Mery si koupila ty šaty a David si vzal klasické černé sako s bílou košilí a černou kravatou. Přijeli domů a všechno nádherně stihli.
D : tak a zítra je svatba, to tak rychle utíká.
M : tojo, ale neměl by jsi mít tu rozlučku se svobodou?
D : nojo, já na to úplně zapomněl. Takže, já tě světu k Vali u Lucce. Zavolám Romanovi a Matymu ať přijedou sem.
M : dobře, hlavně se moc neopij ať jsi zítra na svatbě použitelný.
D : jasný, tak vezmi si věci co potřebuješ a pojď.
Mery si zbalila všechny potřebné věci a vyjeli k Lucce a Vali.
D : tak ahoj.
M : pá, uvidíme se zítra na svatbě. Už se těším.
D : já víc.
Dali si pusu a Mery vyšla z auta. Zazvonila na Lucku a byla tam samozřejmě i Vali.
L : ahoj hrochu!
M : vy si taky myslíte, že jsem hroch že jo? Já to říkám pořád a David mi namlouvá, že jsem nejkrásnější. No že jsem hroch že jo?
L : nejsi hroch, jen jsem chtěla vědět co na to řekneš.
M : počkej a jakto, že tě taky napadl jako první hroch? Proč ne třeba velryba?
V : no nemysli si, že jsme tě neslyšely jak jsi byla v té kabince.
M : že mě to nenapadlo. Já jsem mohla tušit, že nás budete poslouchat.
L : no to je jedno. Dáš si čaj nebo džus?
M : asi spíš klasickou vodu.
L : vodu? Proč vodu?
M : nemám na nic jiného chuť.
L : ach Mery, s tebou je to pořád stejný.
M : a co by se mělo měnit?
L : hmm... vlastně asi nic.
Lucka nalila Mery vodu a Vali udělala kávu. Potom si tak povídaly až přišlo na řadu něco co Mery hrozně mrzelo...
V : no a jak se daří malé?
Mery začala téct slza.
V : počkej, co se děje Mery?
M : malé asi dobře, ale já se strašně bojím.
Řekla malinko uplakaným hlasem Mery.
V : čeho se bojíš?
L : Mery víš, že nám to říct můžeš.
M : tak dobře no, já se bojím o to ať je zdravá, protože já jsem za to těhotenství stihla zhubnout už deset kilo, Krejčí říkal, že to pro malou není vůbec dobré, jenže já se snažím přibrat, ale proste to nejde. První jsem zhubla šest kilo a tak nějak jsem to udržela. Pak jsem se šla jednou zvážit a další čtyři kila byly dole. Vždyť to není ani normální. U těhotenství se běžně přibírá, ale já mám už prostě deset kilo dole. Co když bude malá hrozně vyhublá? Nebo prostě nebude zdravá? Hrozně moc se o ní bojím. David se mě stále snaží uklidňovat, ale vždyť já mu to dělám ještě horší.
L : aha, tak už tě chápu.
V : no a ty jakože normálně jíš a všechno ostatní taky děláš jako jindy?
M : jo, jím úplně stejně dokonce i víc.
V : tak už nevím kde je chyba.
L : no a co když je to tím, že Meriino tělo nikdy nebylo na těhotenství zvyklé?
M : jo, to říkal i Krejčí. Luci, ty jsi třeba s Matýskem nezhubla?
L : ne já jsem s ním přibrala dvě kila. M : a Vali ty s Růžou?
V : já s Růžou na tom byla v těhotenství s váhou stejně. Já jsem ani nepřibrala ani nezhubla.
M : takže jsem jediná. No skvěle tak to je ještě lepší.
V : Mery neboj, uvidíš, že malá bude v pořádku. A ty až porodíš tak to zase vyrovnáš.
M : já bych chtěla být v klidu, ale to prostě nejde. Já se strašně bojím o malou, o mě ani nejde. Ať jsem jakákoliv je mi to jedno, ale já nechci aby byla malá buď nezdravá a nebo hodně hubená.
L : jestli bude hodně hubená, tak bude mít David aspoň opravdu přesnou kopii tebe ne?
M : hahaha.
L : promiň no pokus o vtip.
M : trochu blbej vtip.
L : tak se zas tolik nestalo ne?
Mery jen kývla pak si ještě chvíli povídali a pak šli spát.
Mezitím u Davida se nic zajímavého nestalo. Ani se moc neopili měli jen pár piv. Pak šli taky spát.
ČTEŠ
Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že....
Short StoryAhoj, tohle je povídka o Mery a Davidovi. Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že....