Odjezd

344 8 2
                                    

Byl den Davidova ojedzdu k tátovi. Oba věděli, že tam David může být klidně i měsíc. Hrozně je to trápilo, ale nic jiného se dělat nemohlo. David s Mery se rozhodli, že David se půjde rozloučit na urgent a Mery je tam půjde s malou Mery pozdravit a zároveň se s Davidem rozloučit.
Na urgentu :
L : ale ale, přišla nám naše nová vrchní sestra Mery junior na prohlídku nové práce?
M : ne, jdeme s malou pozdravit a David se jde rozloučit, jede za tím jeho tátou.
Řekla sklesle Mery.
L : aha, bude se ti po něm stýskat co?
M : strašně moc, může tam být klidně i měsíc možná dýl. Luci já nevím jestli to zvládnu. Jestli zvládnu se měsíc probouzet bez něj, ale hlavně jestli zvládnu malou sama.
L : nejsi sama my ti s Val budeme pomáhat.
M : seš hodná.
David se tam mezitím se všema rozloučil jediný kdo zabýval byla Mery a Mery juniorka. Mery už teď byla strašně smutná.
D : tak malinká Mery buď na mámu hodná. Já se vám za pár dní vrátím. Bude se mi stýskat.
Dal Mery Juniorce pusu a šel za Mery.
Mery už teď měla slzy v očích. David za ní přišel. Stáli uprostřed urgentu a všichni je pozorovali. David za Mery přišel silně ji objal.
D : Mery, strašně se mi po tobě bude stýskat. Ale slibuju ti, že na našem vztahu se nic nemění. Až přijedu tak budeme zase žít jako šťastná rodina. Hlavně to s malou zvládni a nezatěžuj se. Kdyby se něco dělo hned mi volej a já přijedu.
David když to říkal tak se mu už taky hrnuly slzy do očí.
M : já vím, Davide jen chci aby jsi věděl, že tě strašně miluju. Odjíždíš sice jen cca na měsíc, ale i tak to pro mě bude strašná změna.
D : pro mě taky Mery. Miluju tě.
David už musel jít, ale Mery ho pořád nechtěla pustit. Potom ho pustila a když viděla, že i on z toho celkem brečí, měla vlastně i radost. Takhle věděla, že je taky miluje. Jakmile Mery viděla jak nasedá do taxíku, do očí se jí ještě víc hrnuly slzy.
Teď se přesuneme dál :
A to o dva týdny vpřed.
Už jsouto dva týdny co David odjel. Mery se stále hrozně styská. S malou to zvládá perfektně, občas ji přijde Lucka s Vali pomoct. Růženka si s Májou (někdy se Marii říká Mája)
dokáže dost vyhrát. Hrozně Růžu baví vidět jak se tak malinké miminko převaluje že strany na stranu.
David se zatím v Praze stará o tátu, už chce jet zpátky za Mery, ale nemůže tady tátu jen tak nechat. S Mery si neustále píšou a volají. Oba dva si věří, že by se nijak nepodvedli a ani se nepodvedli.




Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že.... Kde žijí příběhy. Začni objevovat