(předem chci říct, že nevím jak to u porodu chodí. Takže když tam bude nějaká blbost nedivte se.)
Mery už zbývá jen týden a má termín, takže porod může každou chvíli proběhnout. Má pořád deset kilo dole a je z toho strašně smutná a naštvaná.
Davida to trápí taky, ale snaží se to nedávat tolik najevo. Mery už od Krejčího ví, že malá bude prostě strašně malinká, jak ve výšce tak ve váze. Sice se jí ulevilo, že bude jen drobňoučká a bude zdravá, ale i tak ji to trápí.
M : Davide, budeš se mnou u porodu?
D : no jasně! I kdyby byla ta nejdůležitější operace tak od ní odejdu a je mi jedno jestli můžu nebo ne! Ty jsi pro mě hlavní.
Mery se nad Davidovými slovy usmála a políbila ho.
D : malá sice malinká bude, ale tvoje bříško na to ani tak moc nevypadá.
M : to ne no, ale bude mít jen nějakých 2800g.
D : já vím lásko, ale tím se netrap. Bude zdravá, to že bude menší to už nevadí nebo jo?
M : no asi máš pravdu, nevím proč tak dovádím.
D : Mery on už zbývá přibližně jen tejden!
M : ty se těšíš jak malý dítě.
D : ještě aby ne!
M : já se taky moc těším!
D : ale, Mery my nemáme ještě koupené žádné oblečení!
M : nojo, úplně jsme na to zapomněli!
D : tak jdeme pojď!
Vytáhl Mery z postele a vyjeli k obchodnímu centrum.
Mery se zastavila u H&M.
M : Davide pojď sem, tady mají roztomilé a dobré věci.
D : tak jo.
Mery s Davidem hledali něco opravdu malinkého. Nakonec se šli podívat ještě do pepca.
Nakoupili toho pár, měli tam věci pro miminka, ne pro tak malinké miminka takových věcí tam bylo opravdu málo.Nakoupili a odešli domů. Doma se nic zajímavého nedělo, ale zítra v práci jo. Mery už neslouží, ale měla jít na UZ takže šla s Davidem do práce. Mery se před urgentem chytla.
M : auuu!
D : co se děje?!
M : Davide, mě... mě asi praskla voda! Já asi rodím!
D : pojď. Vzal ji hodně opatrně na ruce a na urgentu ji položil na vozík.
D : Petro, zavolejte Krejčího! Mery rodí!
Krejčí tam za minutu byl. Vzal si Mery na box.
K : jste otevřená na osm centimetrů. Prodýchávejte kontrakce. Teď se zhluboka nadechněte a zatlačte. Vždyť vy víte jak.
David u ní stál a hladil ji její spocenou tvář.
K : leze hlavička! Má krásný světlý vlasy po mamince.
D : já to říkal bude po tobě.
K : leze ramínko.
Porod byl celkem rychlý a malá Marie Hofbauerová byla venku.
M : můžu ji vidět?
K : nejdřív ji skontroluje pediatr.
M : prosím pane doktore, mohla by ji skontrolovat Vali Slavíčková?
K : je na cestě. Volal jsem ji, vím, že jste kamarádky.
M : děkuju.
D : bude po tobě uvidíš. Je hubená má světlý vlasy. Určitě bude mít po tobě i všechno ostatní.
M : co ostatní?
D : oči, tvar očí, pusu, nos, prostě celý obličej. A nejvíc bude mít po tobě tvoji sexy postavu.
M : nojo ty kecko.
Vali už přišla.
V : tak jsem tady.
Vali ji udělala všechna vyšetření.
V : je úplně zdravá. To že má tak malou váhu ani nevadí, protože má malou i výšku.
M : no a kolik teda?
V : 2850g a 40 cm. Je to málo, ale až tak moc to nevadí.
Mery si dala obličej do dlaní a začala vzlykat.
D : lásko, proč pláčeš?
M : můžu za to já, nezvládla jsem těhotenství!
D : co to povídáš? Zvládla jsi ho nejlíp!
M : a jak mi vysvětlíš to, že jsem zhubla 10 kg? Můžu za to já, že je tak malinká.
V : Mery, ty za to ale vůbec nemůžeš.
Malá je zdravá jen bude prostě menší.
M : asi máte pravdu, nevím proč tak vyšiluju. Můžu už ji vidět?
V : jo jasně.
S (sestra) : a jaké ji mám napsat jméno?
D : Marie Hofbauerová! Bude to kopie tady téhle moji nejúžasnější, nejkrásnější a nejdokonalejší ženy!
Vali podala malou Mery.
V : je fakt celá ty Mery, David měl pravdu. Koukni na ni. Vlásky, oči, nos, pusa, tvar obličeje aji ten tvar postavy vypadá skoro stejně.
D : já jsem to říkal.
M : ale je krásná.
D : taky že je po tobě tak to je jasný, že bude krásná!
ČTEŠ
Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že....
Short StoryAhoj, tohle je povídka o Mery a Davidovi. Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že....