9.Výborně Anthony ✅

3.1K 124 3
                                    

Probudila jsem se ve své posteli, přikrytá peřinou. Vstala jsem a šla do šatny si vybrat nějaké oblečení. Vzala jsem si šedý crop-top s nápisem a černé ryflové kraťasi a černé spodní prádlo. Oblečení jsem si vzala do koupelny a odložila jsem ho k zrcadlu. Udělala jsem si ranní hygienu a oblékla jsem si připravené oblečení.  Udělala jsem si vysoký culík. Na oči jsem si nanesla řasenku a na kruhy pod očima, které už skoro zmizely jsem si dala corector. V pokoji jsem si nazula černé tenisky a šla jsem na snídani.

Přišla jsem do obýváku, kde seděli Steve, Bucky, Nat, Wanda, Vision, Sam, Thor, Scott a Pietro s tou jeho Barbie. "Ahoj,, pozdravila jsem potichu a šla jsem do kuchyně. V kuchyni jsem si vyndala misku a do té jsem si dala müsli a to zalila mlékem. Šla jsem zpět do obýváku, sedla jsem si k Buckymu a Stevovi. Když jsem jedla cítila jsem jak se na mě někdo kouká. Byla to ta Pietrova holka. "Co na mě tak koukáš?,, zeptala jsem se jí. "Jen jsem přemýšlela, co se ti stalo s kloubama,, narazila na moje zašité klouby. Popadla jsem misku s nedojedenýma müsli a zamířila jsem do pokoje. Ještě jsem poslala Wandě telepatickou zprávu. "Wan, až bude ta navoněná kráva pryč, řekni mi,, Wanda mi jen odpověděla. "Jasně.,,

Vešla jsem do pokoje a sedla jsem si na postel a snědla jsem si své müsli.

Asi půl hodiny co jsem odešla jsem dostala telepatickou zprávu od Wandy. "Už je pryč, můžeš,, vyšla jsem z pokoje a zamířila jsem do obýváku, cestou jsem šla odnést misku do kuchyně a pak jsem šla do obýváku, kde seděli všichni, kromě Pietra a tý Barbie. "O co jsem přišla?,, zeptala jsem se a pokusila jsem se o úsměv. "O to jak se tady Pietro a ta Barbie líbali,, odpověděla mi Nat. "Tak to jsem ráda, že jsem tu nebyla,, řekla jsem s úsměvem. Sedla jsem si vedle Steva a Buckyho.

"Jak ti je?,, zeptal se Steve. "Bylo i líp,, odpověděla jsem s malým úsměvem. Chtěla jsem se Wandy zeptat jestli jí vadí ta Pietrova holka, ale před námi se začala objevovat černá mlha. Všichni jsme se postavili do bojových pozic. Z mlhy vystoupila moje matka. "Co tu chceš?,, zeptala jsem se jí rozhořčeně. Matka se jen usmála, o kousek ustoupila a my tím měli perfektní výhled na tátu. "Co jsi mu udělala, ty svině?,, křikla jsem po ní. "Takhle bys neměla mluvit se svými rodiči,, řekl táta. "Ona je jen krutý vrah, co chce všechny zabít a vládnout celýmu vesmíru, ona nikdy nebyla moje matka,, křikla jsem. "A co jsi ty?, zabila jsi víc lidí, než moje atomovky, a to holýma rukama,, vyčetl mi mou minulost. "Já to nedělala vědomě,, namítla jsem naštvaně. "Byla jsi jen chyba, kterou jsem udělal, jsem rád že je tvoje sestra mrtvá,, řekl táta a mě začali téct slzy po tvářích. "To už by stačilo,, křikla právě přicházející Pepper, táta se po ní jen zaraženě díval. "Hm, stejně jsem vám jen chtěl říct, že Alex bydlí ode dneška s náma,, řekl, můj pohár trpělivosti právě přetekl, Pepper odešla naštvaně pryč, asi jsi šla sbalit. "Pokud tady bude bydlet ona, tak já jdu pryč,, řekla jsem. "Jasně, tak si běž,, řekl bez emocí. "Výborně, Anthony, ztratil jsi svou poslední dceru,, řekla jsem a odešla jsem si sbalit věci.

Vzala jsem si tašku se sbalenými věcmi a šla jsem do obýváku, tam stáli Bucky a Steve. "Rozhodli jsme se, že pojedeme s tebou,, řekl Bucky. "Já nevím,, řekla jsem nejistě. "Budou na tebe dávat pozor,, řekla Pepper, která přišla. "Pepper, ty jedeš k rodičům?,, zeptala jsem se. "Jo, přišla jsem se rozloučit,, řekla. "Dobře, dávej na sebe pozor,, řekla jsem a objala jsem ji. "Ty taky,, řekla. Když jsme se odtáhli Pepper vzala svůj kufr, zamávala mi a vešla do výtahu. "Tak jo kluci, sbalte si vše potřebné a sejdeme se v garážích,, rozkázala jsem, vzala jsem si svou tašku a nastoupila jsem si do výtahu a sjela jsem do garáží.

Kluci dorazili do garáže a mohlo se jet. "Ostatní zůstávají tady?,, zeptala jsem se Steva. "Ano, pokusí se pomoct Tonymu,, odpověděl mi, jen jsem přikývla a šla jsem k mé černé audi.

Po půl hodině jízdy mi Steve položil otázku. "Bell, kam to vlastně jedeme?,, já jsem se jen trochu pousmála. "Jedeme k jednomu mému známému,, odpověděla jsem.

BUCKY'S POV.

"Bell, kam to vlastně jedeme?,, zeptal se Steve Belly. "Jedeme k jednomu mému známému,, odpověděla mu. Zbytek cesty proběhl v tichosti.

Po půl hodině jsme dorazili na letiště, zaparkovali jsme a vyšli jsme ven, Bell šla až k letadlu, ze kterého vystoupil Rhodey. Bell mu ihned vpadla do náruče. "Tak co, jak to tam s Tonym zvládáte?,, zeptal se jí. "Blbě, Alexa oblbla tátovi hlavu a ten si jí nastěhoval do Avengers Toweru, Pepper jela k rodičům, my jedem k mému známému a ostatní zůstanou v Toweru, aby pomohli Tonymu,, řekla. "Zajedu tam, a až bude v pohodě tak ti zavolám,, řekl a odešel do útrob letadla, Bell nás jen vybídla aby jsme šly za ní a vešla do letadla.

Se Stevem jsme se usadili na sedačky a čekali jsme, než letadlo vzlétne. Po chvíli přišla Bell a letadlu naskočili motory, Bella se posadila věděl mě a mohlo se letěl.

Přiletěli jsme na letiště v Madridu. Bell se rozloučila s Rhodeym a všichni jsme vyšli k autu, které tu bylo připravené. Kdyby jsme neutíkali před Belliinou matkou, tak bych to tu určitě bral jako skvělou dovolenou.

Nastoupili jsme do auta a vyjeli jsme.

Asi po půl hodině jsme dorazili na nějakou pláž, Bell sjela na kamenitou cestu, která vedla k nějaké menší vile. U vily stálo auto od S.H.I.E.L.D.u a dvě ferrari.

Zaparkovali jsme u toho domu a vyšli jsme ven z auta. Bell zaklepala na dveře. Chvíli se nic nedělo, až pak jsem uslyšel hlasité. "Této,, a viděl jsem jak se otevřeli dveře.

TAKŽE DALŠÍ KAPITOLA JE VENKU.

Co myslíte, je komu jeli?

Dostane se Tony z toho oblbnutí?

Odpustí Bella Tonymu?

TO VŠECHNO SE DOZVÍTE V DALŠÍM DÍLE.

PAPA

/1015 SLOV/

Bell Stark I {AVENGERS FF} /probíhá oprava/Kde žijí příběhy. Začni objevovat