Přivítání

349 7 0
                                    

(TAHLE ČÁST BUDE O DOST DELŠÍ NEŽ OSTATNÍ, ALE TAKY SE U TÝHLE ČÁSTI ASI BRZO ROZTEČU)

Už zítra přijede David. Byl pryč měsíc a týden. Mery se na něj nemůže dočkat. David je natěšený jak malý dítě, těší se jak na Mery tak na Máju.
Lucka a Vali jsou zrovna u Davida a Mery doma. Mája spí a holky si povídají na gauči.
V : počkej, neměl by zítra přijet ten tvůj princ?
M : měl, a už se nemůžu dočkat.
L : vy jste tak zamilovaní.
M : jsme no, je to ten nejlepší chlap na celým světě.
V : a ty jsi pro něj nejlepší ženská na celým světě.
M : asi.
V : jak asi?
M : to byl vtip.
L : kde se přivítate? Doma nebo na urgentu?
M : na urgentu, jsme tak domluveni.
V : tak to doufám, že nebudu mít žádného pacoše. Hrozně se těším až tam na něj "skočíš" a začnete se objímat.
M : jak víš, že to bude probíhat takhle?
V&L : tě známe ne?
M : no dobře no, tak máte pravdu. přiznávám.
Vali šla potom pro Růženku a šly zase k Mery, protože se domluvily, že tam budou spát. Ráno se jako první vzbudila Mája, a jakmile se vzbudí Mája první, hned jsou vzhůru všichni, protože Mája po ránu vždycky hrozně řve. Takže Mery pro ní musela jít a šla ji nakojit. Potom se nasnídaly, udělaly hygienu, oblékly se a šly. Mery dala malou do kočárku, holky cestou zavedly Růžu do školy a pak šly společně na urgent. Mery se celou cestu culila jako malá nemohla se dočkat na Davida.
L : Mery, můžu vzít na chvíli kočárek?
M : jo jasně, jestli chceš.
Lucka totiž věděla, že David je už na urgentu a čeká na Mery. Tak aby se s tím kočárkem Mery netahala a pak mohla jít rovnou za Davidem. Bylo léto a na to, že bylo sedm hodin ráno bylo pěkný vedro. Mery na sobě měla ryflové kraťasy a bílé tílko, Vali měla sukni a košili a Lucka měla taky ryflové kraťasy, ale černé tílko. Všechny by teď nejradši skončily do bazénu, ale to je teď jedno. Přesuneme se dál.
Holky už byly skoro u urgentu. Když vykročily na urgent Mery se rozzářily oči štěstím. Když viděla, že David už tam je na nic nečekala a rozběhla se k němu, silně ho objala, on ji vyzvedl do vzduchu, ona mu obvázala nohy kolem zad aby se udržela a David ji silně držel. Všichni se na ně zamilovaně dívali hlavně Lucka s Vali.
Přišlo jim strašně roztomilé jak tam David drží Mery, Mery je na něj přivázaná a ani jeden se nedokáže toho druhého pustit. Měli štěstí, protože zrovna nevezli žádný příjem.
Najednou na urgent přišel Bojan, bylo mu divný, že je tam takový ticho. Když tam ale vkročil tak to chápal. Ani jeden člověk který tam byl se nedíval nikam jinam než na to jak tam David silně drží Mery. Takhle tam všichni vydrželi stát asi pět minut. Celých těch pět minut se David s Mery nepohl na jiné místo. Celou tu dobu tam David s Mery stál a vypadali jako čerstvě zamilovaní. Jediná kdo se na Davida s Mery nekoukal byla Mája. Ta si zatím pohodlně spala v kočárku.
Vali potichu pošeptala Lucce :
V : on by tam s Mery mohl takhle stát i celej den.
L : tojo, ale zatím si to užívej, až ji dá na zem, tak to tady zase tak často nebude, aspoň myslím.
V : to máš pravdu.
Najednou David ucítil jak mu něco mokrého přistálo na rameni. Byla to Meriina slza, slza štěstí, že už zase může být s někým koho tak strašně miluje.
M : už mě dáš na zem? V kočárku je Mája a já si s tebou chci o všem promluvit co a jak bylo.
L : ne prosím, ještě takhle buďte aspoň chvíli než přivezou příjem.
M : tak já s tím problém nemám, já bych zvládla být na Davidovi takhle celej den. To je na Davidovi.
D : mě to taky nevadí.
Lucka si je totiž chtěla tajně vyfotit, aby pak tu fotku mohla všem poslat. Hlavně teda Mery a Davidovi.
Petr : nerad ruším vaší romantickou chvilku, ale vezeme příjem.
V&L : achjo, vždyť to bylo tak hezký a sladký...
David Mery vzal a položil ji na zem, šel s ní k Máji.
D : ahoj Májinko, tak co zlobila jsi maminku když jsem tu nebyl? Doufám, že ne.
Když to Mája slyšela otevřela oči a začala se culit.

Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že.... Kde žijí příběhy. Začni objevovat