Polis olmak böyle bir şeydi işte.Bugun yanında olan yarın mezarda olabiliyordu.Dedektif gibi ,Kenan Bey gibi...
Ama yine de devam ediyorduk mesleğimize çünkü insanların bize ihtiyacı vardı.Su an dışarda Kenan Bey'in katili gibi seri bir katil var hatta katiller var ama olayı çözemiyoruz bir türlü.Cunku masaya yatirdigimiz da olayı hepsi birbirinden bağımsız olaylar zinciri oluşuyor.Kenan Bey'in katili yıllar önce işlenen bir suç yüzünden insanları öldürmüştü,lakin bu katil doktor bile öldürdü.Bu geçmişe dair bir takıntı mi yoksa sadece zevk için yapılan ölümler mı çözülmüyor ...
Ali Bey özel odaya alınıp yavas yavas iyileşmeye başlamıştı.Birkac gün geçtikten sonra konuşmaya da başladı.Kendini yormamasi gerekiyordu lakin olayın biraz ilerlemesi için nasil vurulduğunu anlatması gerekiyordu.
Yanına bir sandalye çektim ve solmuş yüzüne baktım ,gerçekten ölümden dönmüş gibi bembeyaz bir surati vardı Ali Bey'in .Anlatmaya başladı.
Sabah her zamanki gibi işe gidiyordum yağmur yağıyordu biraz .Sonra telefon çalmaya başladı .Küçük bir kız agliyordu ,beni kurtar diye bağırdi nerde olduğunu sordum limanın yanında olan barakada beni hapsettiler dedi bana .Bende kimseyi aramadan oraya doğru yöneldim.Yolda herşey düzgün ve bir oyun yok gibi görünüyordu lakin barakaya dogru gidince hic kimsenin orda olmadığını farkettim .Telefon tekrar çalmaya başladı ,tekrar açtım ve başka bir yere götürüldüğünu söyledi bana.Bu olay kafamı karıştırmıştı ,telefonu vardı ve beni sadece arıyordu bir tuzak olduğu belliydi lakin yine de küçük bir kızın tehlike de olduğunu düşünmek bile beni çok üzüyordu.
Eski bir polis arkadaşım olan Mete Bey'i arayıp bana yardım etmesini istedim.Mete Bey eski zamanlarda sinyal seslerinin nerden geldiğini bulan biriydi bana yardım edebilirdi bu konuda.
Bir iki saat sonra tekrar aradılar Mete Bey'de yanımdaydı ve telefonu açtım beni kurtar diye ağlıyordu kız çocuğu.Mete Bey sinyalin bir fırının alt katından geldiğini tespit etti.Oraya birlikte gitmemiz gerek dediği halde onu tehlikeye atmamak için kabul etmedim.
Tek başıma fırının olduğu yere gittim. Alt katın penceresinden baktığımda küçücük bir kızın orda olduğunu gördüm.Melekler gibi oturmuş çikolatasıni yiyordu.Kimin çocuğu olduğunu bilmiyordum lakin onu orda birakamazdim .Gizlice arka kapıdan girdim içeriye .Küçük çocuk beni görmüştü bile ,bana doğru koştu bende kucağıma alıp kaçtım ordan.
Gece olmuştu sabah olunca onu çocuk şubesine teslim edecektim ama şimdi uyuması gerekiyordu .Eve götürdüm onu çocuklarım ve eşim akrabalara ziyarete gitmişti.Kucuk çocuğa süt pişirdim zaten benim de o yaşlarda çocuklarım vardı evde olan herşeyden verdim ona ve sonra onu uyuttum.Gec saatlerde bir ses gelmeye başladı ve çocugun yatağına doğru ilerledim çocuk yatağında yoktu ve pencere açıktı.Cocuk burdan çıkmış olamazdı sonradan yerde olan takip cihazını gördüm çocuğun üzerinde takip cihazı vardı.Sanirsam ailesiydi bu cihazın sahibi .Küçük kızı alıp götürmüş olabilirlerdi yada kızı kaçıranlar yapmış olabilirdi.Ayak izlerini takip etmeye başladım dışarıya çıkarak yağmur yağdığı için çamur izleri oluşmuştu küçük kızı kaçıranlar fazla uzakta olamazlardi.İlerledim ormana doğru ve ağlama sesleri gelmeye başladı .Küçük kız kendini yere atmış ağlıyordu anneme gitmek istiyorum diye.Yaninda ki adam ise küçük kıza bağırıyordu kalk gidiyoruz hemen diye ,sanirsam babası olabilir diye düşünmeye başladım.Kucuk kız sanki onu tanıyor gibiydi .Yanlarına yaklaştım silahimi belimden çıkarıp adama dogrultum.
Adamın yüzünde maske vardi çıkarmasını söyledim,çıkardığı sırada bir ayak sesi daha gelmeye başladı ve arkamdan birisi bana silah dogrultugunu farkettim.
Yüzünü hemen kapatan adam kızı kucağına alıp ilerlemeye başladı arkamda olan ise silahı başıma değdirecek kadar yakın tuttu.Bir hamle ile elinde ki silahı yere attım ve boğuşmaya başladık .Adam kalıplı biriydi üstüme çıkıp beni boğmaya çalıştı.Lakin yerde olan odunu alıp kafasına vurdum.Kucuk çocuğun peşinden gitmeye başladım tekrar.Kucuk çocuk bağırıyor ağlıyordu o adam ise onu susturmaya çalışıyordu .Kulübe gibi bir yere gidip içeriye girdi .Bir kadın onları karşıladı küçük bebek anne diye bağırmaya başladı.Sandigim gibi babasiymis o adam,peki kızını kimden kaciriyordu bunu anlayamamıştım ,içeriye girdim silahı adama dogrultarak yüzüne baktım.Bu eski belediye başkanın oğlu Murat Bey'den başkası değildi.
Peki neden böyle bir yol seçmişti neler oluyordu.Anlatabilirim dedi eşi silahı yere indirin.
Peki dedim ve oturdum karşılarına.
Sayın belediye başkanımız çok iyi biriydi,çok sevilen biriydi ve çok girişimci bir insandı.Lakin geçirdiği trafik kazası daha doğrusu suikast sonucu hayata gözlerini yumdu.Bunun öncesinde küçük kızıma herseyini miras olarak bıraktı .
Küçük kızım daha hicbirseyin farkında olmadan çok zengin birisi olmustu ve bir ay sonra falan 3 yaşına girecek.Ve vasiyette üç yaşına girdiğinde kıza bakan aile veya ailesi kız 18 yaşına gelene kadar malları yonetecekti.Bunu fırsat bilenler böyle bir yol seçtiler.Peki beni neden bu işin içine sokmak istediler.
Çünkü belediye başkanımızin zamanında hayatını kurtarmistiniz ,oda size minnetinin bir ödülü olarak küçük kız 18 yaşına gelene kadar malları isterseniz sizin yönetebileceginizi yazmıştı maddelere.Sizi öldürüp kızımı da onlar bakıyor gibi gostererek herşeye sahip olabileceklerini sanıyorlardı .
Peki neden Murat Bey'e bırakmadı mirasi?Çünkü beni istemiyorlardı.Ben geçmiş hayatta hapishaneye girip çıkmış bir mahkumum.Ailesi ise tanınmış bir aileydi .Beni istememeleri normal.
Haklısınız peki çocuğu nasıl koruyacaksiniz bir fikriniz var mı ?
Hayır lakin bu şekilde uzun zamandır devam ediyoruz bir ay kaldı artık .
Peki deyip dışarıya çıktım ,tam o sırada bir silah sesi duydum arkama baktığımda bir tim kadar olan kişilerin bize doğru geldiğini farkettim o sırada bir kurşun aldım sırtımdan ,sonra ağacın arkasına geçtim Murat Bey hızla arabaya binip oradan uzaklaştı çocuğuyla birlikte .Ben ise kanlar içinde yerde yatıyordum sonra birisi gelip bir kurşun daha sıktı.Ve şimdi burdayım yaşıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Gölgesinde
Mystery / ThrillerYıllarca karanlığa itilmiş bir insan olan dedektif zor olaylara karsi pesetmemesiyle ünlüydü .Bu olaya kadar . Dedektifin dilinden ; Bu olay gerçekten hayatımın en zor olayı,sanırsam gücüm bunu çözmeye yetmeyebilir lakin Emma ,herşeyi mutlaka çözece...