5 dalis

290 39 8
                                    

-Tu tikra. Atleisk Guanlin, kad netikėjom tavimi.-atsiprašė Jihoon
-Viskas gerai. Net pats nebučiau patikėjęs. Gal Kaida gali gyventi su mumis?-paklausė Guanlin
-Amm.. ką mūsų merginos pasakys? Tau gerai tu tai neturi merginos.-pasakė Jaehwan.
-Kaida. Ar būsi mano mergina?-paklausė Guanlin. Šito klausimo laukiau nuo tos dienas kai susitikau su juo. Bet dabar jausmai kitokie. Bet ar aš jį myliu? Turbūt.
-Mielai būsių tavo mergina.-atsakiau. Jis atsistojo ir apkabino mane. Aš apkabinau jį taip pat.
-Dabar ji mano mergina tai ji gali gyventi?-paklausė. Jie visi linktelėjo.
-Gerai. Kaida gal važiuojam į parduotuvę?-paklausė Guanlin.
-Žinoma Guanlin.-atsakiau jam vėl.
-Kodėl tu jo nevadini oppa?-paklausė Jisung.
-Nes ji vyresnė už mane. Ane noona?-paklausė ir atsisuko į mane.
-Taip. Be to nevadink manęs noona. Jug žinai kad man nepatinka.-atsakiau ir išpūčiau žandus.
-Kokia tu miela.-pasakė Guanlin.
-Gerai tai gal važuojam?-paklausiau. Jis linktelėjo.
Jimin pov
-Kodėl jūs taip pasakėt?-paklausė Jungkook.
-Nes nereikia mums naštos. Be to ka mūsų merginos pagalvos.-pasakė Yoongi. Jie blogai pasielgė. Nereikėjo taip Kaidos išskaudinti. Bet aš tylėsiu. Ne...netylėsiu.
-Našta?! Kai buvo katyte tai nebuvo našta, o dabar našta. Kokie jūs žiaurūs esat išskyrus tu Jungkookie. Negalvojau, kad jūs tokie!-surėkiau. Jie visi sužiūro.
-T...tu...-bandė kažka pasakyti Tae.
-Taip aš surėkiau.-atsakiau ir užlipau laiptais į viršu ir nutepenau į savo kambarį.
Namjoon pov.
-Jimin katik rėkė ant mūsų.-nustebęs tariau.
-Jis niekada nėra rėkes ant mūsų.-pasakė Hoseok. Jis teisus. Kas atsitiko.
-Kas jam atsitiko?-paklausė Tae.
-Nežinau.-atsakiau
Po 1 mėnesio
Kaida
Ugh... suknistas gyvenimas. Su Guanlin išsiskyriau nes jis mane apgavo su kita. Iš jo ir jo draugu namo išsikrausčiau. Dabar gyvenu mažam, jaukiam kambarį. Kurį esu išsinomavus. Dirbu kavinėje. Dabar yra kaip tik pietūs. Žmoniu kaviniai daug nėra.
-Padavėje!-sušaukė vaikinas. Priėjau prie jo.
-Taip. Kažko norite?-paklausiau. Jis sėdėjo ne vienas, o su šešeis draugais. Jie visi užsisakė.
Po 20 minučių
Atnešiau jiems užsakyma.
-Štai jūsų užsakymas.-pasakiau ir padėjau ant stalo. Jau norėjau eiti, bet mane sustabdė jo klausimas:
-Kaida kaip tau sekasi? Kaip laikaisi?-aš atsisukau pasižiūrėjau į juos.
-Jungkook. Taehyung. Vaikinai. Neblogai sekasi. Laikausi irgi neblogai. O kaip jums sekasi? Kaip laikotes?-atsakiau. Jie pakėlė galvas ir pasižiūrėjo.
- Mums viskas gerai. Bento atleisk už Yoongi hyung ir už Jin hyung. Atleisk.-atsiprašė Tae.

Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora