▪ yirmi dört ▪

6.9K 532 113
                                    

Yalın: Ya ben baya büyük bir bok yedim ama lütfen kızma

Yalın: Sadece önlem alıyordum.

Çakır: N'oldu amk?

Yalın: Of ya

Yalın: Ben şimdi sen mesajlar okunmasın dediğin için son mesajlaşmayı siliyordum tamam mı.

Yalın: Çoğu kısmı silmiştim. O sırada yanımda Ilgaz vardı. Bana bir şeyler anlatıyordu ama dinlemiyordum çünkü dediğim gibi mesajları siliyordum.

Yalın: Neyse ondan sonra dinlemediğimi anlayıp sustu. Bende tuvalete gitmiştim ama telefonu kapatmıştım hani. İçeri girdiğimde mesajları okuyordu. "Napıyorsun sen?" dediğimde "neden sakladınız ki?" dedi. Ben de bir şey diyemedim.

Yalın: Ondan sonra da baya kızdım mesajlarımı okuduğu için falan.

Yalın: Ama artık Ilgaz da biliyor. Ve her ne kadar diğerlerine söylememesi için uyarsam da sen artık itiraf etmelisin.

Çakır: O ILGAZ'I GÖRDÜĞÜM YERDE ÖLDÜRECEĞİM

Çakır: Nasıl okur ya?

Yalın: Kızma ama iyi oldu gibi.

Çakır: Nasıl iyi oldu ya? Resmen Ilgaz biseksüel olduğumu ve Arat'tan hoşlandığımı biliyor.

Yalın: Ben o yerleri silmiştim. Sadece biseks olduğunu biliyor.

Çakır: Pekala, az da olsa rahatlattı. Ama hâlâ ne yapacağımı bilmiyorum.

Yalın: İtiraf edeceksin, Çakır. Yetmedi mi?

Çakır: Bana ne oğlum, tek başıma söyleyemem. Sen de Derya'dan hoşlandığını itiraf edeceksin. Anca beraber kanca beraber.

Yalın: Tamam lan, kabul. Bilsin, beni dövecek hâli yok ya.

Çakır: Çok isteklisin sende ha.

Yalın: Çünkü artık sıkıldım içimde yaşamaktan. Bilsin, belki şans verir bana.

Çakır: Ulan acaba Arat'ta bana şans verir mi ya? Valla fobik falan çıkarsa ağlarım.

Yalın: Saçmalama oğlum. Arat bu. Sana her saniye yavyaşan herif fobik mi sence?

Çakır: Ne bileyim aq

Çakır: Ee ne zaman itiraf edeceğiz?

Yalın: Şimdi.

Çakır: Sirkyi ırdab (Siktir ordan)

----

Burda bitiricem çünkü üşendim itiraf kısmını yazmaya :dd

Yorum verin pls 💫💕

(Bakmadan atıyorum yazım yanlışları varsa özür dilerim)

earth [bxb] +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin