💙အျပာေရာင္ေႏြဦး 💙_6

2K 198 35
                                    

ကြၽန္ေတာ္တို႔..မနက္​ဖန္​Tripထြက္​ဖို႔..ဆရာက​ေန႔သတ္​မွတ္​​ေပးလိုက္​တာမို႔..
ကြၽန္​​ေတာ္​ျပင္​ဆင္​​ေနတာ..ခုဆိုညဘက္​​ေတာင္​​ေရာက္​​ေနၿပီ​ေလ~~

မနက္​ၾကရင္​​ေတာ့..jonginကအိမ္​လာခဲ့လို႔​ေျပာတယ္​..တူတူသြားမယ္​ဆိုပဲ.
​ေမးရင္​​ေတာ့္​...*​ေခါင္​း​ေဆာင္​နွစ္​​ေယာက္​ဆို​ေတာ့..တူတူသြားရမယ္​မလား* ျပန္​​ေျပာမွာက​ေသခ်ာသ​ေလာက္​..

ဘယ္​လိုလူႀကီးမွန္​းမသိ!! စိတ္​ကလည္​းခန္​႔မွန္​းရခက္​ခ်က္​~~

*ခင္​ဗ်ားႀကီးက​ေလ..​ေတာ္​​ေတာ္​ဆိုးတယ္​​ေနာ္​..ခံစားခ်က္​ဖြင္​့ျပ​ေတာ့..ကူညီလို႔ရတယ္​မလား???  စိတ္​ညစ္​​ေနရင္​..ဖြင္​့ဟဖို႔နွစ္​သိမ္​့ဖို႔လိုအပ္​တဲ့သူလိုရင္​..ကြၽန္​​ေတာ္​အၿမဲတမ္​းရိွ​ေနတယ္​ဆိုတာ..သိ​ေစခ်င္​တယ္​..ခင္​ဗ်ားရယ္​~~ *

အ​ေတြး​ေတြမ်ား​ေနတာနဲ႔..​ေမွးကနဲအိပ္​​ေပ်ာ္​သြားတယ္​ထင္​ပါရဲ႕..
မိုးလင္​း​ေနၿပီ~~~~

"အူး..ဝွား!! ဟင္​့..8နာရီ OoO...​ေသၿပီ!!! ​ေနာက္​က်​ေနၿပီ..ဟင္​့!! "

ျမန္​ျမန္​ဆန္​ဆန္​..လုပ္​ၿပီး​ေတာ့...jongnဆီ​ေျပးရ​ေတာ့တယ္​~~~

"ဟူး~~~ ​ေမာတာ!!! "

"​ေရာ႕..​ေရ​ေသာက္​လိုက္​ဦး..လူ​ေကာင္​​ေသးသ​ေလာက္​​ေတာ္​​ေတာ္​​ေျပးနိုင္​တယ္​​ေနာ္​~ "

မ်က္​နွာ​ေရွ႕..​ေရဘူး​ေရာက္​လာလို႔ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...jongin.ယယ
လူကိုစ​ေန​ေပမဲ့..မ်က္​နွာကတည္​ၿငိမ္​တုန္​း~~

​"အာ့!! ​ေနာက္​က်လို႔​ေျပးလာတာပါ​ေနာ္​..ဒါ~~ ဒါ​ေပမဲ့​ေလ..သန္​႔..သန္​႔စင္​ခန္​းဝင္​ခ်င္​လို႔..ဟီး~~~ "

မ်က္​စိ​ေရွ႕ကၿပံဳးျပ​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလးမ်က္​နွာ​ေၾကာင္​့..ညစ္​​ေနတဲ့စိ​တ္​​ေတြ​ေတာင္​​ေျပ​ေပ်ာက္​သြားသလို~~

*hak~~ မင္​းအၿပံဳးကသိပ္​လွတယ္​..​ေကာင္​​ေလး~~*

"ကဲ!! သြား..သြား..ျဖစ္​လိုက္​ရင္​..အရာရာနဲ႔အ​ေၾကာင္​း​ေၾကာင္​းပဲ..ငါအျပင္​မွာ​ေစာင္​့​ေနမယ္​~~ "

"​ေက်းဇူး...jongin~~ "

​ေျပာၿပီးတာနဲ႔ကိုဝင္​​ေျပး​ေတာ့တာပဲ...အ​ေရးႀကီး​ေနပံုရတယ္​...

💙အပြာ​ရောင်​နွေဦး💙 {Completed }Where stories live. Discover now