💙11💙(Uni)

399 24 0
                                    

Kyungsooတစ်​ယောက်​နိုးလာ​တော့...
သူတစ်​ခါ​တော့​ရောက်​ဖူးတဲ့နေရာ...အင်း..မှတ်​မိသ​လောက်​ဆိုရင်​တော့..
ဒါjongin​အခန်းပင်​~~~~

"အွန်း...​ရောက်​လာပြန်​ပြီဟ..​နောက်​တစ်​ခေါက်​...ommaကို..phဆက်​ရဦးမယ်​...."

"ဟုတ်​တယ်​...omma ဒီည​တော့ သူငယ်​ချင်းအိမ်​မှာ..အိပ်​လိုက်​တယ်​နော်​
အင်းပါ...ည​နေကြ..အိမ်​ပြန်​လိုက်​ပါ့မယ်​..ommaသာ..ဂရုစိုက်​ပြန်​လာခဲ့​နော်​..အင်း..နားလည်​တယ်​..ဟုတ်​omma ဟုတ်​!! "

"နိုးပြီလာ..​ကောင်​လေး..."

အမ်​!! jonginအသံ....

"ဟုတ်​နိုးပြီ...ည​နေက..ဘယ်​လို​ခေါ်လာတာလဲ...ဟမ်​!! သိချင်​လို့.."

"ဂုတ်​ဆွဲပြီး..​ခေါ်လာ​တာ​လေ..မသိဘူးလား.."

ရုပ်​တည်​ကြီးနဲ့..​ပြော​နေတာမို့..တကယ်​နဲ့တူတယ်​...
ဟင့်​!!! လုပ်​ရက်လိုက်​တာ..သူများကို..

"တ..တ..တကယ်​လား.."

"​ဟေ့..တကယ်​လို့..ထင်​နေတာလား?? ယုံတယ်​နော်​..."

ယုံတယ်​!!! တခြားသူ​တွေထက်​...ခင်​ဗျားကိုပဲ..ယုံကြည်​တာ..
ခင်​ဗျားက..တစ်​ဆို..ကျွန်​တော်​လည်း..အမြဲတမ်း..တစ်​အဖြစ်​ယုံကြည်​ထားတာမို့....

"ယုံတယ်​လေ..ဆံပင်​ဖြူနဲ့..စိတ်​ပုတ်​ကြီးစကားဆို..အကုန်​ယုံတယ်​..ရှင်းတယ်​နော်​..."

ကုတင်​ပေါ်မှာထိုင်​နေတာမို့..​စောင်​ကို..မျက်​နှာတစ်​ဝက်​လောက်​ထိဖုံးပြီး...မ​ပြောရဲ​ပြောရဲ​လေး​ပြောလိုက်​တော့..တဟားဟား​အော်​ရယ်​နေတဲ့ အဖိုးကြီး!!

"ဟား...အဲ့လိုလေး လုပ်​မ​နေနဲ့..ကိုယ်​အသည်းယားတယ်​..​ကောင်​လေး.."

အံမယ်​..သူအသည်းယား​အောင်​လုပ်​တယ်​ပဲဖြစ်​ရ​သေး...မျက်​စောင်းပဲထိုးပြလိုက်​တယ်​..ဟွန့်​~~
ဒါနဲ့ ဒီချိန်​ဆို..Yixing Sam ရှိတယ်​မလား...

"hyungက..အိပ်​နေ​လောက်​ပြီ..ဒီအချိန်​ဆို...ရှာမ​နေနဲ့.."

ကိုယ့်​အ​တွေး​တွေကို..သိ​နေတဲ့အတိုင်း..ခပ်​ချေ​ချေပုံစံနဲ့..ဆိုဖာ​ပေါ်​ခြေချိတ်​ထိုင်​ပြီး​ပြော​နေတာ....

💙အပြာ​ရောင်​နွေဦး💙 {Completed }Where stories live. Discover now