Zamanin Durdugu Yer

53 42 2
                                    

Zamanın Durdugu Yer...

Ülke sanki normale dönmüştü dedektifin ölümünden sonra ölüm haberleri kesilmişti ,ama katillerden hala hiçbir iz yoktu ,dedektif giderken tüm delilleri de birlikte götürmüştü ,evine gidip detaylı bir araştırma yapmam gerekiyordu ,evinin yedek anahtarı bendeydi, evine tekrar gidip odasını baştan aşağı karıştırdım,ve olayla ilgili ipuçlarının yazdığı kağıdı buldum,ayakkabı ile neden bu kadar ilgilendiğini şimdi anlamaya başlamıştım,ayakkabı yıllar önce bunlara benzer olaylarda yine kullanılmıştı lakin neden olduğunu o zamanda cozememislerdi,ülkede hicbir dedektif bu olayı ustlenmedi ve olay şimdilik rafa kaldırıldı,normal sıradan hayatına geri döndü ülke,Ali Bey ve benim için değildi tabi...

Şimdiye kadar öldürülen cesetlerin hepsinin başı aynı yerden kesilmişti ,ve bu da aslında bir ipucuydu,dedektif aslında düğümü açmış lakin hala kafasında oluşan sorulara cevap ariyormus,ama ben hala olayları yerine oturtamadim,katil kimdi ve neden yapmıştı bunları...

Şimdi napmamiz gerektiğini gerçekten tam olarak kavrayamiyordum bu olayların başlangıcı bir gece de oldu ve bir sabah bitti,notlarda yazdığına bakılırsa katil çok zeki birisiydi ve herşeyi önceden tahmin edebiliyordu ,tıpkı dedektif gibi...

Dur bir dakika,dedektifin yıllar önce başına gelen kötü bir olay vardı,orda da herşeyi tahmin edebilen birisi vardı ve dedektife karşı bunu kullanmisti ve dedektif, çok kötü bir hale gelmişti çünkü olay gerçekten çok karışıktı,ve dedektif bu olaydan sonra hastalanmisti,bunu yapan o olabilir mi ?

Oda çok zeki biriydi bildiğim kadarıyla,Ali Bey'i arayıp gelişmeleri anlattım ,dosyayı tekrar açtık ve incelemeye başladık,yaşanan hiçbirsey tesadüf değildi,olanlar olaylar hepsi birbiriyle bağlantılı olmalı ...

Ama bir yandanda eğer olay bu kadar basit olsaydı dedektif neden o kadar mahsun insanın ölmesine izin vermis olabilir ki...
Çözülmeyen birşey var bu işin içinde olay bu kadar basit olsaydı eğer şimdiye kadar çözülmüş olmalıydı dedektifin kovaladığı şeyler vardı,Ali Bey'i arayıp davayı ustlendigimi söyledim,gece dedektifin evinde kalmıştım ,karanlık odasında ne kadar mutlu olduğunu hatirliyordum hatta bazen gelip pencereye açtığımda bana kızdığıni hatirliyordum,sahi neden bu kadar kiziyordu bana pencereyi açtığımda sabah olunca ilk isim pencereyi açmak olacaktı...

Uyandığımda saat sabah 10 gibiydi,pencereye yoneldim pencereyi açtım hiçbirsey olmamıştı,biraz bekledim yine hiçbirsey olmadı üstümü giyip evden çıkmak için hazirlandigim sırada pencereden gelen ışıkların birkaç sistemli ayna ile bir yönü gösterdiğini gördüm,ve oraya doğru yoneldim,bir merdivenin yan tarafini işaret ediyordu,ve oraya doğru yoneldigimde bir tahta yer dikkatimi çekti,oraya vurdugumda arkasının boş olduğunu farkettim.dedektifin gizli bir bölmesi olduğunu tahmin bile edemezdim...
Kapıyı açtığımda içerde birkaç kağıt ve büyük bir sandık olduğunu gördüm kâğıtta bir sürü notlar vardı hemde karmakarışık halde notlar ,sandığın içinde ne olduğunu çok merak ediyordum ,lakin kapalıydı sandık,içerde birkaç tane anahtar vardı gidip onları alıp geldim ve  kilidi açmaya çalıştım fakat kilit açılmamıştı ,notların üstünde yazılan birşey dikkatimi çekti,

'Eger bu kilidi açmak istiyorsan zamanı durdurman gerek'...

Zamanı durdurmak mı?Daha kolay bir soru soramazmiydin,zamanı durdurmak nasıl olabilir ,acaba perdeyi kapatsam eskisi gibi olsa heryer karanlıkta zaman durur mu,acaba ney kasetmisti,

Karanlığın GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin