Semtin Balicileri🐤
Buğra: Arkadaşlar ben yine götümü derde soktum.
Yalın: Yine mi aq.
Kaya: Ne ka güzel.
Yalın: Yine ne yaptın?
Arat: Matematikçiyle iddiaya girdi bu salak aşdşsğldşslsşwödşsöd
Çakır: Ciddi misin sşdlsşdöeldösşdl
Buğra: Ya şimdi biz Arat'la matematikçinin yanındaydık, hocanın yanına da bir kız geldi. Soru gösterdi.
Buğra: Bende meraktan soruya baktım ama çözeceğimden değil. Hoca soruya bakarken çenemi tutamayıp "Ne var ki bunda çözerim ben" dedim. Hoca kaşlarını çattı bana döndü.
Buğra: Kızın elindeki kalemi bana verdi "Al sen çöz o zaman" dedi. Bende aldım kalemi soruya baktım. Nasıl olduysa ilahi bir güçle soruyu çözdüm. Hoca suratıma şaşkın şaşkın baktı.
Buğra: "Bu soruyu çözdüysen bir dahaki sınavdan da en az 70 alman lazım" dedi. Bende yine "Alırım hocam" dedi. Arkada da Arat piçi gülüyor ama o sıra. "Gel iddiaya girelim. Eğer 70'den düşük alırsan herkesin önünde ayakkabılarımı sileceksin. Ama ben kaybedersem bütün matematik sınavlarına 100 gireceğim" dedi hoca.
Buğra: Şimdi beni birinin matematik çalıştırması lazım.
Çakır: Siktir lsöfşslxşsödşsöd
Yalın: Mal amk şaçdpspdpwpdpwo
Aleda: Aslında ben yardım edebilirim belki.
Aleda: Biliyorsunuz ki kimlikte/belgede/kâğıtta sahtecilik benden sorulur.
Buğra: YAPAR MISIN BÖYLE İYİLİĞİ KANKANA.
Aleda: Yaparım 😏
Yalın: İyi de nasıl olacak o? Sen onuncu sınıfsın, on ikilerin sınavına giremezsin.
Aleda: Aşdöşwşdğsşxğwlağsödöwşsşlwödaşödçemfsşkfsşmfşwödşsmf
Aleda: Karşında Aleda var, onu da hemen söyleyeyim.
Aleda: Sizin sınavınız benim nöbetçi olduğum güne geliyor. Hoca kâğıtları genelde nöbetçilere toplattırdığı için ben alacağım sizin sınav kağıtlarını.
Aleda: Daha sonra bir hayır sever yanıma gelcek teneffüste ve Buğra'nın kağıdını beraber dolduracağız.
Buğra: Peki yazı işini? Hoca anlar yazımızdan.
Aleda: Buğra ben belgede sahtecilik diyorum, abimin, annemin, babamın ve kızların imzalarını taklit ediyorum diyorum. Sence bir yazıdan ne olabilir ki?
Buğra: Vay amk helal olsun harbiden 👏👏👏
Kaya: Nasıl bir kardeşim varmış amk ben bile korktum şu an.
Arat: Aleda baba be.
Aleda: Şimdi bana Buğra'nın sınavını çözecek biri lazım.
Yalın: Ben bulaşmam bu işe. Yakalanmayı göze alamam.
Ilgaz: Benim matematik 60'dan yukarı değil.
Çakır: Beni de saymayın.
Arat: +192
Dilde: Tamam ya ben çözerim.
Buğra: SENİ YERİM
Kaya: Höst amk.
Dilde: Yavaş gel ağzının ortasına yapıştırırım.
Yalın: Harbi aq abartma.
Buğra: Seviyorum amk niye öpmeyeyim? (Bu mesajı sildiniz)
Arat: Tamam lan sizde üstüne gitmeyin. Heyecandan dedi.
Buğra: Arat aşkım❤
Çakır: Arat aşkına sıçarım şimdi. (Bu mesajı sildiniz)
----
Kıskan köpek
YALNIZ HİKÂYE 1,03 OLMUŞ AMK HARİKASINIZ💜🖤