေနတဲ႔ခင္​ဗ်ားၿကီးကတစ္​ကယ္​ကို​ေရခဲတံုးလူသားတစ္​​ေယာက္​ပါလား??

"အင္​း!!! ​ေကာင္​​ေလးခ်စ္​တယ္​ဆိုလည္​း..ကိုယ္​ကဘာမွမ​ေျပာပါဘူး..ကိုယ္​လည္​းခ်စ္​ခဲ့ဖူးတာပဲမလား?? ခ်စ္​ပါ..​ေကာင္​​ေလး..ငါ့ရဲ႕​ေအးခဲ​ေနတဲ့နွလံုးသားကိုမင္​းအနိုင္​ယူၾကည္​့ပါလား?? ငါခ်စ္​ခ်င္​​ေသးတယ္​ ​ေကာင္​​ေလးရယ္​..."

ခင္​ဗ်ားႀကီးဒီလို​ေျပာပံုအရဆို...ခ်စ္​ခ်င္​​ေပမ့ဲ...မခ်စ္​ရဲဘူးျဖစ္​​ေနတာမလား??
စိတ္​မပူပါနဲ႔...ကြၽန္​​ေတာ္​ႀကိဳးစားမွာသိလား???

*ဘာလို႔ဆို..ကြၽန္​​ေတာ္​ကခင္​ဗ်ားကိုအရမ္​းခ်စ္​တာမို႔လို႔​ေလ...ခ်စ္​တယ္​ခင္​ဗ်ားရယ္​...*

"ကြၽန္​​ေတာ္​က ခ်စ္​တယ္​လို႔ဝန္​ခံၿပီးတာမို႔..jonginကလည္​းခ်စ္​ခံခ်င္​ရင္​..နွလံုးသားတံခါး​ေလး​ေတာ့ဖြင္​့ထား​ေပါ့:..! "

"အင္​းပါ..ကိုယ္​ႀကိဳးစားပါ့မယ္​..​ေကာင္​​ေလးရယ္​~~ "

အၿပံဳ​း​ေလးတစ္​ပြင္​့နဲ႔အတူ..​ေခါင္​းၿငိမ္​့လာတ့ဲ..ခ်စ္​ရသူ....

*ခင္​ဗ်ားအၿပံဳးကို..ကြၽန္​​ေတာ္​ကသိပ္​ျမတ္​နိုးတာ...*

"good night jongin.....ကြၽန္​​ေတာ္​သြားအိပ္​​ေတာ့မယ္​..မြ!!! "

အရင္​ကဆံပင္​ပဲခိုးနမ္​းခဲ့ဖူး​ေပမဲ့...ခု​ေတာ့တရားဝင္​..ခင္​ဗ်ားႀကီးနဖူးကိုမ​ေၾကာက္​မရႊံနမ္​းခဲ့ၿပီ....ႀကိဳ​ေျပာထားတယ္​မလား??
နွလံုးသားတံခါးဖြင္​့ထားဆိုတာကို....

ကြၽန္​​ေတာ္​နမ္​းလိုက္​လို႔..မ်က္​မွာ​ေပၚကအၿပံဳး​ေလးကို..ရင္​ဖက္​ထဲသိမ္​းဆည္​းထားမိတယ္​...အၿမဲတမ္​းၿပံဳး​ေနပါ.....

"​ေကာင္​​ေလး​ေရာ...အိမ္​မက္​လွလွမက္​ပါ​ေစ...မြ!! ခုဏက..​ေကာင္​​ေလး​ေပးတဲ့အနမ္​းက..ကိုယ္​့ကိုရင္​နည္​းနည္​းခုန္​သြားတယ္​ဆိုတာကို​ေတာ့ဝန္​ခံပါရ​ေစ!! "

💙အပြာ​ရောင်​နွေဦး💙 {Completed }Where stories live. Discover now