Je to celá ty

387 8 0
                                    

(přesuneme se trochu dál)

Už je to měsíc co se malá narodila. Mery už přibrala pět kilo a snaží se ještě něco přibrat. David je skvělý táta a o malou se dokáže perfektně postarat. Malá je čím dál víc podobná Mery, kdyby ji někdo našel hned by věděl ke komu ji zařadit.
David se s Mery probudil ve dvě hodiny v noci, protože malá strašně brečela.
D : já tam jdu.
M : no, tak jo, ale asi chce nakojit takže pochybuju, že budeš kojit ty.
D : no to asi ne...
David došel pro malou a podal ji Mery. Mery malou nakojila. Chvíli čekali než usla, ale dočkali se.
D : tak co spí?
M : jako Růženka.
D : hmmm.
M : co tím máš na mysli?
D : ty víš co.
M : ale vždyť jsou skoro tři hodiny ráno.
D : to vadí?
M : no vlastně proč ne.
David přišel k Mery vzal ji do náručí a donesl ji na postel tam ji opatrně hodil a lehl si za ní. Pomalu ze sebe začali strhávat oblečení. Když byli oba ve spodním prádle tak David řekl :
D : víš, že jsi opravdu krásná?
M : hezčí než před těhotenstvím?
D : přijdeš mi pořád stejně krásná jako když jsem tě poprvé viděl.
M : když jsi mě poprvé viděl tak jsi mě nenáviděl. Pochybuju, že jsis o mě myslel, že jsem pěkná.
D : no, my jsme se nenáviděli oba, ale hezká jsi byla i tak na tom se nic nemění ne?
M : já nevím, jestli se na tom něco mění. Ale opravdu mě zajímá, líbila jsem se ti víc před těhotenstvím nebo teď?
D : ty se mi budeš líbit i kdyby jsi měla chobot. Je mi jedno jak vypadáš, jako něco málo do sebe má i ten vzhled, ale na ten já tak moc nejsem.
M : no tak od tebe se toho moc nedozvím.
Najednou Davidovi zazvonil mobil.
D : kdo mi volá ve dvě hodiny.
Byla to paní z ústavu.
D : dobrý den, co potřebujete takhle v noci?
P(paní) : dobrý den, potřebuju vám říct, že vás otec má extrémní horečky 41. Jinak už s ním nic nebylo, byl skoro v pořádku. Nechci vás nutit, ale měl by jste tu jet.
D : a můžu vzít ženu a dceru?
P : děti by sem neměli a žena může.
D : dobře, dám vám vědět.
David Mery řekl vše co bylo v telefonátu.
M : hele jeď tam sám. Nemáme kam dát malou. Já tu budu teď s ní.
D : ale Mery vždyť to může být na dýl.
M : já vím, ale o tátu se postarat musíš. My to s malou nějak zvládneme.
David se teda rozhodl, že pojede. Nechtěl tady Mery nechávat, ale nic jiného mu teď nezbývalo.


Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že.... Kde žijí příběhy. Začni objevovat