💙13💙(Uni)

395 26 0
                                    

"Xiao Lu..."

"မ​ခေါ်နဲ့လို့​ပြော​နေတယ်​မလား..."

"ဟင့်​!!​ခေါ်ချင်​တာကို...xiao luကလည်း..."

Sehunတစ်​ယောက်​Luhanအ​နောက်​က​နေ...တ​ကောက်​ကောက်​လိုက်​ပြီး....

ဂျီကျ​နေ​သော...Oh sehun​လေးလုပ်​နေရှာတာ....

"Xiao Lu...စိတ်​မဆိုးနဲ့​လေ...ည​နေကြ...အလုံး​လေး​တွေဝယ်​တိုက်​မယ်​လေကွာ...မင်းကြိုက်​တဲ့ Choco​လေး..."

"​အောင်​မယ်​...ငါက အငတ်​လား...ကိုယ့်​ဟာကိုယ်​သောက်​နိင်​တယ်​...မင်းတိုက်​မှမဟုတ်​ဘူး...!! "

ဒီ​လောက်​အ​လျော့​ပေး​နေတာကို...Xiao luတို့​ချေ​နေတာ....

မရဘူး...မရ​တော့ဘူး...Oh sehun​လေး..ဂါသွားပြီ...

"Xiao Luရပ်​!!! ခုလမ်း​လျှောက်​နေတာက​နေ...ရပ်​နော်​!!! မရပ်​ရင်​..လာနမ်းမှာ​နော်​...Sehunတို့ကအကုန်​လုပ်​ရဲတယ်​နော်​..."

အဲ့လို​လေး​ပြောလိုက်​တော့...ရပ်​သွာတယ်​ထင်​လား...နိုးပါ...
ဆက်​လျှောက်​ဆဲပါ....

က​တောက်​စ်​!!! အရင်​စိတ်​နဲ့သာဆို...သွားဟာ..မ​ခေါ်ဘူး!!! လုပ်​ပစ်​မှာ...

ခုဟာက..ဒီအ​ချေ..Xiao luကို..ချစ်​နေမိ​တော့.....
စိတ်​တွေကိုရှည်​ထားတာမှ...အဘိုးရဲ့နှုတ်​ခမ်း​မွှေးရှည်​ကြီး​တွေ​တောင်​ဖြစ်​နေပြီ....

"အင့်​!!! "

​ပြောတာကိုဂရမစိုက်​ပဲ...​ရှေ့ဆက်​လျှောက်​နေ​တော့..ကိုယ်​က သူ​ရှေ့ရပ်​လိုက်​တော့...ဝင်​တိုက်​ပြီ​လေ...

"ရား....ဖယ်​ပေး​လေ..."

"Xiao luလိုက်​ခဲ့ဆို..​နော်​...လိုက်​ခဲ့ပါ..."

အပြင်​သွားဖို့တခါ​လေး​ခေါ်မိပါတယ်​...အာကို​ပေါက်​လို့....

"ဟုတ်​ပြီ!!! ငါလိုက်​ရင်​...မင်းဘာလုပ်​ပေးမှာလဲ..."

အမယ်​!! အ​ပေးအယူကပါ​သေး...

"​ပြော...ကြိုက်​တာ​ပြော...လိုက်​လျောမယ်​...ok.."

"ဒါဆို..​ကျောင်း​ရှေ့ဂိတ်​ထိ...ကုန်းပိုးမလား...​ပွေ့ချီသွားမလား!! ကြိုက်​တာ​ရွေး.."

💙အပြာ​ရောင်​နွေဦး💙 {Completed }Where stories live. Discover now