Část 27

320 8 0
                                    

Mery počkala než David vejde a zamkne. Potom si Mery sedla na ten gaučík co tam má, přitáhla si Davida na postel. Začali ze sebe strhávat všechno oblečení. (všichni víme co se dělo dál)
Mezitím na lékařáku :
L : jsem zvědavá o čem teď mluví...
V : no jestli nedělají něco jinýho. 😁
L : jako v bufetu jo? 😂
V : ale ne, tak třeba v tom Davidovým kumbále.
L : nojo, to mě nenapadlo.
V : hele, ale koukni se na tu Máju, to je prostě celá Mery já tam nevidím rozdíl.
L : já taky ne, David měl pravdu když říkal, že to bude přesná kopie Mery.
V : stejně má nejkrásnější oči samozřejmě, že oči má taky krásné po Mery.
L : tojo, ale i ten úsměv. Já když se na Mery juniorku kouknu vidím tam naší Mery.
V : no přesně.
Lucka se na chvíli zamyslela a pak řekla :
L : ty Vali něco mě napadlo.
V : a co tě napadlo?
L : Víš jak jsou různé rodinné fotografie, u takových těch profesionálních fotografů?
V : myslíš na to, na co já?
L : jo! Co kdybychom zařídili, aby se Mery s Davidem a Májou šli fotit? Měli by z toho krásnou vzpomínku a my by jsme se měly čím kochat.
V : hele, ale to je skvělej nápad!
L : já jednoho takovýchto fotografa i znám.
V : tak jo! Zařídíme to!
L : no, ale asi by jsme se na tom měli domluvit i s nimi.
V : no to asi jo, tak já Mery zavolám.
Mezitím v kumbále :
M : počkej Davide někdo mi volá.
David se koukl na telefon.
D : to je Vali, nějaké problémy s Májou zvedni to.
V : hele, Mery přijďte s Davidem na lékařák chtěly bychom s vámi něco probrat.
M : nechcete přijít vy tady?
V : a kde jste?
M : v kumbále.
V : okey, za chvíli jsme tam.
David s Mery byli oba nahatí, takže se museli obliknout. David se stihl obléct, ale Mery měla jen kalhotky a nešla ji zapnout podprsenka.
M : Davide, pomůžeš mi zapnout podprsenku?
D : jo jasně.
M : ale rychle prosimtě.
V tom tam vtrhla Vali s Luckou, Lucka držela malou v náručí.
L : jo, tak my už asi jdeme.
M : ne to je dobrý, já... mě se rozepla podprsenka tak mi ji David zapínal.
L : jo a proto na sobě nemáš ani kalhoty, a navíc kdyby se ti rozepla podprsenka tak si vyhrneš jenom triko.
M : no tak dobře no, zalezte já se doobleču.
V&L : jo jasně.
Za dvěma řekla Vali Lucce :
V : vidíš já to říkala.
L : no a já jsem to odsouhlasila!
V : jo to máš jediný štěstí.
L : Mery už jsi?
M : jo jasně.
Lucka s Vali a malou tam přišly.
V : Mery? Máš naopak triko.
M : Ježíš, vidíš to, už ani obléct se neumím.
L : no tak si ho převrať. Ale máme pro vás jeden návrh.
M : no tak mluvte.
L : nechceš si převrátit to triko?
M : jo jasně.
Mery si pak vzala od Lucky malou.
D : tak mluvte ne?
L : no jde o to, že na sebe budete chtít mít nějaké památky žejo?
M&D : no budeme.
L : a já znám takovýho šikovnýho fotografa, fotili by jste se i s Májou, aji jen vy dva a aji jen Mája sama. Fotky by fakt měly kvalitu, no a jestli by jste to nechtěli platit tak my vám to s Vali klidně zaplatíme.
M : to je skvělý nápad! Ale platit si to budeme my sami. Nevidím důvod proč by jste to měli platit vy.
D : Mery má pravdu, ale ja bych do toho šel. Sice nemám focení moc rád, ale tak pro památku.

Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že.... Kde žijí příběhy. Začni objevovat