"Holčičko moje, co ti to udělaly?,,
Pohladil jsem ji po tváři. Zvedl jsem se a vrátil jsem se zpět do zasedačky. "Tony, že to není pravda?,, zeptala se Nat vystrašeně. Jen jsem zdrceně kývl. "Bruci, můžu jít za ní?,, zeptala se Nat vědce. "Až zítra, musí odpočívat a nabrat síly,, řekl smutně. "Ne, to všechno je kvůli tobě,, vykřikla Wanda a přimáčkla Barnese ke zdi svou mlhou.
Začalo to ve me pěkně vřít. "Jak to myslíš?,, zeptal jsem se. "Kdyby jsi si nepřivedl tu přítelkyni, Bell by se nikdy nevydala na tu misi a pak by ji nikdy Hydra nesestřila a Bella by se s námi smála a urážela Furyho,, řekla a pustila ho. Ještě ho probodla pohledem a odešla z místnosti. "Takže, nejdřív táta a máma a teď moje dcera? Nečekej Barnesi, že tě pustim se na ni alespoň podívat,, řekl jsem a odešel. Pepper to zničí. Zaznělo mi v hlavě. Ale říct jí to musím. Okřikl jsem své povědomí a řekl jsem Jarvisovi aby mi zavolal auto.
Když auto přijelo nasedl jsem a vyjel jsem do Tower.
Auto jsem nechal v garážích a nastoupil jsem do výtahu. Ihned jak jsem vyšel z výtahu, tak ke mě přiběhla Pepper.
"Tony, proč jste jeli na základnu?,, zeptala se strachem v hlase. "Pepp, jeli jsme se Furyho zeptat kde je Bella, protože jí poslal na misi,, řekl jsem jí. "A kde je, proč jsi jí nevzal sebou?,, zeptala se. "Pepper, ona je v kómatu v nemocničním křídle S.H.I.E.L.D.u, zítra ji převezou sem do věže,, řekl jsem a Pepp si zakryla rukou pusu a z očí se jí spustili slzy.
Vtáhl jsem si jí do objetí. Políbil jsem ji do vlasů a nechal jsem ji ať se vybrečí, vím jak to bere, Bellu bere jako její vlastní. Obě brala jako svoje vlastní. Když Veronica umřela, tak se zhroutila. Tohle už se znovu nesmí opakovat. Bellu udržím naživu do té doby než se probere.
BUCKY'S POV.
Hned co Tony odešel, odešli i ostatní. Zůstali jsem tu jen Já, Steve a Natasha. "Hlavně jsme říkali, ať neuděláš žádnou blbost,, řekl Steve zklamaně a i s Nat odešli.
"Fury, můžu za ní?,, zeptal jsem se v domění, že Tonyho nevzal vážně a pustí mě k ní.
"Omlouvám se, pane Barnesi, ale Stark řekl že vás k ni nemám pouštět, a Já jeho rozhodnutí plně respektuji,, řekl a odešel.
Jen jsem si povzdechl. "Barnesi, ty jsi takovej vůl,, nadával jsem si sám sobě.
Odešel jsem do pokoje tady na základně, protože pochybuji, že by mě v Avengers Tower vítali s otevřenou náručí.
WANDA'S POV.
I hned jsem vyběhla z místnosti a nechala jsem se nějakým agentem odvést domu.
Vešla jsem do výtahu. Když jsem vyšla, srazila jsem se s Pietrem, který tam nebyl. "Wando, musím ti něco říct,, řekl. "No, povídej,, vybídla jsem ho. "Rozešel jsem se Lindou,, řekl. "Tak to je skvělé, Bella by měla radost,, řekla jsem a při vzpomínce na to jak Feyth přiběhla s ťím, že má Bella zástavu jsem zesmutnila ještě víc. "Bello, sestřičko, co se děje?,, zeptal se mě.
"Pietro, Bella leží v kómatu,, řekla jsem a rozbrečela jsem se. Pietro mě objal. "Promiň, choval jsem se k vám, jako blbec,, řekl. "To je v pořádku,, ujistila jsem ho.
"Víš, co?,, zeptal se Pietro. Jen jsem k němu zvedla zrak. "Uděláme si filmový večer, sice to nebude takové jako s Bell, ale alespoň něco,, jen jsem kývla a odešly jsme ke mně do pokoje.
O TÝDEN POZDĚJI:
Dneska jsem se rozhodla, že se půjdu podívat za Bell. Vešla jsem do výtahu a zmáčkla jsem tlačítko, které mě mělo dostat do nemocničního patra Toweru. Šla jsem chodbami až jsem došla k Belliině pokoji. Vešla jsem dovnitř a posadila jsem se na křeslo.
"Ahoj, Bell,, pozdravila jsem ji a chytla jsem její ruku. "Prosím vzbuď se, všem nám tu schážíš, Buckymu je to moc líto, ale Tony ho neposlouchá,,řekla jsem plačtivě.
V tu chvíli přístroje začali pípat rychleji. Do místnosti ihned vběhli Steve, Pietro, Clint a Tony s Pepper.
"Co se děje?,, zeptal se jeden z doktorů. "Asi nějaký zlí sen, nebo vzpomínka,, řekla jsem. "Zkus se ji kouknout do hlavy. Řekl Pietro. Jen jsem kývla a nechala jsem svou mysl vstoupit do té její.
Byla to vzpomínka. Nejhorší, kterou jsem kdy viděla. Vystoupila jsem z její hlavy.
"Wando,, třásl se mnou někdo. "Wando, co jsi viděla?,, zeptal se mě Tony a mě se ihned vybavila ta vzpomínka. Rukou jsem si zakryla pusu a z očí se mi spustili vodopády slz.
"Prosím, měli by jste ji nechat odpočívat,, řekl doktor. Já ihned vyběhla z místnosti a z nemocničního patra až k sobě do pokoje.
Tam jsem si vlezla do postele a po chvíli jsem usla.
AHOJ, JSEM TU S NOVOU KAPITOLOU.
Co si myslíte, že Wanda viděla tak strašného?
Pietro si přiznal své chyby, odpustí mu Bella?
A co Bella, kdy se z toho nekonečného spánku probudí?
TO VŠE V DALŠÍ KAPITOLE
PAPA♥
/825 SLOV/
ČTEŠ
Bell Stark I {AVENGERS FF} /probíhá oprava/
FanfictionAnthony Stark, miliardář, filantrop a genius, který sdílí život s jeho perfektní přítelkyni Pepper Pottsovou. Jeho život je dokonalý, ale postrádá jiskru. Ale, co když tu jiskru znovu najde? {2.5.2018 - 22.9.2018} /části označené ✔ jsou opravené...