-Su ja gal kai susipažinom buvo nesąmonių, bet jų dabar nėra.-pasakė Jimin
-Tu teisus Chimchim.-atsakiau. Vaikinai susidraugavo su merginomis.Viskas nuostabu.
Po 3 mėnesių
Sėdžiu namie ir laukiu Jimin. Jis su vaikinais ir merginomis išėjo į kiną. Aš nėjau nes galvą skaudėjo Jimin norėjo likti, bet paprašiau, kad jis eitu. Jam reikia prasiblaškyti. Be to Jimin man pasipiršo.
Flashback
Sėdėjau kambarį kai staiga gavau žinute.
Jimin: apsirenk gražiai būsiu už 30 min. Neklausinėk. Myliu. Bučuoju.
Nieko jam neatrašiau, o tiesiog nuėjau ir persirengiau.Plaukus palikau palaidus. Nulipau laiptais žemyn ir nuėjau prie durų ten apsimoviau batus
Ir išėjau iš namų. Laukti daug nereikėjo nes Jimin kaip tik atvažiavo. Jau norėjau paklausti, bet prisiminiau, kad rašė neklausinėti. Įlipau į automobilį.
Po 45 min
-Atvažiavom.-pasakė Chim chim. Išlipau ir pamačiau-Awwww~~-tik tiek pasakiau. Jis atsistojo prieš mane ir pabučiavo.
-Kaida tu mano gyvenimas! Mano meilė. Man nieko nereikia tik tavęs. Myliu tave, o tu mane. Tu šviesa tamsoje. Tu esi mano Mochi, o aš esu tavo Chim chim. Ar būsi mano amžinai, ar būsi mano žmona? Ar tekėsi už manęs?-paklausė Jimin. Aš apsiverkiau džiaugsmo ašaromis.
-Taip!Taip! Taip. Aš būsiu tavo amžinai!-atsakiau ir pabučiavau jį
Flashback end
O kai grįžom buvo audringa naktis, o dabar aš laukuosi. Aš laukuosi Jimin vaiko. Jis dar nežino, bet greitai sužinos.
-Grįžom!-sucypė visi.
-Jimin, vaikinai turiu jums kai ką pasakyti.- jie visi atėjo į svetainę kur aš sėdėjau ant sofos. Merginu nebuvo. Jas palydejo vaikinai
-Taip? Kažkas atsitiko?-paklausė Jungkook. Atsistojau. Priėjau prie Jimin.
-Jimin! Tu tapsi tėvu, o jūs dėdėm.-tariau ramiai. Jie visi įsižiojo.
-Omo. Aš būsių tėtis. YAY!-pasakė ir apkabino. Paskui ir visi kiti apkabino ir pasveikino.Vestuvių diena
-Jisoo kur suknelė!?-šaukdama paklausiau.
-Čia!-pasakė ir atnešėTada Yeri su Irene padarė makiaža
Joy ir Wendy padarė šukuosena
Ceremonija
-Park Jimin ar sutinki Kim Kaida imti į savo žmonas.-blah blah blah.
-Taip.-atsakė Jimin. Tada vėl blah blah blah.
-Taip.-atsakiau blah blah.
-Jau galite pabučuoti nuotaka!-pasakė Jimin iškart mane pabučiavo, o aš žinoma atsakiau į bučinį.
Po 5 metų
-Min Ji kur tavo tėvas?-paklausiau.
-Su savo draugais.-atsakė dukrytė ir toliau žaidė telefonu. Nu tas jaunimas tai... rankoj tik telefonas.
-Jimin.-pasakiau įėjus į svetainę.
-Mhm.
-Ar Min Ji ne per ilgai sėdi prie telefono?-paklausiau.
-Mama!! Aš neseniai atsisėdau.-šaukė mergaitė.
-Gerai, gerai-jauokdamasi tariau.The end
ESTÁS LEYENDO
Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》
De TodoIstorija apie mergina kuri yra pusiau žmogus pusiau katė/katytė. Niekas to nežino išskyrus jos tėvus ir brolius. Kartą ji kažkaip sugabėjo atsitrenkti į vaikina. Jis atrodė malonus ir rūpestingas.Tas vaikinas pasiėmė ja ir parsinešė namo. Kaip j...