💙2💙 (Uni)

749 46 0
                                    

ကျွန်​တော်​..အတန်းထဲ​ရောက်​တော့..လူအများဝိုင်းကြည့်​မှုကိုခံရမြဲ​ပေ...
ဘာလို့ဆို..ကျွန်​တော်​ကတစ်​ယောက်​တည်း​နေတတ်​တာမို့..
မာနကြီးတယ်​တို့..ဘဝင်​လေဟိုက်​နေတယ်​တို့..ဘာတို့ကို..
အချိန်​တိုင်းကြားရမြဲပင်​~~~
မမှု​တော့ပါ..ခုချိန်​မှာသိချင်​နေတာက...
Kim Jonginဆိုတဲ့တစ်​ယောက်​ဘာလို့..
​ကျောင်း​ပြောင်းသွားခြင်းဆိုလည်းပဲ..

ကြားရသ​လောက်​က​တော့...​ကျောင်း​ပြောင်းရတာ..
အ​ကြောင်းတစ်​ခု​ကြောင့်​လို့ပဲ..​ပြော​နေကြ​ပေမဲ့လည်း..
ကျွန်​တော်​က​တော့..ဒီထက်​ပိုပြီးသိချင်​မိတယ်​...

💙ခင်​ဗျား..ဘာဖြစ်​လို..မ​ပြောမဆို​ပျောက်​သွားရတာလဲဗျာ~~💙

အဲ့လို​လေး​မေးချင်​ပေမဲ့လည်း..ခင်​ဗျားက....
ကျွန်​တော့်​ဘေးကထွက်​သွား​တော့..မ​မေးလိုက်​ရတာ​လေးတစ်​ခုကို​နှ​မျော.
ဝမ်းနည်​မိတယ်​...

တစ်​နေကုန်​..​ဆွေး​ဆွေး​မြေ့​မြေ့နဲ့ပဲ..​ကျောင်းတတ်​ချိန်​ပြီးခဲ့ရပြနြ်​ပီ..
အရင်​ကလည်း..​အေး​ဆေးခဲ့​ပေမဲ့....ခုတစ်​ခါက​တော့..
​ခေါင်းထဲခင်​ဗျားအ​ကြောင်းကြီး​တွေး​နေမိတာကို​တော့...
ဘယ်​လို​ပြောရမလဲမသိ​အောင်​ပင်​~~~

ကျွန်​တော့်​အတွက်​..ခင်​ဗျားစကားအသံ~~ခင်​ဗျားအပြုံး..
ခင်​ဗျားဂရုစိုက်​မှုတစ်​ခု​လေးနဲ့တင်​...
ခင်​ဗျားကြီး...ကျွန်​တော့်​အ​ပေါ်လွှမ်းမိုးသွားတယ်​ထင်​ပါ့....

အခုလာမယ့်​..​နွေရာသီ​ကျောင်းပိတ်​ရက်​.....
အပြာ​ရောင်​ဆန်​ဆန်​နွေဦးအခါ​လေးကို..အရင်​ကတစ်​ယောက်​တည်းဖြတ်​သန်းခဲ့ရ​ပေမဲ့..
ဒီနှစ်​နွေဦးမှာ​တော့..ကျွန်​တော့်​အ​တွေးထဲမှာ..ခင်​ဗျားပါဝင်​မှာအ​သေအချာမို့...
အရင်​လိုအထီးကျန်​မဆန်​လောက်​တော့ဘူးထင်​ပါရဲ့....

💙ဘယ်​ချိန်​ခင်​ဗျားကို..ပြန်​တွေရမလဲမသိ​ပေမဲ့...တစ်​ခါ​လောက်​တော့ပြန်​တွေ့ချင်​မိတယ်​..ခင်​ဗျားရယ်​💙

💙အပြာ​ရောင်​နွေဦး💙

​နွေရာသီ​ကျောင်းပိတ်​ပြီး​တော့..အထက်​တန်းပထမနှစ်​ကို...​ရောက်​လာခဲ့ပြီ..
အသက်​တစ်​နှစ်​ကြီးလာသလို..အတန်းတစ်​တန်းတတ်​လှမ်းလာ​ပေမဲ့..
ခင်​ဗျားကို​တော့.....ကျွန်​တော်​မ​မေ့ခဲ့ပါဘူး​နော်​...
ယုံမယ်​လို့​တော့မထင်​ပေမဲ့..​နွေရာသီ​လေးကို..ခင်​ဗျားမပါဝင်​ပေမဲ့..
အ​တွေး​လေးတစ်​ခုနဲ့တင်​..အထီးမကျန်​ပဲ..ကျွန်​တော်​ကောင်း​ကောင်းဖြတ်​သန်းနိုင်​ခဲ့တာမို့..
​ကျေးဇူးတင်​ပါတယ်​..ခင်​ဗျားကြီးရယ်​.......

💙အပြာ​ရောင်​နွေဦး💙 {Completed }Where stories live. Discover now