24.Wanda✅

2.4K 97 26
                                    

Dojela jsem na základnu S.H.I.E.L.D.u, auto jsem nechala v garážích a vešla jsem dovnitř. Rozešla jsem se k Furyho kanceláři. Zaklepala jsem. "Dále,, ozvalo se zpoza dveří. Vešla jsem dovnitř. "Bello, co tě sem přivádí, máš nějaký problém s cvičebním plánem?,, zeptal se. "Ne, ten je v naprostém pořádku,, ujistila jsem ho. "Chtěla jsem se zeptat, není na základně Wanda?,, Fury se na mě jen překvapeně podíval. "Je ve svém pokoji,, řekl. "Děkuji, nashledanou,, rozloučila jsem se a odešla jsem z kanceláře.

Vidala jsem se k Wandině pokoji. Zaklepala jsem na dveře. "Jestli jsi Clint nebo Tony jdi pryč,, uslyšela jsem zpoza dveří. "Wando, to jsem Já, Bella,, řekla jsem a dveře se otevřeli.

"Bello,, vydechla Wanda a hned mě objala. Objetí jsem jí oplatila. "Pojď dál,, řekla, když jsme se od sebe odtáhli. Pokoj, který tady měla byl slazen do Černo-červena. "Co tě sem přivádí?,, zeptala se mě. "Pietro,, řekla jsem a při vzpomínce na to jak jsem mu zlomila nos jsem se jen usmála. "Cože, ty jsi mi zlomila nos a on přepadl z gauče?,, vyprskla Wanda smíchy. "Jo,, taky jsem se usmála. "Wando, musím ti něco říct,, začala jsem nejistě, Wanda jen přikývla abych začala. "Víš,...já.....

....no a teď to víš i ty,, dovyprávěla jsem příběh. "Bože, to je hrozné,, řekla objala mě. "Já vím, ale nemluvme o tom,, řekla jsem, když jsme se odtáhli. "V jednu spolu máme trénink a je půl dvanáctý, co si zajít na oběd?,, zeptala jsem se. "Skvělý nápad,, odkývala to.

Po obědě jsem si šla vyměnit oblečení za sportovnější. Šla jsem rovnou do tělocvičny, kde jsem čekala na Wandu a Visiona.

Když oba dorazily, procvičili jsme telepatii, telekinezi, to jsem cvičila s Wandou.

"Když se zneviditelníš, dokážeš procházet i skrze předměty,, řekl Vision, zneviditelnil se a prošel skrz mě. "Páni,, vydechla jsem překvapeně. "Teď to zkus ty,, vybídl mě, když se zviditelnil. Kývla jsem, Wanda mi přisunula švédské bedny a usmála se na mě. Zneviditelnila jsem se a myslela jsem na to jak nejsem hmotné těleso a prošla jsem skrze bedny, jako by tam nebyly. Oba se na mě usmáli.

Zkoušeli jsme ještě schopnost ledu a elektřinu jsem zkoušela jenom trochu, protože mi to ubírá moc energie.

Trénovali jsme do půl třetí. Já se šla převléknout a Visiona už vzal nějaký agent domů.

Převlékla jsem se a šla jsem se rozloučit s Wandou. "Hele, Wando pojedu do Avengers Toweru, tak mě napadlo, nechceš jet se mnou?,, zeptala jsem se. Wanda jen zakroutila hlavou. Chápala jsem jí, ani jsem se ji nesnažila přemluvit. Rozloučili jsme se a Wanda šla k sobě do pokoje. Já jsem se rozešla do garáží. Tam jsem našla svoje auto a sedla jsem si do něj. "Jarvisi, do Tower,, přenechala jsem řízení na Jarvovi. "Jistě slečno,, řekl a chopil se řízení.

Domů jsem dorazila v půl čtvrtý. Nastoupila jsem do výtahu a zmáčkla jsem tlačítko, který by mě mělo dostat do obýváku.

Vystoupila jsem z výtahu a kolem mě prošel Pietro se zalepeným nosem. Došla jsem do obýváku, kde seděl Clint, jako hromádka neštěstí. "Clinte, co se děje?,, přisedla jsem si k němu. "Nic, co by mělo,, pokusil se o úsměv. "Clintone Francisi Bartone, nelži,, jen si povzdechl.

"Laura a Já jsme se rozvedli,, řekl zdrceně. "To je mi líto Clinte,, položila jsem mu ruku na rameno. "Nemusí, ty jsi mi nevěrná nebyla,, usmál se. "A co děti?,, optala jsem se. "Ještě se neví, jestli je budu dostávat do péče,, řekl sklesle. "To bude v pořádku,, poplácala jsem ho po rameni. "Ty jsi vždycky uměla podpořit,, usmál se. "No, a co trénink?,, zeptal se. "Naučila jsem se procházet zdmi,, zasmála jsem se a Clint se na mě jen překvapeně podíval. "To je skvělé,, řekla právě přicházející Nat. "Ne, že mi takhle polezeš do pokoje,, zašermoval mi Sam prstem před obličejem. "Neboj,, usmála jsem se. Přišli ostatní, teda až na Pietra a Barbinu, Bruce, Wandu a Visiona.

Povídali jsme si asi dvě hodiny, když přišel Pietro a ta jeho Barbína. Zvedla jsem a byla jsem na odchod. "To ti moje tak přítomnost vadí?,, zeptal se mě podrážděně. "Ne, její mi vadí víc, než tvoje,, řekla jsem chladně a ukázala na Barbie. "A radši se ke mě nepřibližuj, znebo ti ten nos zlomim znova,, upozornila jsem ho a s tichým 'dobrou' jsem odešla do pokoje.

Vešla jsem do šatny, tam jsem si vzala věci na spaní a zalezla jsem si do koupelny.

Po rychlé sprše jsem si šla lehnout. Bylo mi jedno, že je teprve půl sedmé, prostě jsem byla unavená. Jarvis zhasnul světla a za chvíli jsem spala jako nemluvně.

TAKŽE DNESKA DALŠÍ KAPITOLA.
PÍSNIČKA SE NEHODÍ, ALE MĚ SE LÍBÍ, TAK JSEM JÍ SEM DALA.

SEM VÁM DÁVÁM LINDU (BARBIE)

Superschopnost procházet zdmi, není to skvělé?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Superschopnost procházet zdmi, není to skvělé?

Kde je Bucky?

Vrátí se Wanda?

/798 SLOV/

Bell Stark I {AVENGERS FF} /probíhá oprava/Kde žijí příběhy. Začni objevovat