"Musím vám něco říct,,
"Copak?,, zeptala se Pepper. "Nesmíte to nikomu říct, ví to jen Steve a teď to budete vědět i vy,, jen obě přikývli. "Víte, když mě unesla Hydra, tak si mě pojistila, do těla mi píchli jedno sérum, aby mi utvořili slabinu-holky pozorně poslouchali- a kdykoli do té slabiny někdo, nebo něco udeří, tak mi to spáli určité orgány- sáhla jsem si na místo, kde jsou vaječníky a holky se koukli na směr mojí ruky- bolí, ...bolí to hrozně moc,, řekla jsem. Nat se na mě jen viděšeně koukala. "Řekni, že to není pravda,, vydechla Nat. "Bohužel je,, hlesla jsem.
"Co myslíš?,, zeptala se nechápavě Pepper. "Pepper kvůli tomu séru...., Já nemůžu Mít děti,, řekla jsem se slzami v očích. Pepper si jen zakryla rukou pusu. "Myslíš, že by ti to Bruce dokázal vyndat?,, zeptala se. "Možná jo, ale Já nechci, stejně už je pozdě,, Nat se na mě jen nechápavě podívala. "Tobě provedli operaci, ale mě stačí jedna špatná rána do oblasti vaječníků a kus spálí, to co do mě píchli nebylo obyčejné sérum, bylo to sérum z toxinů a chemikálií a matka to na někom potřebovala vyzkoušet, tak to zkusila na mě, taky řekla, že je to lék na mou nemoc,, řekla jsem smutně a z očí mi začali téct slzy. "Je mi to hrozně líto,, řekla Pepper a objala mě. "Neboj, nikomu to neřekneme,, dodala Nat a přidala se do našeho obětí.
"Tak jo, půjdeme si dát něco k jídlu?,, zeptala jsem se když jsme se od sebe odtáhli. "Ano,, řekli holky najednou.
Oddělila jsem se od holek, které šli do obýváku a šla jsem do kuchyně. Tam byla ta Pietrova holka. Když jsem se nekoukala tak do mě strčila a Já se napíchla na roh stolu. "Au,, cítila jsem jak se ve mě něco spaluje. "Bello,, vyhrkl Steve, který šel zrovna kolem. Bucky se někam vypařil ani nevím kam. "Bože, nemůžeš dávat pozor?,, zeptal se Steve naštvaně. Holka odešla a Steve se ke mě ihned sklonil, proto že jsem seděla na zemi. "Kam jsi se bouchla?,, zeptal se se starostí hlase. "Do toho nejblbějšího místa na mím těle,, řekla jsem a Steve mi pomohl se zvednout. "Budeš v pořádku?,, zeptal se. "Jo, neboj,, ujistila jsem ho. Kývl na mě a odešel.
Šla jsem k lednici, tam jsem si vzala mléko, že skříňky jsem si vyndala müsli a misku. Müsli jsem zalila mlékem. Sedla jsem si ke stolu a snědla jsem si pozdní snídani a uklidila jsem po sobě.
Došla jsem do obýváku a sedla jsem si mezi Clinta a tátu. Pepper s Nat se na mě jen usmáli, úsměv jsem jim oplatila. "Nemůžeš se trochu,, přiobléknout?,, zeptala jsem se tý Barbie. "Ne, nemůžu,, řekla a hodila po mě pohled alá 'NENEMOHLAJETUHORKOJAKONAPOUŠTI'
"Tati, kde je vlastně Wanda?,, zeptala jsem se táty. "Zeptej se našeho nejchytřejšího Pietra,, řekl táta ironicky a ve mně to začalo vřít. "Děláš si ze mně prdel?!,, zeptala jsem se ho dost nahlas a stoupla jsem si. Všechny pohledy se upřeli na mě. "Co si o sobe myslíš, nejdřív mě políbíš, přivedeš si sem tuhle děvku, řekneš mi, že ten polibek byl jenom omyl a teď si vybereš tuhle nesnesitelnou barbínu místo sví sestry?,, křičela jsem na něj.
"Jsi jenom ukázkovej děvkař, nechápu jak jsem někoho takovýho mohla milovat, jsi jen namyšlenej a sobeckej idiot,, řekla jsem mu a vrazila mu pěstí do nosu. Až přepadl z gauče. "Kdyby tohle slyšel Loki, už bys ležel na JIPce, protože Loki by nikdy nedal přednost přítelkyni přede mnou,, řekla jsem se k výtahu nastoupila jsem a zmáčkla jsem tlačítko garáží. Ještě než se dveře zavřou vidím, jak se všichni pobaveně šklebí a Pietro s jeho holkou odcházeli někam pryč.
Když jsem vystoupila z výtahu nasedla jsem do auta a přenechala jsem řízení Jarvisovi "Jarvisi na základnu S.H.I.E.L.D.u,, přikázal a jsem UI. "Jistě slečno,,
DALŠÍ KAPITOLA JAK JSEM SLÍBILA.
Bella nakopala Pietrovi prdel (spíš mu zlomila nos, ale nakopat prdel je víc drsnější), co na to říkáte?
Nechají si Pepper a Nat tajemství pro sebe?
Řekne to Bella ještě někomu?
Zjistí kde je Wanda?
Dokáže po tomhle Pietrovi odpustit?
TO VŠE V DALŠÍ KAPITOLE
PAPA♥
/694 SLOV/
ČTEŠ
Bell Stark I {AVENGERS FF} /probíhá oprava/
FanficAnthony Stark, miliardář, filantrop a genius, který sdílí život s jeho perfektní přítelkyni Pepper Pottsovou. Jeho život je dokonalý, ale postrádá jiskru. Ale, co když tu jiskru znovu najde? {2.5.2018 - 22.9.2018} /části označené ✔ jsou opravené...