Lucka s Vali tam pořád stály a koukaly se jak David mluví na Máju, Mája se tam tak culí a Mery na ně zamilovaně kouká.
L : Mery pojď sem.
M : jo jasně, co je?
L : koukej.
Lucka Mery ukázala fotku, kterou vyfotila při jejich přivítání.
M : ty sis to prostě musela vyfotit že jo?
L : jo vždyť je to strašně roztomilý.
M : co je na tom tak roztomilý? Prostě jsme se dlouho neviděli a chybělo nám to.
V : roztomilý je na tom všechno, koukni se na tu fotku pořádně. Vždyť to je hrozně sladký, třeba jenom to jak tě tam David drží, ty máš obmotaný nohy kolem jeho zad, škoda, že jsme si to nenatočily od začátku, jak jsi tam za ním běžela, silně jsi ho objala, on tě pak vyzvedl do vzduchu. Na to bych se koukla klidně ještě jednou.
M : no dobře, tak možná trochu to sladký bylo no.
L : ukážu to i Davidovi.
M : to jsem zvědavá co ti na to řekne.
L : Davide pojď sem.
D : jo jasný, co je?
L : koukej na tu fotku, příznej že jste roztomilí.
D : no možná....
L : Ježíš vy jste oba strašní... Vždyť jsme vás viděli všichni, proč jsme se tady s Vali málem roztekly? Protože to bylo nejvíc roztomilý.
D : tak asi jo no.
L : já vám tu fotku nechám vytisknout a až bude Mája starší tak ji to ukážete, uvidíte, že řekne že je to pěkný.
M : no nevím...
D : Mery nezajdem s Májou do bufetu? Máme si toho asi spoustu co říct.
M : tak jo, a ne, že nás vy dvě budete fotit. Je vám to jasný?
V&L : jasný...
Holky si je sice nefotily, ale celý rozhovor pozorně sledovaly za rohem.
D : hrozně se mi po vás stýskalo.
M : mě taky, a jak vlastně dopadl táta?
D : jo dobrý, už je v pohodě.
M : to je dobře.
D : a co Mája něco nového?
M : no až na to, že každé ráno strašně dovádí tak nic.
D : aha, a kolik měří a váží?
M : váží 3400g a měří 47cm.
D : aha a ty? Vyrovnala jsi to?
M : no tak než si odjel tak jsem měla pět kilo navíc. Teď nevím kolik mám.
D : aha. Tak dobře, doma je taky všechno při starým?
M : jojo, všechno stejný.
D : to jsem rád. Hrozně moc jste mi chyběly už to říkám asi po třetí, ale opravdu jste mi chyběly.
M : mě taky, bylo pro mě strašný se probouzet bez tebe.
Lucka s Vali nenápadně prošly kolem stolu, ale úplně nenápadné to fakt nebylo.
M : hele!
L&V : co je?
M : si myslíte, že jsem tak blbá?
L : ehh... ne... my, my jsme se s Val rozhodly, že by jsme mohly vzít Máju třeba na lékařák a vy by jste si to tady vyříkali všechno.
M : no tak jo.
Mery Lucce podala malou. A David měl jiný plán. Mery ale tak nějak chtěla to samé. David přistoupil k Mery vzal ji za ruku a šel s ní do kumbálu. Otevřel dveře, ukázal Mery aby šla první. Mery vlezla do kumbálu počkala než David zamkne.
ČTEŠ
Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že....
Short StoryAhoj, tohle je povídka o Mery a Davidovi. Mery a David jsou spolu na dovolené když v tom Mery zjistí že....