Po oslavě se všichni posbírali domů.
David a Mery jeli taky na starý být, protože v novým ještě nic nemají.
Když byli před domem David vzal Mery do náručí. Mery to nečekala a lekla se.
M : Davideeeee, co blbneš?!
D : musíš se šetřit!
M : musím se šetřit, ale ne tak, že se mnou budeš vybíhat schody!
D : tak se budeš asi muset naučit šetřit i takhle, protože já tě budu nosit pořád! klidně i kdybych s tebou měl jít pěšky do Afriky.
Nad tím se Mery zasmála a obvázala mu ruce u krku aby nespadla. Před dvěma ji podal klíče, z toho Mery pochopila, že má odemknout. Tak mu slezla z náručí, ale David to nemyslel takhle, ale tak, že to odemkne a on ji bude pořád držet. Tak Mery teda odemkla a vstoupila do vnitř. David šel hned za ní, zabouchl dveře vzal ji zase do náručí a něžně ji položil na postel. David si lehl vedle ní chvíli ji tak objímal pak ji pohladil bříško a vyhrnul triko.
D : už to jde vidět.
M : no bohužel.
D : jak bohužel?
M : no vypadám jako hroch...
D : nevypadáš, náhodou ti to celkem sluší.
M : a tím chceš říct, že mám být koule pořád?
D : ne, ale sluší ti to běž se kouknout do zrcadla.
Mery teda udělala jak řekl.
M : no nevím jestli mi to úplně sluší, ale když to říká ten nejskvělejší táta tak asi je to pravda.
D : asi určitě! vím, že ti to sluší moc. Klidně se zeptej někoho v práci. Teď pojď jíst, nezapomeň, že teď jíš za dvě.
M : nojo, a co jsi mi tak dobrého udělal?
D : ham&eggs se zeleninou.
M : no tak to jo.
Mery si nad jídlem docela o pochutnala, takže to snědla všechno a to jí toho David dal dvakrát tolik než si dává obvykle.
D : to jsem rád, že jsi to snědla všechno.
M : no taky jsem pěkně plná.
D : to nevadí, hlavně, že jste najezené.
M : auu.
Chytla se u toho za břicho.
D : co pak?
M : nic, ale buď hraje fotbal nebo je po tobě a boxuje.
D : tak aspoň bude nadaná k sportu.
M : no to jo, teď ale doufám jen v to, aby mě neprokopla.
ČTEŠ
Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že....
Short StoryAhoj, tohle je povídka o Mery a Davidovi. Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že....