BUCKY
○Miluješ Bell?
Ano, miluji, ale nevím jak ji to říct.
○Jak tě zasáhlo to, že políbila Pietra
Ze začátku jsem byl naštvaný, ale pak jsem měl chuť Pietrovi jednu vrazit kvůli tomu co Bell udělal.○Máš/nemáš rád Pietrovu blondýnku?
Ne, chová se jako kdyby celá Tower patřila jí.
BELLA
○Koho miluješ Buckyho, nebo Pietra?
Určitě Buckyho.
○Co se ti na Pietrově holce nelíbí?
Myslím si, že má nějaké tajemství, a to její jméno 'Linda' mám takové podezření.
○Zasáhlo tě moc, že Pietro má holku?
Ano, hodně
○Jak tě zasáhlo to, že váš polibek nebral a nebere vážně?
Hrozně moc, vždycky jsem ho milovala. Tohle byla od něj dost podpásovka.
○Co si myslíš o Buckym a co zase o Pietrovi?
Bucky se pořád boji své minulosti, a proto s nikým moc nemluví.
S Bucky se znám docela dlouho a co jsem zažila, tak se k žádnému ženě/holce nechoval tak jako ke mě.
Bucky je super kamarád a byl i skvělý přítel.Pietro byl můj nejlepší kamarád. V Sokovii, kde nás drželi mě před pokusem vždycky povzbuzoval. Já se do něj kvůli tomuhle zamilovala.
Dost mi ublížil tím polibkem. Takže, teď ho beru spíš jako známého, než jako kamaráda.STEVE
○Co si myslíš o Bell?
Když jsem ji viděl poprvé, mihla se kolem mě jenom fialová mlha. Když Wanda řekla její jméno, tak jsem nemohl věřit vlastním uším, rysy měla jako Stark, ale jako on se moc nechovala. Je to sympatická holka.○Myslíš si ze Bucky dokáže někdy říct Belle pravdu o tom, že ji miluje?
Myslím si že ano. Kdyby jí to řekl, určitě bych nebyl proti. Byly by roztomilý pár.○Jak Bell bereš, jako kamarádku, jako sestru, nebo něco víc?
Beru ji jako mladší drsnou sestřičku.THOR
○ Jaký jsi měl pocit, když Bell umírala na smrtelnou nemoc?
Byl jsem viděšený, měl jsem strach, že přijdu o dalšího člena rodiny.○Jak jsi se cítil, když jsi zjistil, že máš sestru?
Sice, je nevlastní, ale Já ji beru jako vlastní. Byli jsme s bratrem rádi, že máme do rodiny další ženu.○Co si myslíš o Pietrově holce?
Nemám ji rád, podle bratra a Bell z ní vyzařuje negativní aura.○Co si myslíš o Pietrovi samotném?
Je to velký hlupák, protože ublížil Bell. Lhal jí.TONY
○Co si myslíš o Pietrovi a té jeho holce?
Nelíbí se mi. Pomlouvá moji dceru.○Dokázal bys žít s tím, že tvá dcera se zamilovala do někoho jako je Bucky?
Chci aby byla šťastná, protože když je šťastná ona, jsem i Já. Nechci jí nic zakazovat, ale nevím jestli bych chtěl, aby mi tady za pár let pobíhali malí vojáci.○Když ano, myslel by sis, že je to správné?
Nevím, zabil mi rodiče, nevím jestli bych se přes to dokázal přenést.○Jak moc máš Bell rád?
Víc než cokoli na světe, stejně tak i Pepper.LOKI
○Co si myslíš o Pietrovi?
Je zvláštní.○Co vlastně děláš ve volném čase kromě čtení?
Trénuji, kouzla a boj. Chodím na projížďky se svou přítelkyní. Pomáhám bratrovi spravovat království a 9 světů.○Co bys dělal kdyby i Bucky zlomil Belle srdce?
I? On už ji ho někdo zlomil? Zabiju ho.
Kdyby i ten voják roztrhal bych ho na kousíčky.○Seš rád, že tě Bell vyléčila od tvého věcného pokusu ovládnout zemi a s ní pak určíte i celý vesmír?
Ano jsem velice rád. Dlužím jí.PIETRO
○ Proč si nejdřív Bell políbil a pak ji odkopnul?
Měl jsem přítelkyni nefungovalo by to.○Proč sis vybral za holku zrovna tu blondýnu, která očividně nemá Bell ráda?
Přijde mi hezčí, než Bell.○Ještě k tomu se chová závistivě?
Miluji ji, a nepřijde mi, že se chová závistivě.○Měl bys něco proti, kdyby Bell začala chodit s Buckym a když ano, tak proč?
Ne.○Viníš se za to, že jsi chudák Bell dal naději?
Ne, Já to bral jako úlet, ale ona to brala vážně.○Jaký vztah s ní nyní máš?
Jsme jen známí.○Proč se to chováš?
Protože, zpochybňují člověka, kterého miluji.TADY MÁTE PRVNÍ ASK, DOUFÁM ŽE VŠCHNY OTÁZKY JSEM TAK NĚJAK ODPOVĚDĚLA.
URČITĚ BUDU DĚLAT ASK I NA DALŠÍ POSTAVY.
PAPA♥
ČTEŠ
Bell Stark I {AVENGERS FF} /probíhá oprava/
FanficAnthony Stark, miliardář, filantrop a genius, který sdílí život s jeho perfektní přítelkyni Pepper Pottsovou. Jeho život je dokonalý, ale postrádá jiskru. Ale, co když tu jiskru znovu najde? {2.5.2018 - 22.9.2018} /části označené ✔ jsou opravené...