14tt.

513 9 0
                                    

D : Meryyy! Vstávej! Prosím! Dneska nám řeknou co to pravděpodobně bude vstávej lásko!
M : co?
D : ano, už se tě snažím hodinu vzbudit. Dávno jsme měli být na kontrole.
M : aha, jo už jdu.
Když Mery vstávala zamotala se jí hlava a spadla. David ji začal budit hrozně se o ní bál. Mery se probudila s bezvědomí a řekla, že se jí hrozně motá hlava. David ji vzal do náručí a utíkal s ní do auta.
Na urgentu :
D : Petro zavolejte Krejčího prosím.
P : jasně.
Péťa nechápala proč, věděla totiž, že Mery je neplodná, ale neřešila to.
Zavolala ho a šli na dvojku.
David Mery položil opatrně na lůžko.
K : tohle je u Mery naprosto normální, její tělo nikdy nebylo zvyklé na těhotenství, kolikrát se stává, že se to děje i ženám co děti mít můžou.
M : a už víte co je to za pohlaví?
K : vypadá to, že budete mít dceru.
M : a je zdravé?
K : dítě je zatím naprosto zdravé, ale co se mi nelíbí jste vy.
M : proč já, co je se mnou?
K : vy jste si nevšimla, že vám narostlo jen břicho, ale jinak jste už stihla zhubnout šest kilo?
M : cože?
K : no ano. Nechci být zlý, ale pro dítě to není úplně ideální.
M : dobře budu se snažit přibrat. Ale nechápu proč jsem tolik zhubla, když jsem jedla úplně stejně.
K : na tom není až zas tak nic divného, je to normální ve vašem případě, ale skuste se pokusit přibrat.
D : jasně já si ji vykrmím.
Zasmál se.

Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že.... Kde žijí příběhy. Začni objevovat