"Můžeme,, řekli jsme všechny na stejno.
Všechny jsme šli směr obývák, já šla poslední. "Tak jo, mi jedeme,, řekla Nat. Všechny pohledy se upřely na nás. "Páni, vy jste ale kočky,, promluvil po chvíli táta. "Mám tu nejkrásnější přítelkyni a nejkrásnější dceru ve vesmíru,, jen jsem se usmála. "Sluší ti to,, vysekl mi poklonu Bucky. "Děkuji,, Bucky se jen ušklíbl. "Hlavně to nepřežeňte s pitím,, upozornil mě. "Promiň, to u mě fakt nehrozí,, řekla jsem mu. "Tak jo Bell, jedeme,, upozornila mě Wanda. Já se rozloučila s Buckym a vydala jsem se za holkama. "Ahoj,, rozloučili jsme se sborově.
Nastoupili jsme do výtahu a sjeli jsme do garáží. Nasedli jsme do Wandina ferrari a jelo se.
Dorazily jsme, vystoupily jsme z auta a ihned se na nás sesypali novináři. Vstoupily jsme do budovy, kde měla akce probíhat. Tam naštěstí byli novináři jen s VIP kartou, takže jich tu moc nebylo. Chvíli jsme čekali, pak jsem se přesunuli k pódiu, kde měla probíhat řeč. Já, jakožto dárce peněz jsem tu také měla řeč.
"Dobrý večer, dovoluji si vás přivítat na tomto charitativním plesu, který je věnován těžce nemocným lidem, děkuji našemu hlavnímu sponzorovi a dárci, slečně Belle Starkové,, jak dořekl moje jméno ozval se bouřlivý potlesk, vystoupila jsem na pódium a vzala si od pana Stevense mikrofon. "Já děkuji vám k tomu, že jste mě namotivovaly aby pomáhala jiným lidem. Nikdy bych nedokázala přihlížet tomu jak společnost ignoruje lidi s vážnými nemocemi, proto vás dnes žádám, jako dcera slavného Tonyho Starka, aby jste přispěli alespoň malou částkou, děkuji,, dokončila jsem proslov a ihned jsem se uklonila, ozval se bouřlivý potlesk.
***
"To byla pěkná řeč,, pochválil mě pan Stevens, když jsme s jeho manželkou a holkama pily víno v jeho salonku. "Děkuji vám,, poděkovala jsem. "Ne, to my děkujeme vám, pomáháte lidem a to se nejvíce cení,, řekla nám paní Stevensová, a její manžel přikývl na souhlas.
Po dvou hodinách jsme se rozhodli jet domů. Nasedli jsme do auta a jeli jsme do Avengers Tower. Wanda zajela do garáží a my jsme vystoupili a vešli jsme do výtahu.
"Krásný proslov slečno,, pochválil mě Jarvis. "Děkuji, Jarvisi, ale jak to víš?,, optala jsem se. "Pan Stark žádal, abych Avengers pustil živé vysílání,, odpověďel mi. Jen jsem si povzdechla. "Jo, to je celý on,, řekla jsem a holky se pousmáli.
Vystoupili jsme z výtahu a já zamířila rovnou do pokoje. Vešla jsem do šatny, vzala jsem si tílko a kraťasi na spaní a ihned jsem vplula do koupelny. V koupelně jsem ze sebe svlékla šaty, sundala lodičky, rozpustila účes a šla jsem do sprchy.
Po sprše jsem se zabalila do ručníku a došla jsem k umyvadlu. Odlíčila jsem se, vyčistila jsem si zuby a oblékla jsem se do připravených věcí.
Vešla jsem do pokoje a ihned jsem se zachumlala do peřiny. "Dobrou Jarve,, rozloučila jsem se s UI a on zhasl světla. "Dobrou noc, slečno,, také mi popřál Jarv. Pak jsem upadla do říše snů.
DALŠÍ KAPČA HERE.
DNESKA BUDE JEŠTĚ JEDNA.Co říkáte na Belliin proslov?
PAPA♥
/506 SLOV/
ČTEŠ
Bell Stark I {AVENGERS FF} /probíhá oprava/
Fiksi PenggemarAnthony Stark, miliardář, filantrop a genius, který sdílí život s jeho perfektní přítelkyni Pepper Pottsovou. Jeho život je dokonalý, ale postrádá jiskru. Ale, co když tu jiskru znovu najde? {2.5.2018 - 22.9.2018} /části označené ✔ jsou opravené...