Nasedli jsme na koně a vyjeli jsme do paláce.
Jakmile jsme přijeli do paláce, nechali jsme koně strážím a šly jsme směrem ke komnatám.
Vešli jsme do komnat a tam ležela Alisha (znám ji, protože tady byla, když jsem poprvé byla na Asgardu, hodně jsme se zkamarádili) Alisha je z planety jménem Luna. Tam sídlí světlí andělé, a Alisha je jedna z nich.
(Alisha)
Křídla měla kouzlem schovaná. "Ach bože, co se ti stalo?,, zeptala jsem se. "Má tu nemoc,, řekl Loki místo Alyshy.
"Víš jak ji pomoct?,, zeptala jsem se ho. "Musíš to do ni našít bleskem,, řekl rozhodně. "Jak?, Loki uvědom si, já nejsem Thor,, řekla jsem mu. "Ne, to nejsi, ale jak jsi měla tu nemoc, získala jsi nové schopnosti,, řekl. "Jaké?,, zeptala jsem se. " Umíš ovládat led a blesky,, Já jsem jen překvapeně vydechla. "Ale jak mám vyvolat blesk, nebo jiskru?,, Loki se jen ušklíbl. "Musíš se soustředit jak je vytvoříš, jak ti ta moc koluje žilami a potom pomyslet na to do Jaké části těla by měla být a pak ji vypusť,, jen jsem kývla. "Dobře,,
Nadechla jsem se pomyslela jsem jak mi elektřina proudí tělem a představila jsem si jak mi mezi prsty kolují elektrické výboje.
"Zvládla jsi to,, pochválil mě Loki. Jen jsem se usmála a přešla jsem k Alyshe. "Promiň Al, teď to bude trochu bolet,, omluvila jsem se. Dala jsem jí ruce na hrudník a představila jsem si jak elektřina obklopuje celé mé tělo. Vystřelila jsem do ní blesk. Místnost ihned porostla květinami. "Loki?,, zeptala jsem se zmateně. "Zvládla jsi to, vyléčila jsi jí,, zaradoval se bratr. "Zvládla jsem to, skv-,, nedořekla jsem to protože jsem sesunula k zemi a upadla do říše snů.
LOKI'S POV.
"Zvládla jsem to, skv-,, nedořekla to, protože se svezla k zemi. Ihned jsem k ní přiběhl a nahmatal jsem ji puls. Žije, ale je vyčerpaná. Úlevně jsem vydechl. Vzal jsem ji do náruče. Vyšel z komnat, kde byla Alysha a šel jsem do své.
Ve své komnatě jsem ji položil na postel a přikryl ji dekou.
TONY'S POV.
Ráno jsem se probudil docela brzo. Oblékl jsem se a šel jsem do obýváku. Už tu byl i Clint. "Tak co rodina Clinte?,, zeptal jsem se. "Víš, Tony já nebyl za rodinou, já byl podepsat rozvodové papíry,, řekl. Jen jsem se na něj zmateně díval. "Laura mi byla nevěrná, a vůbec se neví, jestli budu dostávat děti,, řekl sklesle. "Klid, Clinte určitě ti je bude dávat,, řekl jsem. "Já..., nebojím se jen o to jestli budu dostávat děti, ale bojím se o Wandu,, řekl. "O Wandu se nemusíš bát, dostal jsem od Furyho zprávu, že je na základně,, uklidnil jsem ho. "Ale bál bych se o Pietrovu tvář,, zasmál se Clint. "Jo, až tu bude Bell tak si to pěkně odskáče, protože Bell tu Pietrovu holku nesnáší a kvůli ní Wanda odešla,, řekl jsem a oba jsme se zasmáli.
BELLA'S POV.
Probudila jsem se a ihned jsem se posadila, pozorněji jsem si prohlédla pokoj. Byl složen do zeleno-zlaté. Po chvilce jsem zastavila pohled na muži sedící na křesle. "Loki,, šeptla jsem. "Bello, jsi vzhůru,, zaradoval se. "Jo, ale co Alysha, je v pořádku?,, zeptala jsem se. "Jistě že je zdravá, ty jsi ji vyléčila,, usmál se. "Kdy se mohu vrátit domů?,, zeptala jsem se. "Až odvezeme Alyshu domů,, řekl. Jen jsem přikývla.
***
"Tak, Loki, vezmeš jí k sobě na koně, nebo ji mam vzít já?,, zeptala jsem se. "Vezmu jí,, řekl a dal mi jí do náruče aby si mohl nasednout na koně. Nasedl si na koně a já mu podala Alyshu. Sama jsem se vyhoupla na Thorova koně a jeli jsme.
Dojeli jsme k Biffrostu, sesedli jsme z koní a Loki vzal Alyshu do náruče. "Na Lunu,, přikázala jsem Haimdallovi. Otevřel se most a my jsme do něj vstoupili. Rázem jsme se ocitli na Luně.
Královna čekala před palácem. "Zdravím vás, Loki a Lythio,, pozdravila nás. "Zdravíme královno,, pozdravila jsem ji na zpět. "Vaše dcera je zase v pořádku,, usmála jsem se na ni. "Děkuji,, řekla. Loki odnesl Alyshu do paláce.
***
Rozloučili jsme se s královnou a vrátili jsme se zpět na Asgard. Vyšli jsme před Biffrost a tam na nás čekali naše koně. Nasedli jsme a vyjeli jsme zpět do paláce.
"Tak jo, já si jdu na chvíli lehnout,, řekla jsem, když jsme koně přenechávali strážím. "Až se vzbudím tak půjdu domů,, řekla jsem.
Vešla jsem do komna, kde byla Alysha, jen jsem si zkopla boty z nohou a v brnění jsem zalehla do postele. Zavřela jsem oči a po chvíli jsem se propadla do říše snů.
DALŠÍ KAPČA.
Jak bude Bella reagovat na to, že Pietro se nedokázal rozhodnout mezi svou sestrou a přítelkyní?
Bude ještě nějakou novou schopnost?
TO VŠE V DALŠÍ KAPITOLEPAPA♥
/793 SLOV/
ČTEŠ
Bell Stark I {AVENGERS FF} /probíhá oprava/
FanficAnthony Stark, miliardář, filantrop a genius, který sdílí život s jeho perfektní přítelkyni Pepper Pottsovou. Jeho život je dokonalý, ale postrádá jiskru. Ale, co když tu jiskru znovu najde? {2.5.2018 - 22.9.2018} /části označené ✔ jsou opravené...