Vakit bir türlü geçmek bilmiyordu çünkü korku ve endişe sarmıştı dört bir yanı.Acaba sır çözülecek mi yoksa dedektifin başına gelenler benimde mı başıma gelecekti.Bunu vakit gelmeden bilemezdim.
Saat 6 olmuştu yavaş yavaş hazırlanıp gitmem gerekiyordu.Ustumu giydim başıma dantelli bir şapka taktım ve yanıma bir şemsiye aldım.Yagmur çok fazla yagmiyordu lakin şemsiyeyi almam gerekiyordu.
Limana doğru yürümeye basladigimda saat 7 civariydi.Ortalik sessiz kimsecikler yoktu.Birileri burda beni öldurse kimsenin haberi bile olmazdı.Denizi izlerken birkaç kişinin geçtiğini gördüm limandan ellerinden koli vardı.Nereye götürdüklerini merak ettim.Peslerine düştüğümde kolileri arabaya yuklediklerini gördüm.Hemen aracin plakasını Ali Bey'e verdim .Takip etmesini istedim bende geri döndüm beklemeye devam ediyordum.Saat 8 olmuştu ortalık karanlık olmaya başlamıştı.Birden bir ses geldi mekanik bir ses.
Buraya geleceğini biliyordum.Bu olayı çözmek senin hayatından bile değerli değil mi Emma?
Evet doğru tanimissin beni,seri katil psikopat hasta...
Buraya hakaretlerini dinlemek için gelmedim.Gecmisin için geldim,eğer bana yardım edersen bende sana yardım ederim .Aileni öldüren kişileri bulmanda.
Benden nasıl bir yardım istiyorsun ?
Olayin peşini birakmani hatta ortadan kaybolmani istiyorum.
Bunu asla yapamam.
O zaman senin ölmen gerekiyor...
Birden üstüme doğru yürümeye başladı.Semsiyeyi üstüne doğrulttum içinde ki gizli silahla ateş ettim .Katil sendelemeye başladı semsiyenin ucunda olan delici kısmı ile bir darbe daha vurdum.Ve katil limanın çevresinde olan iplere takılıp denize düştü...
Denizin derinliklerine doğru kaybolmaya başladı.Olmesi bizim için sırların da ortadan kaybolması demekti lakin yaşaması yeni canların ölmesi demekti.O yüzden ölmesini izliyordum.Yaralar ölümcül değildi lakin denizin içinde cirpinmasini zorluyordu.Yukari çıkmak için hamleler yaptıysa da başaramadı.Artik ordan gitmem gerekiyordu silah sesini duyanlar buraya doğru geliyordu.Kosar adımlarla ordan uzaklastim .Arkama baktığımda bir sürü kişi oraya doğru yönelmiş denize atliyordu.Bunlar çalışanları olmalıydı katilin.Katil cansız şekilde denizden çıkarıldı .Bir tanesi karnına baskı yaparak yuttuğu suyu çıkarmaya çalışıyordu .Tam o sırada kalabalık olmaya başlamıştı ben hızla oradan uzaklastim.Ali Bey'i beni almasi için aradım.Bir ekip beni almak için geldi .Ali Bey'e olanları telefonda anlattim.Onlarda arabanın pesindeydiler zaten.Araba çok ünlü bir iş adamının fabrikasına girmişti.Baskin için izin emri almak için uğraşıyorlardı .Sanırsam artık düğüm çözülmüş katil ölmüştü.İcimiz acaba rahat etmelimiydi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Gölgesinde
Mystery / ThrillerYıllarca karanlığa itilmiş bir insan olan dedektif zor olaylara karsi pesetmemesiyle ünlüydü .Bu olaya kadar . Dedektifin dilinden ; Bu olay gerçekten hayatımın en zor olayı,sanırsam gücüm bunu çözmeye yetmeyebilir lakin Emma ,herşeyi mutlaka çözece...