Svatba

380 9 0
                                    

Ráno se všichni vzbudili v pořádku. Až na to, že Mery měla pocit, že ji malá prokopne.
L : Mery tady máš ty šaty. Už se nám v nich ukaž prosím.
M : no tak jo no.
Mery si oblíkla šaty, ale trvalo to. Než do nich nasoukala břicho.
L&V : sluší ti.
L : no, ale podle mě malá nebude ani tak hubená, máš celkem velký břicho.
M : no to je taky jediný co mám velký.
L : Mery ty se mi zdáš poslední dobou nějaká tvrdohlavá, co s tebou je?
M : nic, jen se prostě bojím o malou.
L : Mery bude to dobrý. Tak hlavu vzhůru, dneska je tvůj velkej den paní Hofbauerová.
M : nojo furt.
V : těšíš se?
M : těším, ale zároveň bojím.
Potom už nezdržovali. A jeli na svatbu. Za svědky měli Romana a Lucku.
Odd (oddávající) :
Vážení snoubenci!
Je to pro mne vzácným potěšením přijmout manželský slib dvou lidí, kteří v sobě našli vzájemnou lásku. Vše má určenou chvíli, veškeré dění má svůj čas. A právě dnes a zde nastal tento okamžik. Od chvíle, kdy jste se rozhodli, že se vezmete až po dnešní ANO jste si jistě dost slíbili a na mnoha věcech dohodli. A proto se vás musím zeptat Davide Hofbauere, berete si zde přítomnou Marii Černou za svou právoplatnou manželku?
D : ANO!
Odd : Marie Černá, berete si zde Davida Hofbauera za svého právoplatného manžela?
Nastalo hrobové ticho. Mery se začaly klepat nohy. Pak ale Mery zařvala :
M : ANO... ANO!
Odd : výborně, teď si prosím vyměňte prstýnky a dejte si první manželský polibek.
Mery s Davidem vše udělali. Potom se na svatbě všichni moc nasmáli a nakonec šli domů.
Doma :
D : už se moc těším na naší junior Mery Hofbauerovou!
M : já taky.
Řekla Mery sklesle. David věděl co Mery trápí.
D : lásko, nebuď smutná uvidíš, že všechno dobře dopadne.

Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že.... Kde žijí příběhy. Začni objevovat