Beynim hala durmuş gibi ağrıyordu sanki başıma sadece yük olmuştu dünya çok kötü halde dönüyordu,polis memurunu sedyeyle aldılar yüzünü kapatıp asansöre götürdüler ,kendini gözümün önünde öldürmüştü bu çok vicdanımi sizlatan bir şeydi keşke tutabilseydim...
Elden bişey gelmiyordu olan olmuştu bir kere,ama doktoru öldüren o değildi adım gibi emindim çünkü kamera kayıtlarında ilk koşan polis oydu ,olayı duyunca oraya gitmiş olmalı çünkü daha önce hasta bakıcılar odaya girmiş doktoru yerde yatıyor halde bulmuştu ,Ali Bey kendi acısını unutmuş benimle ilgileniyordu yavaş yavaş toparlamaya başlamıştım,hastaligim gittikce ilerliyor ve beni öldürecek gibi geliyordu artık bana ve bunun tedavisi yok gibiydi...
Dışarı çıktık Ali Bey'le Emma da yanımıza gelmişti,olanları izlerken geceninin zifiri karanlığıni güneş aydınlatmaya başlamıştı ...Sabah olmak üzereydi nerdeyse ve günün ilk ışıkları vuruyordu dunyaya,
Üstüme birden kırmızı bir sıvı dökülmeye başladı ne olduğunu anlayamadığım bir sıvı,ve yukarı baktığımda az bir gövdenin hastanenin çatı katında olduğunu görduk ve hemen oraya koştuk,
Az önce kendini öldüren polis memurunun govdesiydi bu,peki başı nerdeydi...
Ve bunu kim yapmıştı,Emma'yla birbirimize baktık ve koşarak içeri girdik,katil buralarda bir yerdeydi, o kadar kişiyi öldüren vahşi canı su an hastanenin içindeydi ,hemen tüm çıkışları kapatmaları için güvenliğin yanina gittik...Kamera kayıtlarını Ali Bey incelemeye gitmişti,lakin içerde olan hainler kamera kayıtlarını çoktan silmişti bile,ama katil hala hastanedeydi,hisedebiliyordum,kesilen polis memurunun kafasını bir çöp poşetinin içinde bulduk,ama katilden iz yoktu,bir lavaboya girdim,ve lavabonun bir kapısının kilitli olduğunu ve üstünde tamir var girmeyin yazdığını farkettim olan gücümle kapıyı kırıp içeri girdim,lavabonun olduğu yerden fena halde bir rüzgar geldiğini farkettim ve biraz ileri itince lavabonun kırıldığıni anladım ,katil tuvaletten kaçmıştı,hemen bende aşağı indim,karanlık olduğu için Ali Bey ve Emma'nin fener getirmesini bekledim,
Geldiler katılin peşinden gitmeye başladık,heryer zifiri karanlık ve korkunçtu ,nereye gittiği belli olmayan bir kaç tünel vardı,hep birlikte hareket ediyorduk,katil belki de bizi buraya çekmek istiyordu ...
Tuhaf sesler geliyordu sanki vahşi hayvan sesleri ,ve birden mekanik ses bizimle konuşmaya başladı,Yıllar önce dedektif,yıllar önce,seni orada oldurmeliydim ve sen Emma,arkadaşının da gözünün önünde ölmesini izleyeceksin,tıpkı Ali'nin kardeşi öldüğü gibi ...
Mekanik sesin nerden geldiğini anlayamiyorduk, çünkü vahşi hayvan sesleri yükselmeye başlamıştı,ve arkamiza baktığımızda birkaç koca köpeğin arkamızdan geldiğini farkettik,gözleri kan kırmızısı dişleri büyük olan birkaç köpek,Ali Bey hemen silahına davrandı lakin köpeğe işlemedi nerdeyse tüm hızıyla üstümüze geliyordu ve biz kacmaya başladık ...
Emma geride kalıyordu koşarken , Ali Bey'den silahı alıp köpeklere sıkmaya başladım,köpeklerden birinin kafasına isabet etmişti ve köpek hafif sendelemeye başladı sonra da yere düştü,geride üç köpek kalmıştı Ali Bey ilerde rögar kapağı olduğunu söyledi ve Emma'nin oraya doğru koşmasını söyledi Emma direk yukarı çıktı Ali Bey de arkasından,köpekler hızla bana doğru yaklaşıyordu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Gölgesinde
Mistério / SuspenseYıllarca karanlığa itilmiş bir insan olan dedektif zor olaylara karsi pesetmemesiyle ünlüydü .Bu olaya kadar . Dedektifin dilinden ; Bu olay gerçekten hayatımın en zor olayı,sanırsam gücüm bunu çözmeye yetmeyebilir lakin Emma ,herşeyi mutlaka çözece...