💙အျပာေရာင္ေႏြဦး 💙_ 12

1.8K 200 19
                                    

"ခ်စ္​မိ​ေနၿပီ!! "

ကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာတဲ့စကားကို...သံ​ေယာင္​လိုက္​​ေျပာ​ေနတဲ့..သူ​ေရွ႕ကခ်စ္​စရာ​ေကာင္​က​ေလး~~

"အင္​း..ကိုယ္​​ေကာင္​​ေလးကိုျမင္​ရင္​..ရင္​ထဲက အမ်ိဳးအမည္​မသိ တစ္​ခုခုခံစား​ေနခဲ့ရတာ..​ေကာင္​​ေလးမ်က္​ဝန္​း..အၿပံဳး​ခ်ိဳခ်ိဳ​ေလးေတြက..ကိုယ္​့စိတ္​ကို​ေယာက္​ယက္​ခတ္​​ေအာင္​ထိလုပ္​နိုင္​ခဲ့တာ..အဲ့လိုခံစားခ်က္​မ်ိဳးကုိ..အခ်စ္​လို႔ တင္​စား​ေျပာဆုိရင္​...​ေသခ်ာသ​ေလာက္​ကိုယ္​ ​ေကာင္​​ေလးကိုခ်စ္​မိ​ေနၿပီ!! "

သူ႔ရင္​တြင္​းစကားကို..မ်က္​ဝန္​း​ေလး​ေတြတလတ္​လတ္​​ေတာက္​တ့ဲထိ..ၾကဴး​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​​ေလးနား​ေထာင္​​ေနတာ...

*အဲ့လိုခ်ိန္​မ်ိဳးဆို...အူယားမတတ္​ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာ..*

ခံစားခ်က္​မဲ့သူတစ္​​ေယာက္​လိုမ်ိဳး..ဘဝကိုျဖတ္​သန္​းခဲ့ၿပီးမွ...သူ႔​မ​ေမ့မ​ေလ်ာ့သတိရ​ေနတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးက​ို​ေနာက္​တစ္​ႀကိမ္​ၾကန္​ဆံု​ေတြခဲ့ကတည္​းက..​တျဖည္​းျဖည္​းေျပာင္​းလဲလာခဲ့တယ္​လို႔ သူထင္​မိတယ္​...

"အ့ဲ..အဲ့​ေတာ့...jong..jonginက ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုခ်စ္​..ခ်စ္​တယ္​​ေပါ့.."

သူဝန္​ခံခဲ့တဲ့စကားတစ္​ခြန္​းက..​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​စကား​ေတြထစ္​တဲ့အထိစြမ္​းတဲ့ပံုပင္​!!

"​ေကာင္​​ေလး..ဘာလို႔စကား​ေတြထစ္​​ေနရတာတုန္​း..ကုိယ္​့ကို​မယံုလို႔လား? "

"ဟင္​့အင္​း...ယံုတယ္​​ေလ...ခင္​ဗ်ားႀကီးကိုတျခားသူ​ေတြထက္​မ်ားႀကီးယံုတာ မသိဘူးလား?? "

မယံုလို႔လား​ေမးလိုက္​ကာမွ...တရစပ္​ကို​ေျပာ​ေတာ့တာပဲ....

"ကိုယ္​​ေကာင္​​ေလးကုိ...ခ်စ္​မိ​ေနၿပီဆိုတဲ့အဆင္​့က​ေန..မ်က္​စိ​ေအာက္​ကအ​ေပ်ာက္​မခံနိုင္​​ေအာင္​ခ်စ္​တဲ့ထိ ႀကိဳးစားမွာမို႔..​ေစာင္​့​ေပးမယ္​မလား?? "

ကြၽန္​​ေတာ္​ဒီ​ေကာင္​​ေလးကို..အဲ့သ​ေလာက္​အဆင္​့ထိခ်စ္​ၾကည္​့ခ်င္​တာပါ...
​ေကာင္​​ေလးကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့မ်က္​ဝန္​း​ေလးမွာ မ်က္​ရည္​​ေတြဝိုင္​း​ေနတာ ျမင္​ရ​ေတာ့...ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ား အမွားထပ္​လုပ္​မိၿပီလား??

💙အပြာ​ရောင်​နွေဦး💙 {Completed }Where stories live. Discover now