V DEN ZKOUŠEK:
Za tu dobu se toho hodně událo. Bucky se vrátil, ale moc se mnou nemluví, což je mi docela líto. Pak se vrátila Wanda. Mezi ní a Clintem to začalo pěkně jiskřit. Pietro a jeho Barbie se už moc nechovají jako pár. No a Já teď čekám, až mě zavolají, abych mohla složit závěrečné zkoušky.
Ihned co z rozhlasu zaznělo moje jméno jsem se zvedla a šla jsem do místnosti A15.
Nejdřív mě čekalo střílení na terč. Nasadila jsem si ochrané brýle a na uši jsem si nasadila sluchátka. Do ruky jsem vzala pistoli, konkrétně Glock 19.
Vystřelila jsem, pak znovu a znovu. Přijel ke mně terč a ke mně ihned přišel agent.
"Můžete odůvodnit Vaše střely?,, zeptal se. "Ano, do srdce, protože to zaručí rychlou smrt,, odůvodnila jsem dvě střely do srdce. "Do hlavy, když má útočník neprůstřelnou vestu, ale nemá helmu, zajistí to taky rychlou smrt, stejně jako u střely do srdce,, odůvodnila jsem teď tři střely do hlavy. "No, a na konec do jater, to zajistí, že nepřítel bez okamžité lékařské pomoci vykrvácí na místě,, odůvodnila jsem i poslední dvě střely do jater.
"Dobře, teď jdi do místnosti B14,, řekl agent.
Odešla jsem do zadané místnosti, kde na mě čekala agentka. "Ahoj, jsem agentka Daisy Johnson,, představila se. "Bella Stark,, řekla jsem. "Páni, nevěděla jsem ze Stark má dceru,, řekla. Na to jsem se jen usmála.
"Dobře, tvým úkolem je se hacknout do S.H.I.E.L.D.u, a získat dané informace,, zadala mi úkol.
Po 10ti minutách jsem získala dané informace. Nahrála jsem je na flashku a tu jsem dala Daisy. Rozloučili jsme se a ona mě poslala do místnosti A17.
Tady byl ring. Takže bojová zkouška. Po chvíli přišel Steve. "Steve Rogers,, řekl a usmál se. "Bella Stark,, řekla jsem, podala jsem mu ruku a oba jsme vyprskli smíchy.
Nastoupili jsme si do bojových pozic.
Steve se napřáhl aby mi dal pěstí, ale Já jeho ruku chytla a zkroutila jsem mu jí za záda. On se vysmeknul a přehodil me přes záda. Při dopadu jsem bolestně vydechla a zvedla jsem se. Steve mi vrazil pěstí do břicha, protože asi zapomněl na Můj problém. Bolestně jsem sykla. Steve jakoby si uvědomil co udělal a vyšel ke mně. Přistoupil ke mě a když nedával pozor tak jsem ho kopla mezi nohy. "Promiň Steve,, omluvila jsem se a nohu jsem vykopla směrem k jeho hrudi. Steve ještě omámený z bolesti se svalil na zem."Dobře Starková, pomozte Kapitánovi si alespoň sednout a pak jděte do místnosti B20,, ozval se z rozhlasu hlas agentky Hillové. Pomohla jsem teda Stevovi si sednout, ještě jednou jsem se omluvila, rozloučila jsem se a pak jsem odešla na další část zkoušky.
Jen doufám že teď není zkoušení schopností, protože už jsem docela vyčerpaná. Řeklo si moje povědomí.
Došla jsem do místnosti a tam na mě čekalo 5 lidí. Jedna z nich byla Wanda, ta se na mě usmála a pokývala hlavou. "Jmenuji se Lincoln Campbell, těší mě,, podal mi ruku vysoký kluk se světle hnědými vlasy. "Bella Stark, taky mě těší,, řekla jsem a potřásla mu rukou. Pak mě ovanul slabý vánek a přede mnou stála štíhlá brunetka. "Hola, jsem Elen, ale říkej mi Yo-Yo,, pozdravila mě se španělským přízvukem. "Bella Stark,, také jsem ji pozdravila. Další ke mě přišla dívka s černo červenými vlasy. "Feyth Coulson,, představila se. "Bella Stark,, řekla jsem. Ona se usmála a odešla k ostatním. Na konec do místnosti přišla i Daisy. "My už se známe,, řekla s úsměvem.
Byly jsme v místnosti z vibrania, takže jsem posoudila, že budeme trénovat schopnosti.
Daisy ke mně přišla a začala se mnou třást, mím úkolem bylo ji zastavit.
Spadla jsem na kolena. Daisy se mnou, ač nerada pořád třásla.
ČTEŠ
Bell Stark I {AVENGERS FF} /probíhá oprava/
FanficAnthony Stark, miliardář, filantrop a genius, který sdílí život s jeho perfektní přítelkyni Pepper Pottsovou. Jeho život je dokonalý, ale postrádá jiskru. Ale, co když tu jiskru znovu najde? {2.5.2018 - 22.9.2018} /části označené ✔ jsou opravené...