Ale to Lucka ještě nevěděla, že to Mery čeká zítra.
V práci se už nic moc zajímavého nedělo. Po službě šli všichni do nonstopu. V nonstopu David řekl nějakým kolegům ať se zítra ráno na urgentu schovají prostě ať tam nejdou vidět. Dal jim taky růže a ať je tam porozhází. David jim neřekl proč to věděl zatím jen David.
Večer šli domů a Mery s Davidem si objednali pizzu. Jelikož byli unavení nic zajímavého se nedělo. Ráno šli David a Mery ruku v ruce na urgent.
Mery tam vešla a nikdo tam nebyl úplná tma. Najednou se rožlo, všichni byli ještě schovaní, chtěli ať Mery vidí zatím jen ty růže.
M : c.. co to má jako znamenat?
Řekla nechápavým, ale zároveň radostným hlasem Mery.
David se před ní postavil, vytáhl krabičku s prstýnkem, klekl si a řekl :
Mery miluju tě, tohle jsem měl v plánu udělat už dlouho. A už jen kvůli tý malý bych chtěl ať žijeme jako rodina. Samozřejmě to není jen kvůli ní, udělal bych to tak i tak, ale má to něco do sebe. A tak se tě ptám, vezmeš si mě?
Mery se rozbrečela.
D : proč brečíš? Neplač. Řekl jsem něco špatně?
M : to jsou slzy štěstí víš.
D : a vezmeš si mě teda?
M : ano ano!!!
Potom se objali a dali si polibek.
Když to vsichni slyšeli vyskočili a zařvali : gratulujeme!
Petr : nerad vas ruším, ale vezeme příjem.
ČTEŠ
Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že....
Short StoryAhoj, tohle je povídka o Mery a Davidovi. Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že....