Nieko nebegalvojau ir pradėjau bėgti,bet... nespėjau. Mane spėjo sugauti už riešo. Tada akyse pasidarė juoda. Ir nieko nebemačiau.
?? Pov
Į automobilį atnešė mergina ir paguldė ant sėdynes.
-Ką tu jai padariai?-paklausiau.
-Nieko ji pati nualpo.-atsakė vaikinas
-Tikrai?-paklausiau.
-Taip! Isaoki patikėk aš mūsų seserei nieko nepadariau ir nepadaryčiau!.-sucypė Akio
-Tikiu.. tikiu. Gerai važuojam tėvai laukia jau.-atsakiau.
Po 20 minučių
-Jau atvažiavom.-pasakiau. Akio išlipo iš mašinos ir paėme Kaida nuotakos stiliumi.
-Mama grįžom!-sušaukiau.
-Kaip mano dukrelė?-paklausė mama kai pamatė Kaida iš kart pribėgo.
-Ką jūs jei padarėt?-piktai paklausė tėtis atėjas.
-Ji nualpo-atsakiau.
-Gerai neškit ją į jos kambarį-sukomandavo tėvas. Taip ir padarėm. Akio nunešė ja ir paguldė ant lovos. O mes visi atsisėdom ir laukė kol atsibus.
Kaida pov
Jaučiu esu paguldyta lovoj. Atsimerkiu matau baltas lubas. Atsisėdau ir apsižvalgiau.
-Mama ji atsibūdo!-surėkė kažkas. Tada į kambarį įsiveržė moteris kuri man primena į mano mama.
-M...mama.-nedrąsiai tariau ji tik nusišypsojo.
-Taip dukrele čia aš, o čia tavo broliai.-atsakė mama.
-Broliai?-paklausiau nustebus.
-Labas Kaida! Aš Isaoki vyriausias, o čia Akio. Tas kuris tave privertė nualpti.-atsakė brolis kuro vardas Isaoki. Nusijuokiau.
-Haha. Nualpau dėl to,kad ilgai nieko nevalgiau.-atsakiau.
-Kodėl nieko nevalgei?-paklausė susirūpinusi mama.
-Nenorėjau.-atsakiau tiesą.
-Nemeluoji?-pakausė tėtis.
-Ne nemeluoju, bet dabar turit pasiaiškinti kur jūs buvot dinge?-paklausiau ir pažiūrėjau į tėvus...
-Atleisk, bet mes turėjom surasti tavo brolius kažkaip ir taip gavosi. Tikiuosi atleisi mums.-atsiprašinėjo mama.
-Atleidžiu! Tai aš turiu du vyresnius brolius?-dar kartą paklausiau.
-Taip.-atsakė Akio.
-Aišku Akio oppa.-atsakiau ir nusijuokiau...
-O..oppa?-paklausė Akio
-Taip tu su Isaoki esat vyresni todėl aš galiu jus vadinti oppa.-atsakiau.
-Aišku.-atsakė vaikinas su juodais plaukais(Akio), o vaikinas su su violetiniais plaukais(Isaoki) nusijuokė.
-Tai ką katyte einam valgyt?-paklausė Isaoki.
-Katyte?-paklausiau nustebus.
-Alio! Jug žinau, kad tu gali pavirsti į katyte/kate.-pasakė ir išpūtė žandus.
-Gerai baigiam. Einam valgyt Isaoki oppa.-pasakiau ir atsistojau.Nu va ir dar viena dalis. Tikiuosi patiko. Kaip supratot Kaida turi du brolius Akio ir Isaoki. Ir jie ja "pagrobė". Kita dalis gali būti įkelta rytoj arba net šiandien.
Myliu❤❤
ESTÁS LEYENDO
Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》
De TodoIstorija apie mergina kuri yra pusiau žmogus pusiau katė/katytė. Niekas to nežino išskyrus jos tėvus ir brolius. Kartą ji kažkaip sugabėjo atsitrenkti į vaikina. Jis atrodė malonus ir rūpestingas.Tas vaikinas pasiėmė ja ir parsinešė namo. Kaip j...