💙4💙(Uni)

579 35 0
                                    

ကျွန်တော်တို့ကျောင်းတတ်လာတာအခုဆို....ဘာလိုလိုနဲ့.. လပတ်စားမေးပွဲတောင်ဖြေနေရပြီ......

​ဖြေနိုင်​တယ်​လုိ့​တော့..​ပျော်​လို့ရတယ်​ထင်​ပါ့....ပထမလပတ်​စာ​မေးပွဲက
အတန်းခွဲမယ်​လို့လည်း​ပြောသံကြား​တော့...
အရင်​အတန်း​တော့ပြန်​မကြချင်​တာ​တော့အမှန်​ပင်​...

ဒီ​နေ့​တော့..​နေသာတယ်​လို့​တော့​ပြောရမယ်​ထင်​ပါရဲ့..
ဒါ​ပေမဲ့..ဒီ​နေ့ resultထွက်​မှာဆို​တော့ရင်​တော့တုန်​တယ်​..ဟူး...

​ကျောင်း​ရှေ့ noti boardမှာကပ်​ထားတဲ့..resultကိုကြည့်​ပြီးပါးစပ်​မစိနိုင်​အောင်​ကိုပင်​ပျော်​နေတာ..
အရင်​အတန်း​ဟောင်းပြန်​မကြပဲ...တန်းခွဲAကို​ရောက်​တာမို့..ပို့လို့ပင်​ပျော်​သည်​......
ယုန်​ဖြူကလည်းကိုယ်​နဲ့တစ်​တန်းတည်း....
​နောက်​ထပ်​ပျော်​စရာတစ်​ခုက..ကိုယ့်​အတွက်​ဆို​ပေမဲ့..သူ့အတွက်​ကျ​တော့..
မ​ကောင်း​ဘူးလို့​တော့..ယူဆမိတယ်​....

*​တော်​နေတဲ့..ခင်​ဗျားကြီးကဘာလို့..sepical classက​နေ..တန်းခွဲAကိုခုန်​ချလာရလည်းဗျာ...*

သူ့အတွက်​တော့စိတ်​ပူတာ​တော့အမှန်​ပင်​....ဘာ​တွေစိတ်​ညစ်​စရာများရှိလို့လဲ..ခင်​ဗျားရယ်​????

သူကသာ....ပူပန်​နေ​ပေမဲ့...သူ​ပျော်​လို့ထခုန်​ချိန်​တုန်းကကြည့်​နေတဲ့
ဲ့​ကောင်​လေးတစ်​ယောက်​ကို​တော့သူမမြင်​ခဲ့ပါ​လေ...

"Hak~~ အရူး​လေး..ဘာလို့အဲ့​လောက်​ပျော်​နေရတာတုန်း...တတ်​နိုင်​လွန်းတယ်​ကောင်​လေးရယ်​..."

အတန်းမစခင်​လေး...​နေရာထိုင်​မယ်​လုပ်​တော့...
ယုန်​ဖြူက​တော့..ခုန်​ဆွဆွနဲ့...

"Kyungsoo!! ဒီကိုလာ..ငါ​နေရာယူထားတယ်​.."

အီး!! ပြဲလိုက်​တဲ့အသံ...
Kim suho မင်းသာအဆို​တော်​လုပ်​အောင်​မြင်​မှာ~~~

"ဘာလို့..​အော်​နေရတာတုန်း...အချိန်​တန်​မင်းဆီလာမှာကို..တကတည်း.."

ဆူသလိုလိုနဲ့..ပိတ်​ဟောက်​ပြီး..​နေရာမှာသာဝင်​လိုက်​လိုက်​တော့တယ်​...
​ဘေး​ဝှေ့ယမ်းကြည့်​လိုက်​တော့...ကိုယ့်​ရဲ့..မျက်​စောင်​ထိုးခုံ​လေးမှာ..
Kim Jonginကြီးထိုင်​နေ​လေရဲ့...

💙အပြာ​ရောင်​နွေဦး💙 {Completed }Where stories live. Discover now