Vzbudila jsem se s příšernou bolestí hlavy a žaludkem, jako na vodě. Vstala jsem a ze skříně jsem si vzala šedé tepláky a bílé volné tričko. Na nohy jsem si nazula válenky.
Šla jsem si sednout do obýváku, nikdo tu nebyl. Asi ještě spí. Proběhlo mi hlavou. Z krabice zpod gauče jsem si vyndala šedou deku, sedla jsem si na gauč, přikryla jsem se a koukala jsem se na moře.
"Této, jakto, že ještě nespíš?,, zeptal se mě právě přicházející James. "Už se mi nechtělo spát,, řekla jsem. "Aha, můžu?,, zeptal se, jen jsem přikývla a posadila jsem si ho na klín, zachumlala jsem ho do deky a společně jsme pozorovali vycházející slunce a krásné moře.
STEVE'S POV.
Za ten týden co tu jsme, jsme se já a Bucky s Chacem a Zaynem dost spřátelili. Zjistil jsem, že Chace přežil 1 i 2 světovou válku, díky jeho regeneraci je nesmrtelný. Zayn dokáže ovládat živly a má superrychlost, jako Bella. Oba díky jejich schopnostem posílá S.H.I.E.L.D. do terénu. Jsou utajení agenti S.H.I.E.L.D.u, proto jsem o nich nikdy neslyšel.
Teď všichni připravujeme snídani, zjistily jsme ,že Bella a ten prcek jsou v obýváku, tak mě pro ně kluci poslali. Už jsem chtěl jít za nimi, ale James se zeptal Bell na něco velmi zajímavého, tak jsem počkal na odpověď. "Teto, taky bys chtěla mít miminko?,, zeptal se jí James. "To víš, že bych jednou chtěla, ale bohužel to nejde,, řekla smutně. Proč? Zeptal jsem se sám sebe. "A proč?,, zeptal se James. Jako by mi četl myšlenky. Pomyslel jsem si. "Protože mi Hydra dala něco do těla a já nemůžu mít miminko,, řekla. "Až budu velký, všem jim nakopu zadky, za to co ti provedli,, řekl rozhodně James. Tak jo Steve, víš že je neslušnost odposlouchávat! Napomenul jsem se. "Ehm, ahoj Bell, s Jamesem máte jít na snídani,, řekl jsem. Bell se otočila i s Jamesem, který jí seděl na klíně. "Jo, už jdeme,, řekla a usmála se.
BELLA'S POV.
Sundala jsem Jamese a poslala ho se Stevem do kuchyně. Když oba odešli ještě jsem tam chvíli zůstala. "Charlie?,, zeptala jsem se UI, která je v tomhle domě nainstalovaná. "Ano slečno?,, nadechla jsem se a zvedla jsem se, musela jsem se přidržet gauče, abych nespadla. "Změř mi prosím teplotu,, poprosila jsem UI. "38,5 °C slečno, měla by jste si jít lehnout,, upozornil mě Charlie. "Jen se nasnídam a pak si půjdu lehnout, prosím nikomu to neříkej,, poprosila jsem. "Ano slečno.,,
Vešla jsem do kuchyně, kde už všichni snídali. "Kluci, omlouvám se, ale dnes s vámi neposnídám, jsem unavená, půjdu si lehnout,, řekla jsem, že jsem unavená, protože vím určitě, že kdybych do pusy strčila jakékoli jídlo, šlo by to hned ven. Jen kývli na souhlas.
"Slečno-,, nestihl Charlie nic říct, protože jsem ho přerušila. "Ne Charlie.,,
"Ale slečno-,, pokračoval. "Teď ne,,
"Slečno, vaše teplota stoupla na 40 °C,, kluci se mně jen zděšeně podívali, podlomily se mi kolena a nebýt Buckyho rychlé reakce už bych líbala matičku zemi. Podepřel mě. "Pojď, musíš si lehnout,, jen jsem kývla. Bucky mě vzal do náručí a já mu obmotala ruce za jeho krkem a položila jsem si hlavu na jeho hruď. "Bože, úplně hoříš,, řekl vyděšeně. "Jo, asi jo,, řekla jsem ochraptěle. Bucky si povzdechl. "Charlie?,, křikl do prostoru Bucky. "41,5 °C,, řekl Charlie.Dorazili jsme do mého pokoje, Bucky mně položil na postel, přikryl mě peřinou, vyndal ještě jednu deku a tou mě taky přikryl. "Lež,, přikázal mi, jen jsem kývla. Odešel pryč. Zachumlala jsem se a zavřela jsem oči.
BUCKY'S POV.
Přišel jsem do obýváku. Už tam seděli kluci. "Co budeme dělat?,, zeptal jsem se. "Zavoláme Brucovi,, rozhodl Chace. "Já zavolám Thora,, řekl Zayn. "Proč?,, zeptal se ho Steve. "Protože nevím, jestli to není nějaká nemoc z jiné planety. Takhle vysokou horečku nemůže způsobit jen chřipka a to zničeho nic,, dokončil svůj monolog Zayn. "Teplota slečny Starkové stoupla na 42 °C,, upozornil nás Charlie. "Volám Brucovi,, řekl jsem. "Sežeň i Thora,, řekl Zayn. Vzal jsem mobil a volal jsem.
THOR'S POV.
Já a Bruce jsme seděli v obýváku, když Brucovi začal zvonit ten přístroj, asi mobil, nebo jak to mu říkají. "Ano, Bucky?,, řekl Bruce do zařízení.
Chvíli se tam s někým domlouval a pak zavěsil. "Tak Thore, letíme do Španělska,, oznámil Bruce.
TAKŽE DNESKA JEŠTĚ JEDNA
Dostane se z toho Bella?
A bude už Tony v poho?
A co Bella, myslíte, že někomu řekne to co slyšel Steve?
MIMOCHODEM VŠEM PŘEJI SAMÉ JEDNIČKY NA VYSVĚDČENÍ. A UŽIJTE SI PRÁZDNINY.
PAPA♥
/750 SLOV/
ČTEŠ
Bell Stark I {AVENGERS FF} /probíhá oprava/
Fiksi PenggemarAnthony Stark, miliardář, filantrop a genius, který sdílí život s jeho perfektní přítelkyni Pepper Pottsovou. Jeho život je dokonalý, ale postrádá jiskru. Ale, co když tu jiskru znovu najde? {2.5.2018 - 22.9.2018} /části označené ✔ jsou opravené...