bölüm full smut araya uyarı muyarı koymuyorum ona göre okursunuz.
***
ÇAKIR
Dış kapının kapanma sesi ile Arat ile bakışlarımız buluşmuştu uzun bir süre sonra. Kısık sesle "Gitti, eminiz değil mi?" dedim korkarak. Bir de basılmak istemiyordum yoksa başıma gelecekleri az çok tahmin edebiliyordum.
Birkaç dakika evdeki sessizliği dinledikten sonra koltukta kaya kaya yanıma geldi ve "Gitti. Eminiz artık," dedi. Burnumu burnuna sürtüp gülümsedim. "Kokuna sakin kalmak çok zordu. Ne sıktıysan hep sık."
Kıkırdayıp gözlerini dudaklarıma indirerek konuştu. "Sadece baş başa kaldığımızda sıkmayı düşünüyordum aslında," dedi ve nefesini dudaklarıma üfledi. Hareketiyle kendimi zar zor tutuyordum yoksa üstüne atlardım. Kendimi tutmayı bırakıp önümdeki pembe dudaklara uzandım. Elini hızla enseme sardığında ben de omzuna tutunmak istercesine asıldım. Plan sayesinde acele etmeye niyetim yoktu, her şeyi yavaş ve sindire sindire yaşamak istiyordum.
Alt dudağını yemek ister gibi ezip öperken kulaklarıma ulaşan inlemeyle daha da zevk almamı sağlamıştı bu öpücükten. Dilimi ağzına ittiğimde kabul ederek aralandı dudakları. Ağzının için keşfedercesine gezdiriyordum dilimi. Damağına sürterek bir kez daha izlemesini sağladım. Hareketimle üst dudağımı dişlediğinde bu sefer ben inlemiştim. Dillerimizin buluşmasıyla ise aramızdaki haz giderek yükselmişti. Fakat tek yükselenin o olduğunu sanmıyordum. Omzundaki elimi boynundan ensesine doğru gezdirdim ve ensesindeki kısa saçlarla oyalandı parmaklarım.
Dudaklarından zorlukla ayrılıp nefes aldım birkaç saniye. Alnı alnıma yaslanmış ve gözleri kapalıyken o kadar güzeldi ki iç çektim görüntüsüne. Niye bu kadar güzeldi bu çocuk?
Dudaklarımı yanağında gezdirip yavaş yavaş boynuna inmeye başladım. Dudaklarımı boynuna bastıracakken yerinde rahatsızca kıpırdanmaya başladığında kafamı geri çektim. Bununla beraber her zaman olduğu gibi yine kucağıma çıkmıştı. Bu sefer ikimiz için de daha rahat olduğu için direkt boynuna odakladım kendimi. Önce dudaklarımı yaladım, sonraysa boynuna küçük öpücükler bıraktım. Rastgele bir yerde durup emmeye başladığımda işe adımla inledi.
"Çakır-ah."
Her geçen saniye giderek sertleşiyordum ve bu sefer kendimi banyoda bulmak istemiyordum.
Dil darbeleriyle işime devam ederken Arat'ın da elleri saç tutamlarımı kavramıştı. Kafamı belli belirsiz bastırdığında boynuna doğru inlemiştim bu sefer. Köprücük kemiklerine kadar indiğimde, "Odama gidelim," demesiyle durdum ve ayağa kalktım. Bacaklarını belime sardığında kucağımdaki sevgilimi yan diğer odaya götürdüm. Yavaşça yatağa yatırdığımda beni omzumdan tutarak kendine çekti. Dudaklarıma kısa bir öpücük bırakıp bu sefer o boynuma yönelmişti. Diliyle boynumu gezerken farklı farklı yerlere ısırıklar bırakıyordu. İnlememe engel olamayarak adını söylerek inlemiştim bu kez.
Hedefi âdemelmam olurken üstüne bir öpücük bırakıp derimi dişlerinin arasına almıştı. Serbest bırakıp dudaklarıma geri geldiğinde sertçe öpmeye devam ettim. Elim tişörtünün eteklerine ulaşırken yavaş yavaş üstünden sıyırdım. Birbirimizden ayrılıp tişörtünü çıkardığımda ilk hedefim göğüsleri olmuştu. Ağzımı göğüs uçlarına kapatıp dişlerimin arasına aldığımda yüksek sesle inlemişti. Diğer elim diğer göğsüne gidip oynamaya başladığında kesik kesik nefeslerini duymaya başlamıştım. Biraz daha oyalandıktan sonra kasıklarına kadar öperek indim. Elim pantolonuna giderken gözlerimi gözlerine diktim. Hızlı nefeslerinin arasından "Açsana," diye konuştuğunda mutlulukla açtım fermuarını.