22.První trénink✅

2.3K 97 1
                                    

Probudil mě budík v 5:30. Vstala jsem a zašla jsem do šatny. Tam jsem si vzala černé legíny, bílou sportovní podprsenku a t
Ze šuplíku jsem vytáhla spodní prádlo. Popadla jsem oblečení a šla jsem do koupelny, tady jsem si udělala ranní hygienu, na řasy jsem si nanesla voděodolnou řasenku a vlasy jsem si sepla do vysokého culíku. Na sebe jsem si vzala připravené oblečení. V pokoji jsem si na sebe ještě vzala mikinu na zip a na nohy šedivé tenisky.

 V pokoji jsem si na sebe ještě vzala mikinu na zip a na nohy šedivé tenisky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Koukla jsem se na hodiny. 5:45. Ukazoval mobil. Šla jsem do kuchyně, tam jsem si vzala jablko.

Jablko jsem snědla, vyhodila jsem ohryzek a vyšla jsem směr výtah. Nastoupila jsem do výtahu a zmáčkla 'p' jako přízemí. Vystoupila jsem z výtahu a vyšla jsem před Tower.

Steve na mě už čekal. Přišla jsem k němu. "Dobré ráno,, pozdravila jsem ho. "Dobré,, pozdravil mě nazpět.

"Takže, dáme si 3 kolečka okolo Central Parku, co ty na to?,, zeptal se mě s úsměvem. "S tím nemám problém,, úsměv jsem mu oplatila.

Dobýhala jsem třetí kolečko, Steve doběhl pár vteřin přede mnou. Zastavila jsem se u něj a vydýchala jsem se. "Máš docela výdrž,, řekl. "Aby taky ne, mám v sobě napodobeninu super-séra,, řekla jsem.

"Nedáme si závod?,, zeptala jsem se po chvíli. "Tak jo,, odsouhlasil.

Botou jsem vyryla startovní čáru do hlíny, sundala jsem si mikinu a položila ji na lavičku. Stoupla jsem si na čáru a Steve taky. "3.., 2..., 1... teď,, odstartovala jsem a oba jsme vyběhli.  Chvilku jsem vedla Já a chvilku zase Steve. Doběhli jsme na stejno. "Skvělý výkon,, zasmál se. "Alespoň teď vím, že jsem stejně rychlá jako Kapitán Amerika,, řekla jsem a napila jsem se. "Sam bude závidět,, dodal a přijmul ode mě nabízené pití. "Asi půjdeme domů,, řekl. Jen jsem přikývla a vzala si mikinu. Vyšli jsme směrem k Toweru.

"Můžu se tě na něco zeptat?,, zeptal se Steve, když jsem šli k Toweru. "Jistě, povídej,, vybídla jsem ho s úsměvem. "Víš, když jsme byly u Chace doma a vy jste si s Jamesem povídali v tom obýváku,, odmlčel se a já už věděla na co naráží. "Řekla jsi, že nemůžeš mít děti, je to pravda?,, zeptal se opatrně.

"Jo, Hydra mi hned po tom co mě unesli píchla nějaké sérum,, jen jsem si povzdechla. "Nějak by se to dalo vyndat,, utěšoval mě. "Ne, bylo by pozdě,, řekla jsem smutně, Steve se na mě jen nechápavě podíval. "Jak už jsem říkala, Hydra mi to sérum píchla hned po únosu, tím mi utvořili slabinu, protože při každém otřesu do toho místa se ve mě začne něco pálit, proto mě tak bolela ta Buckyho rána,, řekla jsem s lítosti v hlase. "To je mi líto,, řekl a pohladil mě po ruce. "Nemusí, ty jsi to neudělal,, ujistila jsem ho. Ukápla mi slza. "No tak nebreč,, řekl Steve, palcem mi setřel slzu a vtáhl mě do obětí. "Měla bys to říct, ještě někomu, třeba Pepper nebo Nat, nebo Wandě, všechny tě určitě pochopí, když jim to řekneš, uleví se ti,, šeptl mi do ramene. "Tak jo,, zamumlala jsem mu do ramene. Odtáhli jsme se od sebe. Usmála jsem se na něj a šla jsem do budovy, následoval mě. Vlezli jsme si do výtahu a vyjeli jsme do patra s pokoji a s pouhým 'zatím' jsme se odebrali každý do svého pokoje.

Došla jsem do pokoje, rozhodla jsem se někomu svoje tajemství říct. "Jarvisi, už jsou Natasha a Wanda vzhůru?,, zeptala jsem se UI. "Ano, slečna Romanoff je vzhůru,  ale slečna Maximoff se nachází mimo budovu,, řekl mi. "Zavolej Nat prosím sem,, poprosila jsem ho.

"Ano,,

"Jarvisi?,, zvolala jsem do vzduchu znova. "Ano?,, odpověděl otázkou. "Zavolej sem i Pepper, ale nevzbuď tátu, prosím,, řekla jsem mu. "Jistě,,

Vešla jsem do šatny , kde jsem si vzala béžový crop top s dlohým rukávem, světle modré kalhoty a ze šuplíku jsem si vzala černé spodní prádlo.

Vlezla jsem si do koupelny, tam jsem si dala rychlou sprchu. Usušila jsem se oblékla jsem se do připraveného oblečení a vlasy jsem si nechala volně splývat na ramena.

V pokoji jsem si nazula bílé tenisky.

Sedla jsem si na postel a po chvíli se ozvalo klepání

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sedla jsem si na postel a po chvíli se ozvalo klepání. "Dále,, můj hlas se rozléhal po pokoji. Do pokoje vešli Pepper a Nat. Sedli se ke mě na postel. Holky čekali jen co jim řeknu.

"Musím vám něco říct,,

JSEM TADY S DALŠÍ KAPITOLOU.

DNESKA JSEM VYDALA JEDNU, ALE TO NEBYLA KAPITOLA S PŘÍBĚHEM.

KAŽDOPÁDNĚ,  PROTOŽE TAHLE KAPITOLA JE KRATŠÍ TAK DNESKA VYJDE JEŠTĚ JEDNA.

Co říkáte tomu že si Steve zahrál na psychologa?

Jak bude reagovat Pepper a Nat?

Řekne to Bell ještě někomu?

Nakope Bella Pierovi prdel, kvůli tomu že se nedokázal rozhodnout?

TO VŠE V DALŠÍ KAPITOLE.

PAPA♥

/789 SLOB/

Bell Stark I {AVENGERS FF} /probíhá oprava/Kde žijí příběhy. Začni objevovat