6 dalis

264 41 6
                                    

-Taehyung nereikia nei tau nei kažkam kitam atsiprašyti. Kas buvo tas pražuvo.-pasakiau ir nusišypsojau.
-Tu jiems atleidi? Taip lengvai?. Wow!Galvojau bus sunkiau.-pasakė Jimin šaltokai.
-Žinai Jimin, kad tau yra problemos su mergina tai nereikia man sakyti ką man daryti, o ko man nedaryti. Be to visi mes klystam. Aš klydau pasitikėdama jumis. Ir dar savo buvusiu vaikinu bei geriausiu draugu. Jis tas pats žmogus. O dėl merginos. Ne pirma ir nepaskutinė tavo gyvenime tai nekaltink savęs. O dabar atleiskit, bet turiu grįžti prie darbo. Iki kito karto.-pasakiau ir nuėjau.
Jimin pov
Kaip ji..?... Ai rimtai ji jug pusiau katytė/katė pusiau žmogus. Tai galėjo išgirsti arba pamatyti, bet kada.
-Oho.....-tepasakė Yoongi.
-Ne oho, o WOW.-pasakė Jungkook.
-Žinau........ Pala! Ji sakė buvusio vaikino ir geriausio draugo. Ji turėjo vaikiną?-paklausiau.
-Turbūt susirado kai pabėgo iš mūsų, nes sakė, kad jis yra jos geriausias draugas.-kažką paaiškino Namjoon.
-Turbūt.-atsakėm visi.
-Kaida atleisk jam. Prašau.-staiga kažkas surėkė.
-Atleisk Daniel, bet pats žinai, kad negaliu. Prisimink ką jis padarė ir kaip jis mane įžeidė.. Žinai ką geriau jam pasakyk, kad aš jo nenoriu matyti ir apie jį nieko nenoriu girdėti. Ar aišku?.-atsakė ramiu tonu mergina. Daniel? Daniel iš Wanna One?
-Pasakyk jam ir visai Wanna one grupei, kad aš negrįžiu ten ir nebūsių jums tarnaitė. Viskas tuom pasakyta.-pasakė Kaida ir nuėjo.OHO. Nesitikėjau šito.
Kaida
Ugh... suknistas Guanlin. Idiotas Daniel. Galvoja, kad grįžius pas Guanlin po to kai jis mane išvadino žiurke, kalę, patla ir taip toliau.
-Kaida reikia tavo pagalbos.-pasakė pamainos viršininkė.
-Kokios?-paklausiau.
-Dainininkė kuri šiandien turėjo dainuoti neatvyko. Gal galėtum tu padainuoti. Labai prašau.-paprašė.
-Nežinau. Be to aš dainuoti nemoku.-atsakiau.
-Sumokėsiu dvigubai.-pridurė. Man pinigu reikia.
-Gerai, bet tai darau nes man reikia pinigų..-atsakiau

Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》Where stories live. Discover now