💙အျပာ​ေရာင္​​ေႏြဦး 💙_4

3.3K 218 18
                                    

ကြၽန္ေတာ္တို႔ေက်ာင္းတတ္လာတာအခုဆို....ဘာလိုလိုနဲ႔.. လပတ္စားေမးပြဲေတာင္ေျဖေနရၿပီ......

​ေျဖနိုင္​တယ္​လု႔ိ​ေတာ့..​ေပ်ာ္​လို႔ရတယ္​ထင္​ပါ့....ပထမလပတ္​စာ​ေမးပြဲက
အတန္​းခဲြမယ္​လို႔လည္​း​ေျပာသံၾကား​ေတာ့...
အရင္​အတန္​း​ေတာ့ျပန္​မၾကခ်င္​တာ​ေတာ့အမွန္​ပင္​...

ဒီ​ေန႔​ေတာ့..​ေနသာတယ္​လို႔​ေတာ့​ေျပာရမယ္​ထင္​ပါရဲ႕..
ဒါ​ေပမဲ့..ဒီ​ေန႔ resultထြက္​မွာဆို​ေတာ့ရင္​​ေတာ့တုန္​တယ္​..ဟူး...

​ေက်ာငး္​​ေရွ႕ noti boardမွာကပ္​ထားတ့ဲ..resultကိုၾကည္​့ၿပီးပါးစပ္​မစိႏုိင္​​ေအာင္​ကိုပင္​​ေပ်ာ္​​ေနတာ..
အရင္​အတန္​း​ေဟာင္​းျပန္​မႀကပဲ...တန္​းခြဲAကို​ေရာက္​တာမို႔..ပို႔လ့ိုပင္​​ေပ်ာ္​သည္​......
ယုန္​ျဖဴကလည္​းကို္ယ္​နဲ႔တစ္​တန္​းတည္​း....
​ေနာက္​ထပ္​​ေပ်ာ္​စရာတစ္​ခုက..ကုိယ္​့အတြက္​ဆို​ေပမဲ့..သူ႔အတြက္​က်​ေတာ့..
မ​ေကာငး္​ဘူးလို႔​ေတာ့..ယူဆမိတယ္​....

*​ေတာ္​​ေနတဲ့..ခင္​ဗ်ားႀကီးကဘာလို႔..sepical classက​ေန..တန္​းခြဲAကိုခုန္​ခ်လာရလည္​းဗ်ာ...*

သူ႔အတြက္​​ေတာ့စိတ္​ပူတာ​ေတာ့အမွန္​ပင္​....ဘာ​ေတြစိတ္​ညစ္​စရာမ်ားရိွလို႔လဲ..ခင္​ဗ်ားရယ္​????

သူကသာ....ပူပန္​​ေန​ေပမဲ့...သူ​ေပ်ာ္​လို႔ထခုန္​ခ်ိန္​တုန္​းကၾကည္​့​ေနတဲ့
ဲ့​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ကို​ေတာ့သူမျမင္​​​​ခဲ့ပါ​ေလ...

"Hak~~ အရူး​ေလး..ဘာလို႔အဲ့​ေလာက္​​ေပ်ာ္​​ေနရတာတုန္​း...တတ္​နိုင္​လြန္​းတယ္​​ေကာင္​​ေလးရယ္​..."

အတန္​းမစခင္​​ေလး...​ေနရာထိုင္​မယ္​လုပ္​​ေတာ့...
ယုန္​ျဖဴက​ေတာ့..ခုန္​ဆြဆြနဲ႔...

"Kyungsoo!! ဒီကိုလာ..ငါ​ေနရာယူထားတယ္​.."

အီး!! ၿပဲလိုက္​တဲ့အသံ...
Kim suho မင္​းသာအဆု​ိ​ေတာ္​လုပ္​​ေအာင္​ျမင္​မွာ~~~

"ဘာလို႔..​ေအာ္​​ေနရတာတုန္​း...အခ်ိန္​တန္​မင္​းဆီလာမွာကို..တကတည္​း.."

ဆူသလိုလိုနဲ႔..ပိတ္​​ေဟာက္​ၿပီး..​ေနရာမွာသာဝင္​လိုက္​လိုက္​ေတာ့တယ္​...
​ေဘး​ေဝွ႔ယမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...ကုိ္ယ္​့ရဲ႕..မ်က္​​ေစာင္​ထိုးခုံ​ေလးမွာ..
Kim Jonginႀကီးထိုင္​​ေန​ေလရဲ႕...

💙အပြာ​ရောင်​နွေဦး💙 {Completed }Where stories live. Discover now